Maaliskuun mussukat 2011 *Lokakuussa*

Miraci: Ihana maha!!! Kyllä täälläkin jo kunnon maha löytyy mutta ei noin komeaa =)-

ON: Tänään olen kanssa tehnyt puutarhahommia, siivonnut, kokannut, hoitanut kuumeista esikkoa... ja tajusin just ettei ole kyllä yhtään liikettä tänään huomattu! Vaikuttaa varmaan se, että on itse ollut koko ajan liikkeessä ja semmonen rauhoittuminen on jäänyt väliin. Otan nyt vahingon takaisin kun kaikki hommat on hoidettu koirien iltapissaa ja yhtä pyykkikoneellista lukuunottamatta ;).
Paras ottaa doppler käteen ja kuunnella niin pääsee odottamisesta!

LD: Mieti miten sä haluat isän olevan mukana lapsen elämässä! Jos halaut hänet osaksi kasvua niin sitten musta kannattaa ajatella lasta ja ottaa yhteyttä. Voit kertoa miten masussa menee ja olla se ensiaskeleen ottava henkilö. Vauva ei kuitenkaan ole hänelle vielä "olemassa" samalla tavalla kuin sinulle. Hän voi sitten itse päättää miten haluaa asian hoitaa mutta ainakin se selviää sinulle ajoissa! Kamalinta on se, että lapsen jo ollessa syntynyt sitten ollaan vasta siinä tilanteessa ettei tiedetä mitä halutaan (isä siis). Ota vaikka dopplerilla sydänäänet muistitikulle =). Sulle kuitenkin voisi olla paljonkin apua hänestä vauvan kanssa ja vauvalle taas tulevaisuudessa myös. Jos siis koet että hän olisi hyvä ja vastuuntuntoinen isä jonka haluat osaksi lapsen elämää!!! Niin ja jos luulet, että pystytte olemaan yhteydessä lapsen asioissa ilman pahoja riitoja jne.

KatsuAmsku: Onnea tontista!!! Niin kovasti haluttais täälläkin alkaa pystyttämään omaa kotia mutta vielä ei ole sen aika. Ei taloudellisesti eikä muutenkaan.
 
LD: Mä olisin myös niin jääräpää etten ilmottelis mitään jos ei kerran muutenkaan ole kiinnostunut kuulumisista. Tietysti miehillä tuo kiinnostus raskausaikana voi olla ihan erilaista kuin lapsen synnyttyä. Meillä ei mies ainakaan ole mitenkään erityisemmin kiinnostunut raskaudesta, mutta ainakin esikoisen syntymän jälkeen oli ihan myytyä miestä.

Helmikuisiin oli syntynyt jo ensimmäinen vauva! Hurjaa!

Peppioliina rv 23+0
 
LD: mä olisin varmaan niin itsepäinen, että en kertoisi mitään. Jos ei kerran kyselisi multa, niin mitä minä laittamaan viestiäkään. Kyllä sitten saisi tietää että lapsi on syntynyt, kun saisi kehotuksen testiin ja maksamaan elareita.


Meillä menee taas onneksi hyvin. Siihen meidän juttuun vaikutti niin paljon muutakin mm. ongelmat hänen suvun kanssa...

Meillä on rakenneultra vasta keskiviikkona ja tuntuu että sitä en jännitä niin paljon ku jännitin silloin sitä ekaa ultraa.

Vauvalle ostettiin eilen hobbarista vaunut. Ruskeat abc merkkiset. Vielä pitää ostaa turvakaukalo ja 2 patjaa. Meinasin vaan laittaa sen ä.laatikon pinnasänkyyn, mutta mun isä on sitä mieltä että vauvan pitää nukkua rottinkikorissa. Se on mun vanhempien vintillä ja taitaa olla kohta 60v. vanha

