Maaliskuiset 2026🩵

Koitin nyt uudelleen ni ei meinaa toi toimia teille @Bebekakkonen ja @Ingamaar ei lähtenyt viesti perille, koittakaa laittaa vaikka mulle päi viestiä mikäli haluutte toho wappiryhmään tulla ni jos sit onnistuis laittaa toi linkki
Kauheeta ku mitä ongelmia 😂 yritin laittaa viestiä nii en saa ku yhteysvirhe, kokeile myöhemmin uudestaan 😪

• Haha
Reactions: JasmiRubiini99
@Bebekakkonen juu mä kokeilen uudelleen, jospa se lähettyiski tänään😂👍

@Eash tervehdys!🥰 juu kokeilen sullekin laittaa sen linkin😊

Muoks! Kuulin vinkkiä että oisko teillä yksityisasetusten suojaus ettei pystykään laittamaan sen takia viestiä ? Jos sen voisitte vilkaista ?☺️ sitten toinen mitä mietin, sattuisiko teillä olemaan tiliä esim vau.fi sivustolla, jos laittaisin sen kautta linkin ? Löydyn sieltä itse samalla nimellä kuin täältä☺️

Viimeksi muokattu:
Heippa! Mä plussasin tällä viikolla. Laskettu aika ajoittuu johonkin 30-2.4. , mutta mulla on neljä edellistä lasta syntynyt 1,5-2,5viikkoa ennen laskettua aikaa niin oletan, että tämäkin syntyy reilusti maaliskuun puolella. Oliko täällä enää mitään keskustelua, vai kaikki siirtynyt facebook / Whatsapp? Voisin liittyä johonkin sellaiseen 🙊

• Rakkaus
Heippa! Mä plussasin tällä viikolla. Laskettu aika ajoittuu johonkin 30-2.4. , mutta mulla on neljä edellistä lasta syntynyt 1,5-2,5viikkoa ennen laskettua aikaa niin oletan, että tämäkin syntyy reilusti maaliskuun puolella. Oliko täällä enää mitään keskustelua, vai kaikki siirtynyt facebook / Whatsapp? Voisin liittyä johonkin sellaiseen 🙊
Voi että, ihanaa kuulla ja paljon onnea!😍
Juu whatsapin puolella melkee enimmäkseen nyt keskustellaan, koitan laittaa sulle ton linkin jos se lähettyis☺️
Muoks. En saanu lähetettyy linkkii vielä, taas tä kaksplus oikkuaa🤭 voin kokeilla uudelleen mut ellei toimi ni jos sulta vaa sattuis löytymään tili vau.fi sivustolta ni sain ainakin yhden kohdalla laitettua linkin sen kautta😄
Samalla nimellä siellä olen👍

Viimeksi muokattu:
Heippa! Mä plussasin tällä viikolla. Laskettu aika ajoittuu johonkin 30-2.4. , mutta mulla on neljä edellistä lasta syntynyt 1,5-2,5viikkoa ennen laskettua aikaa niin oletan, että tämäkin syntyy reilusti maaliskuun puolella. Oliko täällä enää mitään keskustelua, vai kaikki siirtynyt facebook / Whatsapp? Voisin liittyä johonkin sellaiseen
Fb ryhmäkin on. Sielä ei vielä keskustelua, kun odotellaan väkeä lisää :)

• Tykkää

Yhteistyössä