Huomenia.
Aaah...pienä vaatteita :heart: Meillä ei ole juuri mitään muuta jemmassa, kuin lasten kotiintulovaatteet, ja muutama muu jostain syystä rakas vaate. Hiljattain ostin kirppikseltä yhden ihanaa kuosia olevan potkarin, samaa kuosia oli esikoilla vaatteissaan. Silloin ei siis ollut mitään tietoa koko raskaudesta. Mutta siinäpä ne onkin, alle 10 vaatetta taitaa olla. Siis kaikki saadaan ostaa. Meillä on ollut käytössä 56cm pienimpänä kokona. Esikot tosin oli niin pieniä, että heille olisi mennyt 50cm paremmin. Kuopus taas oli liki 4kg ja hän käytti ehkä max kuukauden tuota 56cm. Eli tälläkin kertaa ostan varmaan jonkun 5 vaatekertaa kokoa 56cm ja sitten enemmän 62cm. Tykkään kuitenkin, että vauvalla on sopivat vaatteet päällä. Meillä lempparit on olleet kietaisubodyt ja puolipotkarit/ housut ja sukat. Sukissakin on eroja, H&M ainakin myi sellasia pitkävartisia, jotka pysyy tosi hyvin pienelläkin. Yökkäreinä käytetään kokohaalareita, mielellään terällisiä. Mitää vaatetta en meinaa ostaa ennen rakenneultraa, sitten voi alkaa kattella. Meillä kun ei ole muita investointeja tulossa vauvalle kuin turvakaukalo ja vaatteet niin ne voi ostaa vaikka kaikki kerrallakin. Tykkään kyllä kierrellä kirppiksiä, joten jos siellä jotain ihanaa näkyy, niin saattaahan ne tietty mukaan tarttua
Äitiyspakkausta en ole vielä päättänyt, että otanko. Meillä on aika vähälle käytölle jäänyt sitten lopulta ne äp-vaatteet. Oikeastaan haluaisin vain sen laatikon, kun se on niin kätevä säilytykseen
, ja makuupussin. Kun olen säästänyt lapsille muistoksi makuupussit.....Tosin kuopuksen makuupussiin olen tehnyt vyönreiät, joten ei sekään ihan priimaa ole :ashamed: Joten kattellaan.
(+) Vähän on ollut helpompi olla tuon pahoinvoinnin kanssa ja heti tietty huolettaa, että miten se nyt jo meinaa helpottaa. Tosin näin muistelisin, että mulla on ollut pahimmat viikot 6-9. Täytyy varmaan testata tänään jäätelöllä, että tuleeko huono olo
Eilen söin tonnikalasalaattia illalla, ja melkein yhteen asti sain juosta pissalla. Olipa tosi älykästä. Jos nyt muistaisi olla syömättä noin nestepitoista iltapalaksi.
Niin, ja menin sitten tilaamaan sen dopplerin, tosin en vielä kehdannut miehelle sanoa. Täytyy vissiin piilottaa kaappiin kun tulee
Josko vaikka sitten viikon päästä jo uskaltais kokeilla, kun tulee 10+ täyteen. Vai kuuluiskojan jo 9+ viikolla? Tosin, en mä nyt tiiä koska se ees kotiutuu.
Viettäkäähän kiva sunnuntai! Toivottavasti ois viimeinen hellepäivä tälle kesää...
Ipanapiina ja Ihmevaava 8+6