Helmikuiset 2026 ❄️

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ISLI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivotaan että sulla alkais helpottamaan, mulla ainakin noi rannekkeet on auttaneet.

Mulla oli eilen eka pahoinvoinnista vapaa päivä viikkoihin (tasan 9 viikkoa eilen mittarissa) mutta sen tilalle tuli ihana heinäkuun nuhakuume. Käytiin ekalla neuvolakäynnillä myös, ja huh sitä informaation määrää. Istuttiin siellä yli kaks tuntia keskustelemassa ja ottivat hirveästi verikokeita, joiden tuloksia olen yrittänyt nyt tulkita.

Onko hyvä idea kysyä chat GPT:ltä noista tuloksista (niiden osalta jotka on rajusti raja-arvojen ulkopuolella) vai kannattaako odottaa että joku ottaa yhteyttä ja selittää mitä ne tarkoittaa?

Hyvä, että noi rannekkeet on auttaneet! Mulla on ne edelleen käytössä 24/7, vaikka olo on ollut parempi. Yllättäen nyt kuitenkin taas on ollut enemmän yökötystä. Taitaa mennä vähän aalloissa nämä olot.

Milloin sulla on seuraava neuvola käynti? Oletan, että silloin käyvät läpi nuo tulokset. En usko, että on kauheen järkevää mennä tutkimaan itse noita tuloksia. Itse kuitenkin varmaan tekisin niin 😅 niihin tuloksiin varmasti voi vaikuttaa myös lääkitykset, joita sulla on ja raskaus itsessään voinee vaikuttaa joihinkin arvoihin

• Tykkää
Reactions: gaoxiaojie
Hyvä, että noi rannekkeet on auttaneet! Mulla on ne edelleen käytössä 24/7, vaikka olo on ollut parempi. Yllättäen nyt kuitenkin taas on ollut enemmän yökötystä. Taitaa mennä vähän aalloissa nämä olot.

Milloin sulla on seuraava neuvola käynti? Oletan, että silloin käyvät läpi nuo tulokset. En usko, että on kauheen järkevää mennä tutkimaan itse noita tuloksia. Itse kuitenkin varmaan tekisin niin niihin tuloksiin varmasti voi vaikuttaa myös lääkitykset, joita sulla on ja raskaus itsessään voinee vaikuttaa joihinkin arvoihin

Toivotaan että sunkin olo alkaisi helpottaa pian!

Mulla on seuraavan kerran neuvolassa toi NT-ultra viikolla 12+4 (elokuun lopulla), en kyllä tiedä keskustellaanko siellä mistään vai tehdäänkö vaan toi skannaus. Sen jälkeen sit seuraava jutteluaika viikolla 16 eli syyskuun puolivälissä. Varmaan ottavat yhteyttä ennen sitä jos on jotain oikeeta häikkää jossain.

• Tykkää
Reactions: Turquoise2018
Tuosta fb-ryhmästä. Onko kellään intoa ja aikaa sitä perustaa ja/tai toimia ylläpitäjänä? Mulla ei ole kokemusta kummastakaan hommasta, mut jos kukaan muu ei ole halukas noihin hommiin, niin voin koittaa saada jotain aikaiseksi

Mullakaan ei kokemusta eikä ehkä riittävästi aikaakaan olla ylläpitäjänä, mutta mielelläni tulen mukaan, jos vaan nt-ultrassa on kaikki hyvin.

• Tykkää
Oliko sulla ensimmäisessä raskaudessa myös paljon pahoinvointia? Ehkä teille on tulossa kaksoset? En tiiä päteekö sun tilanteeseen, mut kans ilmeisesti tyttövauvat aiheuttaa enemmän pahoinvointia kuin pojat.

Mietin myös, että voiko sulla raskausvitamiinit aiheuttaa (lisää) pahoinvointia? Mulla ainakin ihan selvästi tulee huono olo vitamiinin ottamisen jälkeen. Toivotaan, että helpottaa pian
Mulla on juurikin ollut näin että poikaraskaudet meni vähäisellä etovalla ololla lähinnä iltaisin enkä oksentanut, mutta tyttöraskaudessa oli etovaa oloa aamusta iltaan ja oksensin kerran. Nyt on ollut samanlaista etovaa oloa aamusta iltaan ja olen oksentanut kerran. Silti jotenkin uskon että olisi poika tulossa lasketun ajan perusteella. 😄

• Tykkää
Loin nyt tuon fb-ryhmän. Yksityisviestin lähettämällä lähetän linkin ryhmään. Toivoisin, että keskustelu tuolla fbn kautta olisi sitten hieman aktiivisempaa kuin mitä täällä on ollut..

Täällä on aika vähän osallistujia, joten saako mainostaa ryhmää muuallakin? Jos sovitaan joku määrä, minkä verran otetaan osallistujia, kun olisi kuitenkin kiva pitää ryhmä suhteellisen pienenä?

Täällä on aika vähän osallistujia, joten saako mainostaa ryhmää muuallakin? Jos sovitaan joku määrä, minkä verran otetaan osallistujia, kun olisi kuitenkin kiva pitää ryhmä suhteellisen pienenä?

Mun puolesta sopii. Itse kuitenkin pidän ideaalina suhteellisen pientä (max 30?) aktiivista ryhmää. Mikä teidän mielestä ois hyvä osallistujamäärä?

• Tykkää
Reactions: ISLI

Yhteistyössä