joku kyseli "vaippa päälle ja menoksi" kestoa löytyy löytyy, nimittäin AIO-vaippa (All In One) joka tosiaan tarvitsee vain pukea päälle. Nämä kuulemma toimivat paremmin muutaman kuukauden ikäisestä ylöspäin, että ei ihan pikkuiselle paras vaihtoehto. tiedä sitten miksi, johtuuko vaan hitaasta kuivumisesta että niitä tarvittaisiin sitten enemmän Itseni mielestä todella suositeltava ja HELPPO vaihtoehto onvat PUL taskut, joissa ei tarvita erillistä vaippakuorta päälle, sillä Pulhan on kosteudenpitävää mutta hengittävää kangasta ja se on jo siinä vaipassa valmiiksi kiinni. Pultaskussa on siis valmiina kaikki, kunhan vaan laitat sisälle imuja, esimerkiksi pötköön taitellun harson,froteeta tms imuja. Pikkuiselle vauvalle riittää ihan vaikka harso sinne sisään ja sitä ei tosiaankaan tarvitse taitella sen kummemmin,kunhan teet siitä taskuun mahtuvan pötkön.
Itse en ole kestoja käyttänyt öisin ihan pienillä, siksikään kun yöllä on helpompi pienelle laittaa se kertsi,ihan vaan siksi että se kakka saattaa plörähtää monestikin yössä ja jotenkin kertsi on omasta mielestäni öisin jotenkin helpompi,varsinkin kestoilun alkutaipaleella. Itse ihastuin sisätaskuihin ja villiksiin, ihan pienellä olen käyttänyt harsoa ja villiksiä,joskus muitakin kuoria. konttausiässä Pul taskut ovat olleet ihania. Ja jälleenmyyntiarvoakin näillä vaipoilla on hyvin
Pesusta: Jotkut pesevät normaalin pyykin seassa, jotkut eivät. Mä itse en ole pessyt, mutta ihan vaan siitä syystä että tykkään kun omat pyykit tuoksuu,niin olen heittänyt vaatepyykin sekaan huuhteluainetta,mikä ei siis kestoille sovi.
pikainen info vain..takaisin tarkkailemaan myrskyä B)
Itse en ole kestoja käyttänyt öisin ihan pienillä, siksikään kun yöllä on helpompi pienelle laittaa se kertsi,ihan vaan siksi että se kakka saattaa plörähtää monestikin yössä ja jotenkin kertsi on omasta mielestäni öisin jotenkin helpompi,varsinkin kestoilun alkutaipaleella. Itse ihastuin sisätaskuihin ja villiksiin, ihan pienellä olen käyttänyt harsoa ja villiksiä,joskus muitakin kuoria. konttausiässä Pul taskut ovat olleet ihania. Ja jälleenmyyntiarvoakin näillä vaipoilla on hyvin
Pesusta: Jotkut pesevät normaalin pyykin seassa, jotkut eivät. Mä itse en ole pessyt, mutta ihan vaan siitä syystä että tykkään kun omat pyykit tuoksuu,niin olen heittänyt vaatepyykin sekaan huuhteluainetta,mikä ei siis kestoille sovi.
pikainen info vain..takaisin tarkkailemaan myrskyä B)