kike79sinuna varaisin ajan neuvolaan ihan samantien... eihän sen panttaaminen mitään auta :hug: suotta painaa mielessä tekemättömien asioiden listassa. NYT NISKASTA KIINNI ja ajattele pienokaista jolla varmasti on kaikki hyvin :heart:
mahaon, ja iso.... jäätävä turvotus ja tosiaan pahenee iltaa myöten. kukaan ei tunnu uskovan että matkaa on vielä rutkasti jäljellä
no, salassa ei tosiaan pysy, enkä ole edes yrittänyt salailla, miksi ei tätä onnellista tapausta hehkuttaisi :wave: jos sitten tulee kesken niin sitten on ainakin ihmiset tienneet ja uskon toipumisen olevan helpompaa kun ei sitten tartte alkaa selitellä mikä vaivaa :ashamed: no, tämä on mun tapani suhtautua asiaan, jokainen tekee kuten itestä tuntuu.
vauvan vaatteista öhöm... lapsen isä ollut 54 senttinen syntyessään, toki pitkä hänestä on tullutkin liki 190...
ja mun edelliset on olleet kans sitä 51 senttisiä joten 56 koko ei kauaa mene.... Enkä näillä olotiloilla ole jaksanu ees innostua kauppoja lähtee kiertelemään, kun etova olo aaltoilee niin monen kerran päivän aikana.. kyllä sitä ehtii vielä.
kirpputoritollaan miehen kanssa varsinaisia kirppis-kävijöitä, se tosin haalii kaikkea arvotavaraa niistä,,,,, minä taas löydän vaatteet itselle ja lapsillekin vielä toisinaan. Joten vauvan vaatteitakin varmaan jossain vaiheessa alan kasailla hiljakseen jos jotain siistiä ja hyväkuntoista sattuu kohdalle =)
aborttiei kukaan voi ketään pakottaa!!!!! En muista kuka tästä kirjoitti,mutta pää pystyyn, selviät eteenpäin varmasti!! Riitaa se voi teidän välille aiheuttaa, mutta mitäs hän on suhteeseen ryhtynyt sun kanssa ja pettänyt avokkiaan tai mikä heidän suhteensa sitten ikänäs onkin... Lapsi on sinun, JA hänen. Mutta kroppa VAIN sinun! Jos meinaat abortin tehdä, mieti kenen vuoksi sen teet...... JA pystytkö elämään asian kanssa loppuelämäsi....Itselläni oli kohdalla tapaus,että menkat oli jo viikon myöhässä.... silloinen miesystävä raivostui ja sanoi ettei muuta vaihtoehtoa ole kuin abortti. Että muu ei tosiaan tule edes kysymykseenkään!!! En välittänyt hänen mielipiteestä, sanoin että en todella tapa tätä lasta, EN!!! ja välit meni poikki.... mutta en kuitenkaan ollutkaan raskaana, menkat alkoi. Ja mietin jälkeenpäin, että jos kerran noin jyrkkä suhtautumistapa oli, niin eipä ollut mun arvoinen kaveri. Joten tsemppiä, toivotaan myönteistä suhtautumista asiaan :hug:
lihano leivän päälle ei maistu laittaa kun juustoa ja tomaattia ja kurkkua... leikkeleet tökkii, kumma juttu.. kaikki ruoka kyllä menee vaik olis pihvikin :kieh:
omat tuntemukset olin viikonlopun kiinni keittiössä, kun talkooväkeä pörräs perjantaista saakka. eilenkin kaverit vielä poikkes ja mä tein kuolemaa.... huonosti nukutut pari yötä ja hääräämiset päälle niin mä olin tosi huonovointinen, ja illan alkuun sitten tuli kaikki ylös... päätä särki ja ihan kauhee krapulainen olo.....taisi tulla myötä-kankkunen kun muut otti ja mä en tietenkää voinu
nyt on sitten univelat kuitattu eilen kahdet päikkärit ja illalla yhdeksää ennen nukkumaan ja heräsin hiukan ennen seitsemää... Ja oma rakas on ollut aivan ihana :heart: hiukan pääsi halut valloilleen.... oisin voinut toisaalta viettää koko päivän peiton alla
lievitti pahaa oloakin kummasti kun sai tuntea itsenä halutuksi ja rakastetuksi.... ainoa vaan että meitä häirittiin puehlinsoitoilla :kieh: ens kerralla äänettömälle molempien luurit ja kukaan ei keskeytä meitä
tää aamu on jo ololtaan parempi, väsymys ja rasitus se sitten on kun pahenti mun oloa eilen. Nyt otankin taas ihan rauhassa... tänään varmaan illasta anoppilaan poikkeemaan ja pian alkaa lasten koulutkin, jos kävis niiden kanssa tänään ostamassa jotain kivaa vielä
KAURAPUURO on hyvää vatsalla, suosittelen sitä ihan kaikille mut vallankin niille joilla oskentamisen jälkeen tarttis jotain syömään alkaa. Se sulaa helposti, ja hoitaa vatsaa myös sisältä päin. kaveriks vaikka mustikkakeittoo tai ihan marjoja. Mun tavalliseen satsiin laitan hiukan suolaa, päälle voinokare ja sokeria. On niin hyvää ruisleivän kanssa
Mukavaa alkavaa viikkoa ihmiset