Silvia ja Vilianna 20+4
 
littledeath Mitäs jos laitat miehelle viestin/ soitat ja KYSYT HÄNELTÄ, haluaako hän välillä tietoja kuulla??? Miehet on niin erilaisia, eikä toisaalta toisen ajatuksia voi ennalta arvailla. Suoraan asiaan sanon mä :) ja sit jos hän haluaa niin sehän on vaan hienoa. Eikös hän nimenomaan ois halunnut teidän menevän yhteenkin, vai muistanko väärin? No sama se millai päin.. mut mä tekisin näin. Sais sit suoraan varmuuden asiaan, eikä tarttis veikkailla jatkossa...
Mut tietysti jos sä et halua ilmotella isälle mitään, mun mielestä se on sitten sun päätös. Toisaalta, kyllä joka lapsella se isä on, ja isompana sille lapselle merkkaa tosi paljon että sillä yleensäkään ON isä... Et sun tarttee kyl ite miettiä miten itse haluat ja mitä haluat lapsellesi tulevaisuudessa. Eihän lapsen isän kanssa tarvii jatkuvassa kontaktissa olla kerran ette yhdessäkään oo. Mutta jospa se ois tärkeetä isälle, mutta se on aatellu antaa asian olla???
JUTELKAA IHMEESSÄ!!!!

vuokran maksamisesta Kyllä kaikkiin laskuihin saa pelattua maksuaikaa ja eräpäivää siirrettyä, kunhan vaan ottaa kyseiseen puotiin yhteyttä AJOISSA... Sit se ei oikeen lämmitä jos vuokra ois jo pitäny pari viikkoo sitten maksaa ja vasta sitten ilmottelee...
Mä soitan useinkin eri tahoille mihin laskut pitäis maksaa, ja jos rahaa on tulossa tiettynä päivänä, niin ehdotan maksua sillon. Firmat on hyvin myötämielisiä, jos nää asiat hoitaa itse ensin, eikä vasta sitten kun ne on jo perintätoimistoon asian ilmoittanu.... Puhelinlaskuihinkin saa maksusopimuksen, että jos summa ois vaikka 55 e ni sen saa vaikka kolmeen osaan jos haluaa, näin ainakin DNA:lla :) ja oon kyl huomannut, et jos ite soittaa ajoissa niin saa TODELLA hyvää palvelua...

oma olo
ei muutosta aiempaan, hyvin menee, virkeämpänä kun kuukausiin :D mahtavaa... Nyt kotihommiin kiinni ja koiraa viemään ulos :)
 
JennyAdelinalle onnea hyvistä ultrakuulumisista! :flower:

LD vois olla, että itse kuuluisin niihin jotka ei ottais mitään yhteyttä. Siis mun on vaikea käsittää, että eikö häntä sitten tosiaan ollenkaan kiinnosta vai pelkääkö ottaa muuten yhteyttä? Ehkä kysyisin! Hankala homma. Siis oikeesti kyllä itseä kiinnostaisi, jos ois oma lapsi jossain päin tai tulossa maailmaan... Melkeempä kysyisin suoraan.

Tapetoisin eilen muksun huoneen yhden seinän. Löysin kivaa tapettia joka oli 30% alessa. Tuommonen turkoosi, ruskee, eri sävyjä raidallisina. Meinasin, että yhdistän johonkin muuhun tapettiin. Mä oon nyt jotenkin niin innostunut laittaan paikkoja kuntoon. Ja tapetointi on kyllä yksi helpoimmista tavoista uudistaa vähän ilmettä.

Me lähdetään tänään vähän kyläilyreissuun joten täytyypä alkaa valmistautua. Ihanaa viikonloppua kaikille :wave:

Mindi 18+6
 
LD: Myös minä jättäisin varmaan ilmoittamatta tai sitten pistäisin todella veemäisesti että: Kiitos kysymästä, lapsesi voi todella hyvin. :ashamed: :kieh:
Jotenkin ajattelen että kun hän kuitenkin tietää asiasta niin luulisi että itse koittaisi aktiivisemmin sitten kysellä kuulumisia yms.
Mutta mun mielestä kannattaisi nostaa kissa pöydälle ja keskustella miehen kanssa millaisessa roolissa hän haluaa lapsen elämässä olla yms.

(.) Täällä laatta sen kun lentää vaan ja vauveli vetelee pitkin päivää sellaista jumppaa että pötsi vaan hyllyy. :LOL: Kivon touhukas tyyppi tuntuu tämä meidän kolmaskin olevan... Muutoin ei kummempia. Huomenna illalla lähdetään risteilylle... ns. puoliksi lomalle, nuorempi lapsi menee hoitoon ja tuo vanhempi lähtee sitten mukaan. Eipä ole tyttö moneen päivään mistään muusta puhunutkaan kuin että joko me sinne laivalle lähdetään!

