Empäs ole paljoa kirjoitellu, ku töitten jälkeen on aina ollut niin väsy ja huono olo, etten ole muuta ku maannu ja maannu. Huhhuh! Tälläkin hetkellä on kuvittava olo, ja aamuisin saattaa oksennus tulla, mut ajattelin olla reipas ja vähän kirjotella
. Mun tietoihin voi muuten lisätä, et ikää mulla on 23 ja synnytyspaikka on OYS.
Ruuista mulla himottaa näkkäri, omena, lihaleikkeleet ja juusto.
Ja en missään tapauksessa pysty syödä kurkkua, kanelia(puuron päälle). Enkä kahvia saata juoda yhtään kuppia :x
Hankinotja ei oo täälläkään vielä tehty, edelliseltä muksulta jääny lähes kaikki tarpeellinen,joten paljon mitään ei etes tartteta, onneksi!
Onko kellään kokemusta leander vauvankehdosta? siis siitä joka laitetaan roikkumaan katosta. Niitä myy pikkukenguru, ja hinta on 210 euroa, aika tyyris :/.
http://www.pikkukenguru.fi/leandervauvankehto-p-727.html
Tommosen haluaisin siis hankkia, pitää vain toivoa että löytyis jostain käytettynä!
Vauvamasu ei ole vielä kasvanut, johtunee oksentelusta.. Paino on pysynyt edelleenkin samana, ei ole laskenut eikä noussut. Mikä on minusta huippu juttu, koska yritän nyt pitää painoa vähän kurissa, ettei se nousisi yhtäpaljoa kuin esikoiselta.
Synnytyspeloista vielä... Onko muilla samoja tuntemuksia ku mulla? eli meinaa vähän jo hirvittää, vaikka sinne pitkä matka onkin? Mulla meinaa ihan tosissaan jo mietityttään. Johtuu siitä, ku eka lapsi oli iso. Synnytys oli kivulias ja pitkä, imukupilla synty. Puhuin jo peloistani neuvolassa, ja tosi hyvin suhtauduttiin mun pelkoon. Eli menen jossain vaiheessa sokerirasitustesteihin ja muutenkin seuraan ruokavaliotani..(edellinen laps oli siis selvästi pulska, ja söin kyllä ihan mitä ikinä tekikään mieli
). Ja jos menee ihan painajaiseksi tää odotus ton pelon takia, niin sitten pääsen pelkopolille.. Mut katotaas nyt, et miten tässä käy.. Pärjäänkö ilman ammattiapua vai enkö
. Onko jollain jotain kokemusta pelkopolista?jos on, niin kertokaas, onko ollu apua ja yms...
Ootteko muuten muistanu tehä ahkeraan lantionpohjalihaksia? Ne on kyllä niin ärsyttäviä tehä, mut ihmeenkaupalla sitä on niistäkin selvinny
Tsemppiä kaikille erilaisista "vaivoista" kärsiville!
ziina 9+1