Moikka taas
Meillä viime yö "vaihteeksi" ihan sieltä syvältä...
Olin hereillä enemmän, kuin ehdin nukkua
Eli monta tuntia. Rasmuksella väänsi mahasta koko ajan, reppana
Mutta kyllä siinä meinas yöntunteina itku itsellä tulla, kun olis niin väsyttänyt, mutten pystynyt nukkua kun toinen ähisi ja itki :ashamed: Aamulla väsytti ihan kamalasti ja päätä särki :/ Mies lähti onneksi esikoisen kanssa asioille, mä sain nukuttua tunnin verran ja kyllä helpotti! Vaikka herätessä edelleen olkin pää kamalan kipeä, otin särkylääkkeen ja jo helpotti!
Varasin vihdoin ajan poitsulle vyöhyketerapiaan, toivottavasti helpottaisi pian nuo vatsavaivat! Alan olemaan pian aika väsynyt... Esikoisellakin jotain ensioireita uhmasta tai jotain... Kamala kiukku ja huuto, jos ei saa tahtoaan läpi, osaa se kuitenkin ihana, suloinen ja hellyyttäväkin olla :heart:
Katjuskalle isot kiitokset etusivun ylläpitämisestä :flower:
Tiipeli: Mulla ei olekaan kokemuksia muista kuin tästä trikoisesta liinasta, en tullut ajatelleeksi, että voi olla huono, kun vauva kasvaa ja saa olla koko ajan kiristelemässä... Tosin serkun vauvalla tää oli johonkin... No, yli puolivuotiaaseen asti käytössä, nyt ovat hankkineet sellaisen... Mikähän sen nimi nyt oli... Joku kantorinkka
Tosiaan, jos pääsee liinoja testailemaan niin olis kyllä hyvä, ennen kuin sellaista hankkii. Mulla kävi hyvä tuuri, kun sain tämän lainaan
vitviu: Onnea tuplatädille
:flower:
mami71: Meillä esikoinen karsasti näin pienenä aika paljon, tai ainakin meillä on paljon sellaisia kuvia, joissa katsoo ihan kieroon
Tää kakkonen ei mun mielestä niin paljoa. Mutta kyllä se on normaalia ja menee pian ohi
Tyyne: Voi, pikaista paranemista pikku-Tyynelle!! :hug: Ja jaksamisia teille :hug:
Viinirypälee: Wau! 2 hammasta jo
Mun yhden kaverin pojalla oli yksi... Vai oliko sillä kaksikin hammasta kun syntyi
Katjuska: Jaksamisia :hug:
eloveena: Muuten se itiksen lastenhoitohuone oli kyllä hyvä, tilava ja siisti, ainoa vaan kun sitä mikroa ei tosiaan ollut ja vielä maksoikin
Mä kyllä vähän kateellisena oon lukenut teidän joidenkin kirjoituksia, joilla nukutaan monta tuntia putkeen yön aikana :ashamed:
Meillä mä nukun varmaan ihan korkeintaan 2h putkeen yön aikana, kun taas alkaa masusta vääntää tai sit on nälkä :/ Sit tosiaan valvon hyvin usein monta tuntiakin yön aikana. No, kyllä tää tästä, kun tietää, ettei tää ikuista ole
Peppi ja Rasmus 1kk1pvä :heart: