Huomenta!
Onnea uusille vauvautuneille!:flower: Ja tosi kiva lukea jo vauvautuneiden kuulumisia!Ihana kun jaksatte ahkerasti päivitellä, miten elo siellä on lähtenyt sjumaan
Täällä ollaan yhes koos, mut eipä tässä mikään kiire vielä olekaan. Nautin näistä viimeisistä vkoista esikoisen kanssa etenkin kun liitoskivutkin on nyt vähän helpottaneet. Ma käyty ultrassa ja hyvin on Milli kasvanut: arvio oli 37+3 3100 grammaa. Hui, esikoinen oli syntyessään pienempi!:O Pää- ja reisiluun mitat edelleen keskiarvon alapuolella eli pieni ja pyöree typy ois tulossa
Hyvin on siis ravinto mennyt perille kaksisuonisesta napanuorasta huolimatta.. MA oli myös sisätutkimus, joka tuli mulle yllärinä. Oon aina etukäteen vähän kammoksunut sitä, että mieslääkäri tekis sisätutkimuksen, mut äkkiäpä tuo onneksi oli ohi. Sormelle auki ja kaksi senttiä kanavaa jäljellä. Eli jotain pientä siellä jo tapahtuu mut ei vielä suurempia.
Jalkahieronta ohjeista ja vinkistä kiitos. Ajattelin, et kunhan on 39 täynnä, niin sit otetaan kaikki ässät ja muut mahdolliset ja mahdottomat keinot käyttöön.. Mut pysykööt tosiaan vielä vkon yksiössään ihan rauhassa mun puolesta!
HaaveissaPulla Mä oon tykännyt erityisesti MLL:n kerhosta. Ja esikoinenkin viihtyy tosi hyvin! Tossa meidän kerhossa ainakin on ihanan rento ja välitön tunnelma... SRK:n kerhollekin olen antanut mahdollisuuden, mut ekan kerran kokemus oli ehkä ihan hitusen ahdistava. MUt pitää antaa toinen mahdollisuus, kunhan pieni on maailmassa ja vähän kasvanut isommaksi
Mulla on ehkä vähän sama kuin sulla
Niittyvilla, et jos on liikaa tuntemattomia ihmisiä ympärillä, tutustuminen tuntuu vaikealta ja iskee ahdistusta päälle.. Tuo MLL:n kerho on siitäkin ollut ihana et meidän kerhossa on aika maltillinen osanottajamäärä. Tuolla srk:n kerhossa oli aivan järjettömästi porukkaa, eikä oikein tiennyt missä istuis ja miten päin.
dania Mä oon kans säästynyt ainakin tähän mennessä "jokojoko"-kyselyiltä. Tietävät varmaan, et kyllä mie sit ilmotan, kun pieni on pungerrettu maailmaan. Facessa en edes oo antanut ymmärtää et perheenlisäystä ois tulossa, joten moni, joiden kanssa oon harvemmin tekemisissä ei edes vielä tiedä, ellei oo jotain kautta pikkulinnut laulaneet.
kwaidan Täällä kans liikkeet vähentyneet ja tein toissailtana laskentaakin, kun oli niin hiljasta. Mutta mie muistelen, et esikoisen kanssa ois ollut sama juttu, et keräs voimia syntymiseen ja otti lunkisti pari vkoa ennen syntymäänsä... Ja taitaapa tuota kokoakin olla jo sen verran ettei ihan samalla tavalla mahdu mylläilee kuin pari vkoa sitten. Tosin eilen sillä oli jonkin sortin pirskeet kyllä käynnissä....Ja voi että. kasvohoito ja hieronta kuulostaa täydelliseltä! Oon aivan jumissa, kun oon laiskistunut nyt parina viime vkoina ja jättänyt salilla käynnin muille. Tänään yritän tsempata, et sais nuo niskat vähän aukaistua...
e79 Meillä on Tatun ja Patun vauvakirja, jonka huono huumori iski muhun ihan täysillä. Ollaan jo vähän täytelty sitä etukäteen. Lisäksi vauvalla on oma kirja, johon oon kirjoittanut vasta kerran,. kun esikoisella oli tässä vaiheessa monta sivua tekstiä:ashamed: Tuossa se odottaa pöydällä ja ajatus kirjoittamisesta muhii päivittäin mut jotenkin en oo saanut vaan aikaiseksi. Esikoisen ensimmäisen vuoden "leikkaa ja liimaa" valokuvakirja on ehkä edelleen 4 kuukauden kohdalla eli sellaista en kyllä ala enää tehdä.... Ehkä ifolorin kuvakirjan vois tehdä ekasta vuodesta ja kirjoitella sinne kuvien yhteyteen tarinaa sitten.
Mie taidan kyllä mennä ihan näillä karvoilla synnyttämään
Tuskin tuo niin kaamee viidakko on, et kätilöt siitä mitään traumoja sais...Itse asiassa enpä ollut edes ajatellut koko asiaa sen kummemmin.
Tsempitykset kaikille ja ikimuistoista vauva-elämää jo vauvautuneille!
Triida ja Milli (37+6)