***Maaliskuussa ministyvät***

Kiitos, noi sun kuvat motivoi ja tsemppaa muakin valtavasti. Olen aika samoissa painolukemissa mitä sinä olit alussa. Pitäis varmaan ottaa kuva ittestä nyt, niin sitten vois jälkeenpäin ihailla tuloksia :) Hyvin olet onnistunut!
Kiva kuulla, jos voin tsempata jotakuta :)

Ja kannattaa ehdottomasti ottaa kuvia. Mua itseasiassa jopa harmittaa, kun ei ole kuvia siitä pahimmasta tilanteesta :D
 
Alan punnita itseäni nyt joka maanantai-aamu ja laitan lukemat tänne. Tänä aamuna 80,5 eli kilo enemmän kuin viime torstaina. Jestas! Viikonlopun syöpöttely näkyy heti. Nyt pidettävä tiukempi linja jos meinaa ehtiä ennen kesää päästä alle 70 kilon:O Tänään ohjelmassa pitkä kävelylenkki ja saliharjoittelua. Palaan ruotuun Go fat Go ruokavaliolla, se on vaan nyt oltava tiukkana.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Kvantti
En tiedä, mikä mättää, mutta kohta kaksi viikkoa olen ollut tarkalla ruokavaliolla ja mitään ei ole tapahtunut:( Kaloreita tulee n. 1200-1500 päivässä, riippuen liikunnasta. En tiedä kerääkö liikunta sit nestettä niin paljon, että näkyy vaa'assa lähinnä nousuna vai mitä... En kyllä ekaa kertaa ole liikuntaa harrastamassa, olen kaksi vuotta käynyt bodypumpissa ja salilla.

Masentavaa.
 
Sivusta seuraava ministyjä
En tiedä, mikä mättää, mutta kohta kaksi viikkoa olen ollut tarkalla ruokavaliolla ja mitään ei ole tapahtunut:( Kaloreita tulee n. 1200-1500 päivässä, riippuen liikunnasta. En tiedä kerääkö liikunta sit nestettä niin paljon, että näkyy vaa'assa lähinnä nousuna vai mitä... En kyllä ekaa kertaa ole liikuntaa harrastamassa, olen kaksi vuotta käynyt bodypumpissa ja salilla.

Masentavaa.
Juotko tarpeeksi? Mitä syöt päivässä?
 
Kuten jo tuonne blogiin rustasin, niin olin ajatellut muuttaa ruokavaliota jne koska mulla on hitonmoinen jumi päällä, mutta tarkoitus oli ensin kysyä että mitä teen sen ruokavalion suhteen.

Olin ajatellut että ehkä olisi kannattavaa pitää hiilaritankkauspäivä ja sitten siirtyä gfg- ruokavaliolle. Alkuun ajatus hiilaritankkauksesta ällötti, mutta kun psyykkasin itseäni, alkoi se tuntumaan itseasiassa aika kivalta...kyllä mulle sittenkin vois kelvata alexanterinleivokset, karkit ja muut herkut :p

Ja kuinkas sitten kävikään...mulle ilmoitettiin, että saan unohtaa hiilaritankkaamisen ja juoda sen tilalla vettä! :kieh::kieh::kieh: Voi jösses, miten sapetti. Mä olin tosiaan ehtinyt jo unelmoimaan karkeista ja sitten heitettiin märkä rätti päin näköä.

Mutta pakko kai se oli uskoa enempi asiasta tietävää, vaikkei kyllä yhtään huvittanut, vaan ärsytti vaan ihan suunnattomasti.





VIHDOINKIN! Kyllä tätä on odotettukin :D -800g eilisestä. Ja ihan vaan vettä juomalla.

Onneksi unohdin kerrankin itsepäisyyteni ja kuuntelin ohjeita :D
 
Hienoja kuvia chef! Näytät nyt tosi hyvältä!