Mukavaa viikonloppua maalismasuille!!! :flower:

Liro ja masu papunen 18+6
 
Kiva kun ootte kommentoineet tuota asiaa :) Mä haluaisin että mies ois lapsen elämässä mukana. Tapais lasta ja ois isänä. Mut isän puheista viimeks sai vähän sen käsityksen ettei se onnistu jossei me seurustella. Ihme hommaa. Saattaa tietysti olla että oon käsittänyt väärin. En mä mihinkään pakkoseurusteluun ala. Siitä miehestä jäi sellanen mielikuva että se on aika itsekäs ja muutenkin puhui vaan koko ajan siitä miten hän tämän asian kanssa pärjää ja miten hän koskaan saa naisystävän jne. Mut tietysti hän oli varmaan hämmentynyt koko asiasta ja tottakai se muuttaa hänen elämäänsä. Mä nyt mietin että odottelen rakenneultraan asti ja sen jälkeen sitten ilmoitan miten asiat on. Niin ja tosiaan sillon kun tavattiin niin sovittiin että ollaan yhteyksissä.. Ja sit jos rak.uä:ssä saa "varmistuksen" sukupuolellekin niin on ihan kiva ilmoittaa miehelle kumpi on tulossa.
Eilen tuli itku (hormonit) sen vuoksi kun mietin että voi lapsi raukkaa kun isä on tollanen eikä välitä. Ja että onko musta tähän ja apua kun nytkin rahat niin tiukilla. Ja heti alko supisteleenkin, siis kivuttomasti. Mut äkkiä se mieli siitä kumminkin koheni.

Hurjaa että helmikuisiin on syntynyt jo vauva!! Voooi pientä :heart: Kauhee jos meillekin jollekin ens kuussa syntyis :eek:

Mullakin on ABC:n rattaat. Sain enolta, ovat kummitytön. Ja siis rattaat ovat mut ne saa ihan makuuasentoon ja kummitytöllä ei muita ole ollutkaan kuin nuo. Että varmaan itekin otan nuo alusta asti käyttöön, en tiedä vielä. On mulla vaunutkin, mut ne on jotenkin sellaset liian muoviset ja lenkkanat. Ajattelin jos ne veis vaikka äidille varavaunuiksi tai jotain. Tosiaankaan en osaa vielä miettiä :D Turvakaukaloita on kaks kans. Toinen omaan autoon ja toinen kaverin autoon kun sen kyydillä tosi paljon oon. Ja en edes tiedä onko mulla vielä talven jälkeen tota autoa. Ei varmaan ole varaa pitää sitä. Tai olis kai jos kituuttelis mutta tässä on kaikki suht lähellä niin en tiedä tarvinko autoa. Ja tosiaan kaverin kyytillä pääsee kaupassa käymään samalla kun se ite käy kun tässä matkan varrella asunkin :)

Mukavaa viikonloppua! :)

LD + Pikkunen 19+5
 
LD: Noiden sun juttujen perusteella kuulostaa siltä, että mies on hämmentynyt vauvasta ja ehkä myös siitä ettet halunnutkaan häntä! Ei ehkä tiedä sitten miten kuuluisi nyt käyttäytyä. Musta teet fiksusti jos rakenneultran jälkeen otat yhteyttä ja kerrot asioista. Kyllä lapsi tarvitsee enemmän isän kuin pelkästään sen väkisin jonkun maksaman satasen! Ottaahan se isä sitten paljon enemmän osaa lapsen elämään taloudellisestikin kun on siinä muutenkin mukana, ja kun se on vielä kaikkien puolelta toimivaa niin saatte varmasti hyvän suhteen aikaan! Enkä siis tarkoita pakollista parisuhdetta ;).

Parvekevaunut... Jos vaan ylimääriset on niin sellaisena suosittelen pitämään!
Meillä oli ne kerrostalossa ihan ykköset vaikka kyseessä oli ikivanhat saadut carenan easyt mutta ne meni makuulle ja kannoin aina kantokopan niihin. Vaihtoehtona olisi ollut tuoda likaisia vaunuja koko asunnon läpi ja muutaman huonekalunkin olisi saanut välillä siirtää. Täällä rivarissa ollaan kuljetettu vaunuja alakerran läpi ja sen on kyllä olleet välillä näköiset lattiatkin! Tosin meiltä puuttuu eteinen tuulikaapin lisäksi sillä siitä tullaan suoraan keittiöön, ja näillä säillä koko kämppä on päivässä kamalassa kunnossa! Joka toinen päivä saa pestä lattiat jos haluaa olevan siistiä... Päikkyjä ei ole nukuttu takapihalla ikuisuuksiin, joten vaunuja ei tarvitse onneksi enää siirrellä! Kaikki tulee sisälle vaunujen (säilytys keittiö/eteisessä joka ei ole eteinen vaan keittiö...jepjep) ja koirien mukana vaikka niiltä tassut aina putsataankin.
Kakkosen kanssa ajattelin ihan siirtää citykopan takapihan penkille ja sitten kesällä voi jo käyttää nykyisiä matkarattaitakin nukuttamisessa. Nekin tosin menee makuuasentoon.

