Maaliskuiset 2022

Käärmeinen
Meillä th kuunteli dopplerilla keskiviikkona kun kävin neuvolassa (th itse ehdotti!) Sai hetken etsiskellä mutta syke 164 löytyi sieltä. Kahden viikon päästä perjantaina np-ultra meillä..

Noista vuodoista, mulla esikoisesta vuotoa rv 7-8 ja terve poika syntyi lopulta viikkoa ennen laskettua aikaa. Keskenmenoon johtaneessa raskaudessa ei vuotoa ennen cytotec-tyhjennystä vaikka alkio oli ollut yli 3 viikkoa jo kuolleena.. alkukesällä spontaani keskenmeno ja siinä vuotoa heti. Nyt sitten raskaus numero 4, ei vuotoja ja ainakin vielä keskiviikkona sikiö oli hengissä... Tiedä näistä.

Nyt on ollut kovempaa pahoinvointia kuin talvisessa, keskenmenoon johtaneessa raskaudessa. Toisaalta ehkä vähemmän väsymystä..
 
Moikka. Olisiko fb-ryhmässä vielä tilaa? :)
Laita vaan mulle yksityisviestillä sun nimi ja tuntomerkit Facessa niin lisään sut kaveriksi hetkeksi että saan lisättyä ryhmään. Kyllä sinne vielä muutama mahtuu.

Täällä käyty NT-ultrassa jossa laskettu aika vähän aikaistui ja kaikki oli hyvin. ❤
Nyt rv 13+5. Pahin olo on alkanut väistymään vihdoin! Edelleen kyllä hajut esim ällöttää.
 
Moikka! Mäkin huhuilen tänne Oon 19v ensimmäistä odottava, la 23.03. jos joku fb ryhmä on ja vielä on tilaa niin mielelläni tulisin mukaan!
Meillä nt ultra tiistaina, en malta odottaa Silloin viikkoja 12+6
 
Haavelilija
Hei voisko joku auttaa mua,lopetin e pillerit viime kuussa ja tein raskaustestin pregchekillä joka näyttää haaleata viiva tein näitä 3 mutta digi näyttää että en ole raskaana
 

Yhteistyössä