Mulla oli eilen laihisclubin luentopäivä ja samalla oli mittaukset. Viikossa -700g ja se on mulle ihan sopiva tahti vaikka töitä saa tehdä tosi kovasti. Viime viikon liikuntasaldo oli 8h ja nyt on pientä väsymystä ilmassa joten vähän kevyemmin tänään.
Muutkin arvot olivat lähteneet laskuun mm.rasvaprosentti joka on vielä hurjan iso mutta siitähän se pienenee koko ajan.
Olen tosi tyytyväinen ja kalorien laskulla jatketaan,se on mulla toimiva tapa.Nälkää ei onneksi tarvitse nähdä yhtään ja viikkoon mahtuu parit pienet herkutkin.
Viime viikon lopulla tuli syötyä 200g irtokarkkipussi ja sekin oli jo ihan liikaa. Paha olo tuli ja huomasin etten edes tarvitse sitä enää. Ennen meni 400g ihan helposti,tuosta vaan,nyt ei ole enää sellaista mielitekoa-onneksi.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Jännä ois nähä kuvia sit kun ollaan tavoitteissa kun ne vaihtelee aika paljon. Esim astrolabe haluaa BMI 18 ja miä tähtään BMI 26-27. Raaka yleistys, toinen lähelle alipainoa ja toinen tahtoo jäähä läskiksi :D

Mutta juu mä punnaan sit vasta 1.4. Kuhan reissusta palaudutaan jatkuu armeijamainen kuri!
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Jännä ois nähä kuvia sit kun ollaan tavoitteissa kun ne vaihtelee aika paljon. Esim astrolabe haluaa BMI 18 ja miä tähtään BMI 26-27. Raaka yleistys, toinen lähelle alipainoa ja toinen tahtoo jäähä läskiksi :D

Mutta juu mä punnaan sit vasta 1.4. Kuhan reissusta palaudutaan jatkuu armeijamainen kuri!
Juu ehdottomasti sitten vaan kuvia esiin, kun alkaa itsellä olemaan sellainen olo että niitä voi julkaista. Mua ainakin tsemppaa nähdä muiden onnistumiset. Käynkin netissä katselemassa näistä ennen ja jälkeen-kuvia ja psyykkaan itseäni niiden avulla :D
 
Jännä ois nähä kuvia sit kun ollaan tavoitteissa kun ne vaihtelee aika paljon. Esim astrolabe haluaa BMI 18 ja miä tähtään BMI 26-27. Raaka yleistys, toinen lähelle alipainoa ja toinen tahtoo jäähä läskiksi :D

Mutta juu mä punnaan sit vasta 1.4. Kuhan reissusta palaudutaan jatkuu armeijamainen kuri!
Mie en saanu noita painoja ollenkaan näkyviin tohon tickeriin, kuten chefillä. :D Mutta siis, painoa pudonnut kuitenkin ja vielä ois jäljellä pudotettavaa. Mie olen oikeastaan aika siroa tyyppiä, näinkin isossa koossa ranteen ympärysmitta on 13 cm ja olen lyhyt immeinen, joten 46 kg on ihan realistinen minulle. Yksi kaveri on samankokoinen, siis pituudeltaan ja painaa sen 46 kg. On rintaa ja takamustakin, mutta reisiä tai paksua uumaa. :p

Eilen söin 695 kcal. Hyvä olo. Sama tänään tavoitteena. 2 viikkoa sitten ostetut farkut on jo löysähköjä, hyvä meininki! :)

Tsemppiä ministyjille, menestytään yhdessä!
 
Hienoa edistystä ihmiset!
Hei kertokaas tyhmälle, kuinka mä saan tommosen "painonpudotusmittarin" omalle sivulleni? Tsemppais kovasti nähdä, kuinka paljon on jo takana, eikä vaan että kuinka paljon vielä pitää pudottaa! :)
 
Hienoa edistystä ihmiset!
Hei kertokaas tyhmälle, kuinka mä saan tommosen "painonpudotusmittarin" omalle sivulleni? Tsemppais kovasti nähdä, kuinka paljon on jo takana, eikä vaan että kuinka paljon vielä pitää pudottaa! :)
Weight Loss - Diet Ticker

Tuolla sen voi tehdä ja kun se on valmis, niin nappaat sen ylimkmän laatikon sisällön ja liität sen tekstisi joukkoon :)

Muista laittaa se sun oma sivusi kirjanmerkkeihin, niin sun ei tarvitse rakentaa joka kerta uutta tickeriä :)
 
Kvantti
Alkuperäinen kirjoittaja Sivusta seuraava ministyjä;25863006:
Juotko tarpeeksi? Mitä syöt päivässä?
Kyllä mä pyrin ainakin 2-3 litraa juomaan päivässä ja yleensä meneekin ihan helposti. Syön kalaa, kanaa, kasviksia, rahkaa, marjoja ja vähän pastaa tai perunaa.