POKS 21 viikkoa :heart:
 
parvekevaunuista:
Mä ostin semmoiset 28€:lla. Monista olisi saanut maksaa vieläkin enemmän. Monet kulahtaneet vaunut kun maksaa lähes 50€.
Ei noilla meidän parvekevaunuilla kehtaa enää liikenteeseen mennä, mutta parvekkeella niillä ei oo väliä. Jos homehtuvat, niin raaskii heittää roskiin.


Silvia ja Vilis 20+4
 
En ole jaksanut pitkään aikaan palstailla. Täällä on ihan kaamea väsymys koko aika. Selkä on todella kipeä, menee koko aika vaan pahemmaksi. Supistukset sen sijaan on rauhoittunut. Onneksi. Mua on nyt muutamaan kertaan huimannut tosi kovasti ja meinannut pyörtyäkin pariin kertaan. En tiedä onko rauta-arvot tipahtaneet tms.

Meidän taloudellinen tilanne on ihan päin honkia ja nyt yritetään asuntoa myydä. Kauhea stressi. Tappiolle jäädään jokatapauksessa. Tässä on niin kallis asua, että joutuisin palaamaan töihin pitkälti ennen kuin lapsi olisi edes 1v ja sitä en halua. Olisi pitänyt aikoinaan ajatella paremmin mutta haluttiin niin kovasti elämään jotain vakinaista ja pysyvää. Asuntolainapaperit kirjoitettiin keskellä lapsettomuushoito rumbaa. Tuntuu ettei siinä osannut ajatella järkevästi. No virheistä oppii.

Vauveli liikkuu jo tosi paljon ja mieskin tuntee/näkee liikkeet. Ihanaa :heart: Huomenna on neuvola. Siellä laitetaan Kelan paperit menemään. Hyvä, että ajoissa. Olen nyt sairaspäivärahoille joutunut jäämään ja niiden kanssa ainakin kelalla tuntuu kestävän ihan tuskasen kauan. Paljon on jo vauvalle osteltu vaaleanpunaista vaatetta ja kaikkea muutakin :) Meillä on varmasti jo tosi paljon turhaakin hankittuna... Rakastan ylikaiken shoppailua :D

Kirjoittelen huomenna neuvolan jälkeen paremmin.

Marrr + prinsessa 22+6
 
Viimeksi muokattu:
Aika hurjaa joo ekan helmuisen syntymä jo! Kai ihan hyvät mahikset on rv25 syntyneellä, kun pienimmät selviytyneet on ollut 21-viikkosia. Melkoset piinaviikot on tulossa vauvan vanhemmille..

Meillä oli parvekevaunuina jotkut Oran 80-ja 90-lukujen taitteessa tehdyt vaunut. Kierrätyskeskuskesta ne oli ostettu. Tosi törkeethän ne oli, loisti kaikissa sateenkaaren väreissä.. Just sen ajan tyypillistä geometristä sekasortoa :x Tosi hyvät muuten. Jouduttiin niitä välillä käyttämään muutenkin, kun rengas hajosi toisista vaunuista. Käytin sadesuojusta niiden päällä, kun en kehdannut ilman mennä.. Yleensä tommoset jutut ei nolota mua mitenkään, mut se kuosi oli ihan yliveto.

Suonikohjuja ei ole onneksi. Koitan aina vaan kun mahdollista niin maata ja pitää jalkoja ylhäällä ja pyörittelen nilkkoja. Ukko hieroo jalkojani silloin tällöin ja liikuntaa on ainakin vielä ihan riittävästi.

