NAIVE: todella,todella toivon että olisi harmitonta<3 Yritä päästä johonkin tarkistamaan tilanne
Hei kaikille vielä..Kummini kanssa juteltiin äsken ja varotti että jos neuvolassa kuuluu ekalla kerralla sydänäänet mutta toisella kerralla ei,niin ei tarkoita etteikö lapsi enää eläisi vaan on voinut mennä väärään asentoon tai jtn.kummipojallani kuulemma oli ollut näin ja sanottu suoraan että kaavintaan mutta tätipä oli sanonut haluavansa vielä ultran.ja sielä se mun nykyinen kummipoitsuni liikahteli ja eli täydellä teholla
eli ihan vaan jos jollain saattuu olemaan samanlainen käynti joskus
Ohhoh pian pitäisi mennä siskonlapsen synttäreille ja sen jälkeen harjotella hääkampausta et siinä ois täks illaks ohjelmaa
(hahaa voin paljastaa että tonne synttäreille menen enemmän ku mielelläni sillä sielä on aina hyyyvät tarjoilut;P ) no joo toki menisin muutenkin
D
Hei millaset välit teillä' on naapureihin? mulla on aivan hyvät VIELÄ.Mutta tuskin kauaa yhen vanhan naisen kanssa joka on jo riidoissa kaikkien muiden lähi rivitalo asukkaiden + meidän talon asukkaiden kanssa
ja eilinen sai munki pinnan niin kireeks ku meni haukkumaan aivan ilman syytä aivan ihanan (myös 60v) naisen tuosta naapurista.mm."sä oot pilannu tulollas kaiken,sä saisit kuolla pois kukaa ei sua tarvi!" et tommosta:/ ja mulla keitti....tuo mukava naapuri on aina ollut tosi kiltti kaikille.jos joku pyytäny on leikannu ruohon,on käyny kaupas,on auttanu kukkien kans ja juttelee vielä vanhempien kans seuraksi ja hiljan toi mullekki puolikkaan justiin leivotun kuivakakun ja teki syntymäpäivälahjaksi samanlaisen ja lisäksi pullia
eli ei ole ansainnu tollasta käytöstä keltää....
ohoh tuli taas tollanen vihan ja sympatian purkaus ku ei sitä viitti muillekkaa purkaa nii tää oli KAI hyvä paikka siihen
eilen ensimmäinen päivä moneen viikkoon ettei tullut oksennusta
mimma & piskuinen 9+2<3