Huomenta!
Eipäs naiset ruveta kiihtymään
Kaikilla on niin hormoonit ja tunteet pinnassa, että saadaan muheva soppa aikaiseksi.
Sikiöseuloista siis puhe. Itse ajattelin mennä nt-ultraan, ja jos siellä näkyy jotain hälyttävää, sitten menen verikokeeseen. Uskon, että pelkkä ultrakin kertoo, jos lapsella on jotain pahasti vialla. Kuinka ne mut voisi pakottaa siihen verikokeeseen, mitä ne mulle voisi tehdä? Soittaa poliisille, että tuo kävi ultrassa muttei verikokeessa?
Näin siis ajattelen tässä vaiheessa, täytyy vielä miettiä. Joka tapauksessa en halua toimenpiteitä, joissa on keskenmenoriski kuten lapsivesipunktio tai istukkabiopsia. Muistakaa, että nämä tutkimukset ovat
vapaaehtoisia!! Kukaan ei niihin pakota menemään.
Tombatar : Tuo epätietoisuudessa eläminen on raskasta. Toivottavasti saisit seuraavalla kerralla hyviä uutisia!
Dindei: Luultavasi tuo limavuoto on ihan harmitonta, kyllä sitä kaikenlaista moskaa :$ raskausaikana voi lorahdella... Muuten olen samaa mieltä Kamiliyan kanssa, että hieman töykeästi ilmaisit asiasi Ruusunpiikille. Vaikka kuinka tuntisi olevansa oikeassa, niin aina voi miettiä, miltä toisesta tuntuu omat sanat.
Ruusunpiikki: En nyt viitsi aukasta tuota etusivua, kun sitten tämä kirjotusloota häviää. Niin en muista mistä paikkakunnalta olet. Mutta eiköhän sulla ole oikeus käydä siellä ultrassa, ja jättää menemättä verikokeeseen. Ei kait ne sulle mitään voi tehä vaikket siellä käviskään =) Tsemppiä! Niin, ja onnea hyvistä näkymistä. Meillä mennäänki aika samassa sitten. Mulla on ultran mukaan la 14.3 ja menkkojen 15.3 =)
Perhepetistä: Mä oisin varmaan tullut hulluksi, jos mun vauvat ei ois nukkunut vieressä. Esikoisista poika söi pahimmillaan tunnin välein, jos oisin joka kerta roikkunut hereillä jossain nojatuolissa , ois mut saanu aika äkkiä kärrätä osastolle. Tissi suuhun ja unta jatkamaan, se oli paras systeemi. Vielä kuopusta odottaessa molemmat isot tuli synnytykseen saakka joka ikinen yö viereen. Ja nyt tuo kuopus nukkuu edelleen vieressä :ashamed: Vähän on venähtänyt. Nyt oisi tarkoitus mahdollisimman pian siirtää omaan sänkyyn nukkumaan, että tapahtuu reippaasti ennen vauvan syntymää. Ja jos joku nyt ihmettelee, että miten noin iso voi nukkua meidän vieressä, niin kerronpa että mieheni tekee vuorotyötä, eikä koskaan mennä samaan aikaan nukkumaan. Meidän yö on jo loppupuolella, ennenkuin isäntä tulee nukkumaan. Eli lapsi ei terrorisoi meidän avioelämää
Vauvakin tulee varmasti nukkumaan lopulta mun kainalossa, vaikka pinnis onkin edelleen meidän sängyssä kiinni. Mulla oli muuten ennen esikoisten syntymää tiukat suunnitelmat, että lapset nukkuu alusta asti omissa huoneissaan
Sen ajatuksen sain kuopata jo synnärillä, kun totesin, etten saa unta jollei molemmat ole mahdollisimman lähellä.
(+) Sain eilen vihdoin aikaseksi, ja soitin neuvolaan. Eka aika on vasta 24.8 ja saan itse soittaa ajan sinne ultraan. Vaihdoinkin synnäriksi Jorvin. Kuopuksen synnytyksessä tuli niin kiire, että hyvä jos sairaalaan kerettiin. Nyt aattelin, että parempi jos on sairaala mahdollisimman lähellä. Ja muutenkin mukavampi isällä ja lapsille, ettei tarvi reissata kaupunkiin meitä kattomaan.
Pahaa oloa on ollut taas ihan riittämiin... öisinkin oon ruvennut heräileen, ja viime yönä valvoin pari tuntia kun ei uni tullut. Nukuin kyllä eilen kahdet päikkärit, joten silläki voi olla osuutta ettei nukuttanut. Eilen pohdin äidilleni, ettei kyllä näin paha olo ollut viimeksi, mutta kyllä mulla kuulemma oli. Aika vaan kultaa muistot. Nyt itseasiassa saan kyllä mieleeni miltä ne synnytyssupistuset tuntuukaan, mutta heti kun aattelen asiaa niin ne häviää jonnekin usvaan. Tehokkaat itsesuojelukeinot
Hauskaa torstaita!
T:Ipanapiina 8+4