Pitää varmaan vielä hetki katsella, mut jos ei ala tippua, niin vähentää ruokaa vaan...
 
Kyllä mä pyrin ainakin 2-3 litraa juomaan päivässä ja yleensä meneekin ihan helposti. Syön kalaa, kanaa, kasviksia, rahkaa, marjoja ja vähän pastaa tai perunaa.

Pitää varmaan vielä hetki katsella, mut jos ei ala tippua, niin vähentää ruokaa vaan...
Mä näkisin, että 1500 on kyllä melko suuri määrä kaloreita dietillä. Tosin kyllä silläkin JOTAIN pitäisi tapahtua...siis edes se 200g miinusta pitäisi vaakaan piirtyä.

Jos et saa painoa alas tuolla, niin lisää liikuntaa/vähennä syömisiä, vaikka sinänsä syömiset ja juomiset sulla onkin kunnossa :)
 
"MaMa"
Täällä jumitetaan vlopun jäljiltä. Tosin ihan oletettavaa, joten en ole huolissani. :) Eilen söin illalla kanaa kolmannen pussin sijasta. Hyvää oli ja tänään taas helpompi jatkaa pelkkiä pusseja, kun eilen sai himonsa tyydytettyä. :) Oon aika tarkka tässä, että himot ei nouse liian suuriksi, sillä viimeksi kun olin pusseilla kävi niin ja sit kun lopetin pussit, niin palasinkin takaisin vanhaan vaikkei pitänyt. Ja siksi sit sain kaikki kilot takaisin oikein kavereiden kanssa. Tällä kertaa en aio päästää tilannetta siihen, joten mennään vähän rennommin. :) Mulla on onneksi yksi ystävä myös näillä pusseilla, niin kivasti saa tsemppiä kun voi toiselle soittaa, jos alkaa ahdistaa. :D
 
Mie en saanu noita painoja ollenkaan näkyviin tohon tickeriin, kuten chefillä. :D Mutta siis, painoa pudonnut kuitenkin ja vielä ois jäljellä pudotettavaa. Mie olen oikeastaan aika siroa tyyppiä, näinkin isossa koossa ranteen ympärysmitta on 13 cm ja olen lyhyt immeinen, joten 46 kg on ihan realistinen minulle. Yksi kaveri on samankokoinen, siis pituudeltaan ja painaa sen 46 kg. On rintaa ja takamustakin, mutta reisiä tai paksua uumaa. :p

Eilen söin 695 kcal. Hyvä olo. Sama tänään tavoitteena. 2 viikkoa sitten ostetut farkut on jo löysähköjä, hyvä meininki! :)

Tsemppiä ministyjille, menestytään yhdessä!
Hui:O Mitä sä saat tuohon 695 kaloriin mahtumaan, ja jaksatko silti liikkua ja treeanata? Kuulostaa niin pieneltä kalorimäärältä että mua jo huippaa pelkkä ajatuskin:D Mulla menee aina yli tuhat kaloria päivässä, vähintään tuhat, maximissaan 1500. Eli se siis vaihtelee, en ole niin tarkka ja vähän sovellan Go fat Go diettiä omaan makuun sopivaksi, vaikka ei kai pitäisi:ashamed:
 
"hippo"
Mä en uskalla laskea päivän mittaan kertyviä kaloreita. En millään. Kovin pieni määrä se ei voi olla, sillä partis, juusto, öljy/oivariini, pähkinät ja auringonkukansiemenet kuuluvat ruokavaliooni oikeastaan päivittäin, eikä mitenkään vähäisessä määrin. Noissa jo pelkästään on suuri energiasisältö. Siihen sitten muu syötävä, niin hui olkoon.
 
"hippo"
Tervehdys taas pitkästä aikaa. :wave:

Tänä aamuna vaaka näytti 119,1 eli 2,2 kg on nyt miinuksella. Ei ole paljoa ei mutta tässä muuton keskellä olen enemmän kuin tyytyväinen, että ei ole lähtenyt paino sentään nousuun. :D
Painonlasku lähtee ihan jo siitä ekasta grammasta, joten voit hyvillä mielin olla tyytyväinen tulokseen. Miinuskiloille ja -grammoille vain kavereita keräämään! 300 gramman kuluttua miinusta on jo 2,5 kiloa, sitten 500g päässä odottaa kolmen kilon rajapyykki ja olet pudottanut jo yli puolet viiden kilon tavoitteesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Jiihaa, pääsin vetämään salitreenit :)

Tein perään myös aerobisen (eilenkin tein tuon aerobisen, mutten salia uskaltanut vielä kokeilla) ja nyt on ihan huippufiilis!

