sairaalalaukusta no naurukohtaus on toisaalta kyllä oikeessakin,eihän sitä heti kuitenkaan tarvita
mulla kyllä jotenki sellanen olo et se vaan kuuluu laittaa
oli mulla ekaa synnyttämään lähtiessä kaikkee patukoita ja limpparii yms et muka sit niitä vois napostella mut jäi syömäti, totista touhua se olikin alusta lähtien
paljoo limpparit inspannu
Mut ainakin silloinen mies oli sellanen et en ois voinu jättää sille hommaa et se ois tuonut sen kotoa ja pakannu vielä...
Tämä nykyinen siitä suoriutuis kyllä. Mut tykkään valmistautua kyllä sen verran et pakkaan sen valmiiks. jos sit isä tuo sen vaikka jälkeenpäin.. tiedä sit kummonen lähtö on ......
Mä luulen et mukaan otan vaan käsilaukun mis on henk.koht paperit, lompsa, puhelin, laturi. Muuta ei tarvita ennen lapsen synnyttyä.
Isä voi tuoda sitte tullessaan laukun mihin oon pakannu mulle kaikki tarpeellinen sekä kotiinlähtö vaatteet ja vauvalle kans. kaukalon hän tuo kans vasta sitte ku päästää lähtemään.
paino on nää jotkut sit onnellisia kun painoo kertyny alle kymmenen kiloa reilusti........ ei voi ite sanoa samaa, joka raskaus näköjään tuo vähintään sen 15 kiloo. mut mä kyllä oon aika vitsilinjalla vetäny jutun...en jaksa ressata kun en oo syönykään erilai kun ennen. et sitä vaan TULEE;,,,,,,
häävaate löytyi tilasin siis sieltä bubbleroomilta, ja muutama tunika sovitettii eilen, joista yksi ihana päätyi raadin valitsemana mun hääpäivän vaatteeksi
ihanaa, ei tarvii sitäkään enää pohtia!!!! lapsilla alkaa vaatteet tuota varten olla kondiksessa kanssa, jotain somistetta vielä puuttuu mut onhan täs vielä muutama viikko aikaakin ...
ja tosi kätsyä, mun loppulasku olis ollu jotai satasen, ja ne laitto mulle laskun samantien et vähimmäismäärä mitä ois tolle summalle tarvinnu lyhentää kuussa, ni ois ollu 9 euroo.. tosi kätsyä
tosin mä palautan kaikki muut, otan pari boleroa ja ton tunikan, oli niin edullisia ja kivoja et mä kun en vaatteisiini normaalistikaan pistä rahaa muuta kun kirppareille (tosin alusvaatteet ostan uutena ) niin on aika luksusta tällaiset
ja mikä parasta, tein eilen koekampauksen ja mies tykkäsi ihan hirveesti
vedin patukat päähän aamulla ja väkersin kihara-unelma-nutturan korkealle päähän , ja muutenkin vimpan päälle et meniskös sellainen kampaus hääpäivänä.... mies oli oikein tyytyväinen joten niin sitten mäkin. Ilmeisesti taito on hyppysissä vaikka kampaajan hommista oonkin hiukan sapatilla ollu
eikä näin tarvii sit vieraalle maksaa kampauksesta..... eikä tohon nyt menny ku puol tuntia ku olin ottanu patukat veke ja kampaus oli redi
jihaaaa, nyt jo alle kuukausi suuren päivään :heart:
Tosi kiva vaan kun mulla sattuu viikon 36 viimeinen lääkärintarkistus juuri samalle viikolle kun vihitään... sanoinkin jo et sit jos ne meinaa käynnistää, tai synnytys käynnistyy samana päivänä kun mä kuljen häävaatteet ja tukka sykkyrällä pitkin kämppää, ni saa maistraatin vihkijä tulla sairaalaan mukaan
mä nimittäin AION mennä naimisiin oli lapsi syntymässä tai ei
(lievää ylivilkkautta havaittavissa
)
hauskaa on vaikka kaiken näköistä mietittävää onkin
mä ehkä notkun täällä koko aamupäivän.... mut jos välillä petais sängytki..........