sokerirasituksesta no mun normaalipaino ois siinä 62-65 kiloa, mut lähtöpaino odotukseen oli siin 77... et ylipainoa mullakin on.. mutta aiemmissa raskauksissa ei ole mitään testejä ees tehty, kun kaikki arvot oolu kohillaan, ja painoa niissäkin ollu hiukan ylimääräistä
no, en tiedä miten sitten tuun testistä selviämään, etoo jo ajatuskin... ja varsinki kun ei saa aamulla syödä mitää ennen sitä litkun vetämistä, yöööökkk
hammaslääkäri en tykkää minäkää sinne mennä, ja paniikkihäiriön kanssa se oli jotain ihan järkyttävää... mut nyt huomasin käynnin olevan siedettävä, en ees jännittäny niin paljoa. Oireeton paniikin suhteenhan oon ollu jo kohta vuoden verran, ja lääkkeetön tammikuusta.
suuhygienistille aika on varattuna täs lähiaikoina, se voi hioo hammaskiven pois, jota on hiukan. ja kattoa muutenki et minkä verran mitäki tarttis operoida..
naurukohtaus en tiedä, mutta eikö sokerien ylläpitämiseks riitä esim hedelmät tms... ettei tarttis sokerillisia mehuja juoda? harmillinen toi sun tilanne.. mitä jos koitat aina mehun juotua heittää purkan suuhun, että ei hampaat kärsis.. TSEMPPIÄ !!
omia tuntoja jälleen kerran heräsin keskellä yötä vessaan.. ja eihän se uni tullut takas enää helpolla... Sit heräs jo alivuokralaienkin potkimaan, et hei, joku koittais niinku nukkua ni mitä sä nainen kierit ja pyörit
mä en kestä kun ois nii kiva nukkua kokonaisia öitä... mut ei... on sit tosiaan valmentautunu myös yöheräilyihin vauvan kans, eikä tuota tottumis-ongelmia, huh...
Se on kumma kun yöllä jos herää, niin miten sitä alkaaki pohtia kaikkia asioita just sillo ku pitäis nukkuu????? muut koisaa ja mä en... no, tarttee kai tänään turvautua tasoittaviin päiväuniin ..... ei muute jaksa, pääsee univelka kertymään muuten liiaksi asti..
hengästyn tosi helposti armoton puuskutus iski aamusta kun tytön koulutavaroita kumartelin valmiiks... aattelin jo, et ei mul ihan NÄIN huono kunto kai voi olla???!!!!! en ees kävelylenkillä hengästy yhtä lail... ihme juttu
no sit vaan toviks huilimaan ja taas menoks
tänään tarttis siivoilla taas ...pyykkien kanssa menee aikaa... kiva... mitä se sitten onkaan, kun vauvan pyykkiä alkaa lisäks kertymään :O noooo,onneks mulla on päivät vaan pelkkää aikaa
Flower again ja rakkauspakkaus 18+0 WUHUUUUUUUUUUUUUUU: julistan meidän 19.viikon alkaneeksi