Vatsoja en uskaltanut tosin tehdä, koska se pakkaa väkisinkin tuntumaan selässä hitusen, enkä sinne selkään nyt siois kaipaa pienintäkään painetta.

Salilla kulutin 45 minuutissa 310 kaloria ja 30 min aerobisen aikana lähti vielä 303 kaloria. Palkkarista tuli sitten taas vähän takaisin, mutta koska laitoin siihen tällä kertaa vähemmän maitoa, myös kalorimäärä putosi. Jatkossa saan palkkarista aina treenin päätteeksi n. 165 kaloria, mikä on toki parempi, kuin sen 200 :D
 
"MiMeira"
Jännä ois nähä kuvia sit kun ollaan tavoitteissa kun ne vaihtelee aika paljon. Esim astrolabe haluaa BMI 18 ja miä tähtään BMI 26-27. Raaka yleistys, toinen lähelle alipainoa ja toinen tahtoo jäähä läskiksi :D

Mutta juu mä punnaan sit vasta 1.4. Kuhan reissusta palaudutaan jatkuu armeijamainen kuri!
Kaipa se on osin rakenteestakin kiinni, ja olemuksesta, missä on "oman näköinen" ja paino ilman suurempia ponnisteluja pysyy - se voi olla sen bmi rajan molemmin puolin.
Itselläni hyvät muistot tuosta 57-58 kg, silloin bmi jotain 22. Nuorena olin joskus 48kg, mut näytin just niin hirveeltä kuin alipainoiset näyttää. Tuolloin mulla oli joku hormonihäiriö, lopetin e- pillerit ja paino putos.... Oli rankka elämänvaihe muutenkin. No, sit tosiaan semmonen normaali paino on vähän alle 60, mut pidän tavoitteena sitä 60. Bmi ois sit 23,8 jos muistan oikein.
 
"MiMeira"
Mie en saanu noita painoja ollenkaan näkyviin tohon tickeriin, kuten chefillä. :D Mutta siis, painoa pudonnut kuitenkin ja vielä ois jäljellä pudotettavaa. Mie olen oikeastaan aika siroa tyyppiä, näinkin isossa koossa ranteen ympärysmitta on 13 cm ja olen lyhyt immeinen, joten 46 kg on ihan realistinen minulle. Yksi kaveri on samankokoinen, siis pituudeltaan ja painaa sen 46 kg. On rintaa ja takamustakin, mutta reisiä tai paksua uumaa. :p

Eilen söin 695 kcal. Hyvä olo. Sama tänään tavoitteena. 2 viikkoa sitten ostetut farkut on jo löysähköjä, hyvä meininki! :)

Tsemppiä ministyjille, menestytään yhdessä!
Onkos tuo ihan turvallista sun kropalle? Jos paino putoaakin, voipi siellä solutasolla kroppa olla aika kovalla. Muistaakseni turvallinen laihdutus on sitä 1000 kalorin tai vähän päälle luokkaa. Ei pahalla, mut aika tarkkaan täytyy kaikki suojaravinteet ja proteiinit ym olla kohdillaan ettei kroppa kärsi.
 
sivusta seurannut
Mie en saanu noita painoja ollenkaan näkyviin tohon tickeriin, kuten chefillä. :D Mutta siis, painoa pudonnut kuitenkin ja vielä ois jäljellä pudotettavaa. Mie olen oikeastaan aika siroa tyyppiä, näinkin isossa koossa ranteen ympärysmitta on 13 cm ja olen lyhyt immeinen, joten 46 kg on ihan realistinen minulle. Yksi kaveri on samankokoinen, siis pituudeltaan ja painaa sen 46 kg. On rintaa ja takamustakin, mutta reisiä tai paksua uumaa. :p

Eilen söin 695 kcal. Hyvä olo. Sama tänään tavoitteena. 2 viikkoa sitten ostetut farkut on jo löysähköjä, hyvä meininki! :)

Tsemppiä ministyjille, menestytään yhdessä!
Syö enemmän tai laihdutus hidastuu jossain vaiheessa ja jumiudut pysyvästi paikallesi kun kehosi ei enää kestä.
 

Yhteistyössä