Hankintoja Oon tehnyt jonkun verran vaikka piti jättää ne vasta sinne alkuvuoteen. Tilaisuus täytyy kuiteski käyttää hyväksi. Kirppikseltä oon ostellut retrokuteita ja muitakin vaatteita, kestovaippoja jokusen. Uusiakin oon ostellut alelaareista, niitä uusretrokuosisia Tutta-vaatteita. Uusia kestovaippoja oli -50% joten hamstrasin niitäkin. Esikoisen jäljiltä on ihan hyviä, paitsi m-kokoset on ihan räjähtäneitä.
Otan taas äitini säilyttämät aidot retrot vauvalle. Tosi kestäviä on, kun ne on tosiaan ostettu mun -73 syntyneelle veljelle ja ollut meillä neljällä sisaruksella ja mun esikoisella :xmas:

Ld Oon samaa mieltä Kisakin kanssa, vauvan isä on varmaan hämillään eikä tiedä kuinka toimia. Sinuna mä sopisin tapaamisen tulevan isän kanssa ja puhuttaisiin asiat selväksi.

Liikkeet On tuntunut kohta jo kolme viikkoa. Tässä oli semmonen viikon tauko ja aloin jo miettimään tarttiskohan soittaa neuvolaan ja kysyä jos sais tulla ylimääräselle käynnille. No en sitte soittanut, kun jos siellä ei enää mitään elämää olis niin eipä sille olis ollut mitään tehtävissä näillä viikoilla. No tuo soittamisella uhkailu kuiteski tehos ja nyt on taas jyskytetty mahassa joka päivä :LOL: Tää ei ole lainkaan samallainen potkija kuin esikoinen, joka potki aina samoilla kellonajoilla ja oli yön hiljaa. Tämä potkii miten sattuu.

Asuntojutuissa ollaan edetty hyvin eteenpäin. Ostaja on allekirjoittanut sen kirjallisen tarjouksen, joten eipä tarvi enää sen takia jänskäillä :) Huomenna on täällä kosteusmittaus, mut uskon ja toivon sen olevan ok. Meidän tarjous hyväksyttiin ja päästään muuttamaan joulukuussa. Harmi on vaan se, et se on vasta 18.12. Eli tosi kiirus saada kaikki jouluksi reilaan. Päätin sitte, et mennäänkin äitille jouluksi. Mulla ei riitä mitenkään puhti tohon kaikkeen tämmösellä aikataululla.

Gorthaur ja Hemmo 19+1
 
Heippa!

Mulla kanss melkein sydän pysähtyi, kun kuulin, että helmikuinen vauva jo syntynyt. Voi pientä ihmistä, ei voi kuin toivottaa vanhemmille jaksamista ja pienelle taistelutahtoa. Pitkä on varmasti tie.
Sinänsä nää keskosjutut koskettaa, kun itsellä oli niin liki, ettei kaksoset syntyneet keskosina. Nytkin rupesi heti huolettaan, että miten se oma kohdunkaula jakselee, kun ei sitä ole tsekattu herran aikoihin.

Eilen oltiin koko perheellä liikkeellä, käytiin museossa ja päälle vielä prismassa. Kyllä meinas itku päästä ennenkuin kotiin asti ehdittiin. Kyllä kiristeli ja jomotti mahaa. Muutenkin supistuksia on tullut taasen enemmän, nythän ne vauvan hurjat kasvuviikot alkaa. Muissakin raskauksissa mulla on ollut pahimmat supisteluviikot 20-30. Kai se pitäs sitten sitä tahtia hidastaa vähän.

Gorhaur: Mä oon kanssa ihan retrofani =) Kuopuksen kanssa siihen hurahdin totaalisesti. Nytkin oon huutiksesta haalinut retroja. Tosin jos tämä tulokas osoittautuu tytöksi, tulee kaapin valtaamaan myös vaaleanpunainen. Mutta retrotkin on niiiiin ihania. Mun tarttee varmaan tätä menoa vaihtaa vauvalle vaatteet viidesti päivässä, että kaikkia ehtii käyttämään :p

Eipä täällä kummempia. Meillähän ei ole tulossa muita pakollisia hankintoja vaatteiden lisäksi kuin turvakaukalo, joten varsin hiljaista aikaa elellään kaikin puolin. Neuvola odottaa ens viikolla, saan kelan paperit. Meille ei nyt oteta äippäpakkausta, kun huutiksesta sain sen tämän vuoden makuupussinkin. Juuri muuta en siitä pakkauksesta kaivannutkaan. Paitsi sen laatikon ja patjan voisin haluta =) Jos joku on niitä heittämässä pois, niin mulle voi huikata! Voisin jotain maksaakin. Laatikko on tosi hyvä säilytykseen ja patjaa tarvisin sellaiseen ensikoppaan.

