Maaliskuiset 2026🩵

Onko täällä kiinnostuneita fb tai whatsapp ryhmään, pienimuotoiseen semmoseen?
Nyt alkaa tuntemaan alavatsalla, että jotain tapahtuu. Menkkamaista jomottelua ikäänkun tuntuu.

kumpi vain käy!

siis kuinka aika meneekin eritavalla tässä raskaudessa kun ekassa! Nyt jo viikko plussasta eikä siltä tunnu 🥹 ensikontakti neuvolaan parin viikon päästä ja näyttää siltä että sain saman kätilön kun esikoisen kanssa 😍

eipä tässä kyllä kerkeä paljoa kropan tuntemuksia kuuntelemaan (ellei pahoinvointi iske😮‍💨) kun tuon pikku tuhoajan perässä juoksee. Välillä havahdun ihan että ainiin sitähän ollaan raskaana 😂

kumpi vain käy!

siis kuinka aika meneekin eritavalla tässä raskaudessa kun ekassa! Nyt jo viikko plussasta eikä siltä tunnu 🥹 ensikontakti neuvolaan parin viikon päästä ja näyttää siltä että sain saman kätilön kun esikoisen kanssa 😍

eipä tässä kyllä kerkeä paljoa kropan tuntemuksia kuuntelemaan (ellei pahoinvointi iske😮‍💨) kun tuon pikku tuhoajan perässä juoksee. Välillä havahdun ihan että ainiin sitähän ollaan raskaana 😂
Juu menee kyllä yllättävän äkkii tä aika!😄 sulla varmaan vieläkin nopeammin kun on jo pieni silmäterä🥰 mulla myös kahden viikon päästä eka neuvola ja huomenna alkaa rv7 (6+0)☺️

Hiukan mitä omia oireita seuraillut niin nälkä on kyllä se vallitsevin😂 just sillee et oon syöny ruoan ja puoltuntii vaikka sen jälkee ni semmone nälkä ku ei ois syöny ikuisuuksiin! Mut ehkä mulla se paha olokin pysynyt kurissa eikä ole muodostunut (ainakaan vielä) oireeksi kun jotain pientä aina välillä syötävä😂

• Tykkää
Reactions: Bebekakkonen
Juu menee kyllä yllättävän äkkii tä aika! sulla varmaan vieläkin nopeammin kun on jo pieni silmäterä mulla myös kahden viikon päästä eka neuvola ja huomenna alkaa rv7 (6+0)

Hiukan mitä omia oireita seuraillut niin nälkä on kyllä se vallitsevin just sillee et oon syöny ruoan ja puoltuntii vaikka sen jälkee ni semmone nälkä ku ei ois syöny ikuisuuksiin! Mut ehkä mulla se paha olokin pysynyt kurissa eikä ole muodostunut (ainakaan vielä) oireeksi kun jotain pientä aina välillä syötävä

joo nyt flunssasena kun tuli juotua teetä ja syötyä kurkkupastilleja oikeestaan koko ajan nii pysy se pieni etovaki olo kokonaan poissa ☺️

• Tykkää
Reactions: JasmiRubiini99
Voisin siirtyä helmikuisista tänne maaliskuisten puolelle. Käytiin tänään varhaisultrassa ja siellä varovasti arvioitiin, että pieni olis nyt vasta 6+3 ja LA arvio oli 1.3. Alunperin neuvolassa arvioitiin, että LA olis 25.2, mutta mulla on epäsäännöllinen kierto.

Syke näkyi kuitenkin heti ja kaikki oli kunnossa🩷 Pieni meni vaan heti sen jälkeen piiloon, eikä meinannut löytää uudestaan, niin mittojen saaminen oli vaikeaa. Selvästi äitiinsä tullut kun ei kuvissa viihdy😄

Esikoinen kyseessä, niin aika todennäköisesti menee pidemmälle maaliskuulle☺️

• Rakkaus
Reactions: JasmiRubiini99
Voisin siirtyä helmikuisista tänne maaliskuisten puolelle. Käytiin tänään varhaisultrassa ja siellä varovasti arvioitiin, että pieni olis nyt vasta 6+3 ja LA arvio oli 1.3. Alunperin neuvolassa arvioitiin, että LA olis 25.2, mutta mulla on epäsäännöllinen kierto.

Syke näkyi kuitenkin heti ja kaikki oli kunnossa🩷 Pieni meni vaan heti sen jälkeen piiloon, eikä meinannut löytää uudestaan, niin mittojen saaminen oli vaikeaa. Selvästi äitiinsä tullut kun ei kuvissa viihdy😄

Esikoinen kyseessä, niin aika todennäköisesti menee pidemmälle maaliskuulle☺
Tervetuloa mukaan!🥰 hienoa että pikkuisen syke löytyi (vaikka piiloon menikin)😂🩷

Mulla alkoi tänään seitsemäs raskausviikko (6+0) ja oireet pysyny lievinä. Oikein sairaalla tapaa odotan että tulis jo sitä pahoinvointia🤣 se voi kyllä olla vielä edessä, who knows🤭😂
Eka neuvola mulla tasan parin viikon päästä 24.7😊
Laskeskelin että eihän tätä ekaa kolmatta olekaan jäljellä enää ku 5 viikkoa! Mennyt yllättävän äkkii aika ja toivottavasti kaikki nyt vaa menee hyvin!😌❤️

Yhteistyössä