T:Ipanapiina ja Ihme 20+6 (21+4)
 
Heips!

Poksumaan tulin! :)

Vauvan liikkeet tuntuu ihanan hyvin. Tänäänkin, kun tässä olen paljon häärännyt ei ole vauvan liikkeisiin kiinnittänyt mitään huomiota, mutta heti kun vähäksi aikaa rauhoittuu, niin alkaa sen sortin potkumaratoni että oksat pois! :D

Parvekevaunuista en ole tarvinnut. Meillä on siis tosi rauhallinen piha ja mahdollisuus tuossa ulkona aika paljon nukuttaa. Parveketta ei edes ole, mutta eteisveranta ja ulkoterassi. Niissä sitten nukuttelen. Ja säilytän tossa eteisessä lämpösessä ettei mene huonoksi. Joten yksillä vaunuilla pärjään ihan hyvin.

Mies sanoi, että mun maha on kauhee pömppö. Ei pahalla, mutta meinasi ettei sitä kauaa enää piilotella :LOL: Mahdankohan saada salaisuuden säilytettyä tuohon rakenneultraan saakka.

LD: Aika paksua mieheltä tuo, että mahtaako muijaa saada isänä enää. :O Luulis, että ajattelis ensin vaikka lasta ja sinua.

Eilen kyläilymatkalla, autossa alkoi alkoi kauheesti nipistelemään vatsaa, onneksi loppui samalla kun autosta pääsi pois. Mut kamalan tuntusta taas oli.

Kauhee nälkä mulle on nyt ilmestynyt kuvioihin. Koko ajan pää jääkaapissa, kattelees tarjontaa ja ihan mikä vaan kelpaa kyllä. :popcorn: Tässä on nyt parina päivänä saanut istua valmiiseen pöytään ja mässätä vaan, iiiihaanaaa!

Mindi83 19+0
 
LD Samaa mieltä, et kyllä se saa luvan soittaa. Ite en ainakaan soittelis, jos kerran ei ole mitään kuulunut. Isompien lasten kohdalla kun erosin, minä soitin joka toinen vkl ja sanoin et nyt on sun vkl. Kun en enää jaksanut olla se joka hoiti kaikki asiat, lopetin soittelun, ja niin loppu lasten ja isän tapaaminen. Tosin sielä ei varmaan mitään kiva ollutkaan. Isoin lapsista sanoi monella kerralla, että isin kaverit oli siellä ja ne joi kaljaa. Siks lopetin soittelun. siitä aikaa jotain 5v varmaan, en enää edes muista. Ja lapset nähneet isänsä pari kertaa, joulun aikaan kun on jaksanut raahautua vanhemmilleen, kun lapset siellä olleet kuitenkin parisen kertaa vuodessa. Eipä ne edes puhu koko ihmisestä. Todella harvoin jotain mainitsevat.
Nykyinen mieheni onkin heille enmmän isää kuin biologinen on koskaan edes ollutkaan.

Olen käynyt lukemassa juttuja muutaman päivän välein edelleenkin.Kirjottelu jäänyt vähemmälle, kun ei mitään ihmeellistä ole ollut :) Hommia riittää kotosalla, muuton jäljiltä,synttäreitä, 1v hääpäiväkin oli muutama päivä sitten ja nuorimman 1v juhlat vkl tulossa, joten tekemistä piisaa...

Hyvin täällä voidaan, potkuja tuntuu päivittäin ja maha kasvaa.
Lueskelen viimeisimmät ja koitan kommentoida myös.

:wave:
CB- peikkopoika 19+5 ( ei tietoa sukupuolesta vielä, mut sellaseks on nimetty :D )
 
Rakenneultrakuulumisia:
Vastasi viikkoja, nyt siis 21+1. Hienosti näkyi rakenteet ja kaikki on niinkuin kuuluukin. Yllätyin ultralaitteen tarkkuudesta ja selvistä kuvista!!!Kohtu tuntuu kasvavan enemmän vasemmalla puolella (selinmakuulla huomaa), mutta kätilö ei ollut siitä moksiskaan. Ja tulihan sieltä sitten hieno kuvakulma myös jalkojen väliin ja prinssiä odotellaan.
Ihana fiilis ja töitä pitäs pystyä tekemään nyt, voivoi...:whistle:
 

Yhteistyössä