Kesäkuu 2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Novitan sivuilla on aika kiva vauvanpeiton ohje ja aloinkin nyt heti viipurinlangoilla neuloa sellaista.

Hiusten värjäyksestä en tiiä, tosin viikko sitten ostin uuden väripurkin ja tarkoitus olisi se käyttää. On niin hirveä tuo oma hiusten väri.

Hei!
varovaisesti kurkistelen tälle puolelle,en malta poissa pysyäkään..
eli tein testin tänään kp25/24-27 ja haalea plussahan siihen tuli,ihan selvästi nähtävä,ei tarvinnut eri valoissa käännellä:) huomattavasti vain haaleampi kuin kontrolliviiva...olen vaan vielä peloissani onko nyt tää varmasti sitä mitä toivon ja että tummuuko se viiva jos testaan parin päivän päästä uudelleen.

jos jotain kertoisin,olen 23v,samoin avomieheni. nelisen vuotta olemme yhdessä olleet. minä hoitoalalla ja mies rakennusalalla. tämä taisi olla neljäs yrityskierto ja nyt sit taisi ehkä tärpätä...

vauvalehden laskurin mukaan laskettu aika olisi sitten 22.6(tai 23.6) ajattelin soitella neuvolaan vasta kun olen saanut sen tummemman viivan.

ja haniliinille terkkuja,plussattiin tuolta samasta ketjusta haavelijoiden puolelta! jospa sieltä vielä moni mukaan liittyis:)

Pakko vastata tähän...

Me mentii kihloihin ilman seurustelua, oltiin kyllä pyöritty samoissa porukoissa kun sitten eräänä päivänä mies kosi!! No minä tietenkin suostuin, olin jo nähnyt kaikenlaista sitä ennen...
Puoli vuotta siitä eteenpäin mentiin naimisiin ja nyt ollaan oltu 5 vuotta naimisissa, on 4 vuotias poika ja masuasukki rv23.

Että kyllä joskus napsahtaa hetkessä oikee kohalle=)!!

Onnellista odotusta kaikille..

Moikka!

Marjuk: Lääkärin mukaan pitäisi jo jotain näkyäkin, kun ultra tehdään ns. sisältä päin, eli ei vatsan päältä.
Kerron sitten, että mitä näkyi vai näkyikö mitään. Mullahan siis nyt rv 6+1.

Tällä viikolla on alkanut pahoinvointi. Nytkin on aivan karsea kuvotus päällä ja töissä pitäis istua.

Nipsu - Kai se on voi ihan normaalia olla. Jos sulla sitte myöhemmin jysähtää kunnolla :) Joko soitit neuvolaan? Mitä mieltä ne oli/olisi oireista? Kyllä sä saat varmaan ""kärsiä"" vielä ihan tarpeeksi. Jos se teidän pieni niin nätisti kasvaa, ettei kovin nippaile.

enna - Ekaks onnea! :) Mä testailin alkuun kans haaleita (eka oli toooosi haalee)..Siitä se sit on kuiteski lähteny. Ei sitä vieläkään oikeen tajua :) Ultrassa varmaan viimestään tulee sellanen, että no jopas jotakin, siellähän se musu (asukin nimi) porskuttaa. Mä oon kans hoitoalan ihmisiä, mut opiskelen nyt sossu puolta lisää ja mies on myös raksa puolella. Hyvät alat valittu!

Maria/24/2.6
Annukka/28/5.6.
Nipsu/2 5/8. 6
Ansku/21/8.6
Haniliini/25 /8.6
Marjuk/34/8.6.
Mirri/25/10.6.
Valo/27/12.6
Katri/27/13.6.
myy85/20/14.6
Ellie/22/15.6
enna/23/22.6

Arvatkaapa mitä rakkaat elliodottajat!!! Mun maha näkyy!!!! Hehehehe, eli nyt on muutama päivä tuntunut ihan alavatsassa kovempi kohta ja nyt se on ihan tosi vähän ""pyöristynyt"". Ei siis todellakaan mikään tavallisilla silmillä erotettava juttu, mutta odottajan silmille ihan varmasti näkyy!!! Hauskaa on siis myös, kun vatsa on piukea ja kova ihan alhaalta.

Mulla on kuvotukset alkaneet tällä viikolla. Tänään oli töissä tosi hankalaa ajoittain, kun puoliharmaana mietin, että kehtaako kokouksesta lähteä vaiko eikö... Väsymys on myös valtava ja sen myötä olen ollut tosi ärtynyt... Silti vielä hymy huulilla!!! Vielä en ole oksentanut, mutta eiköhän sekin aika koita...

Minullakin la 13.6! Yksi keskenmeno takana joten hieman pelottaa...ettei taas. Yritetty on kaksi ja puoli vuotta.
Naimisissa, itse 33v., mies 34.
On tämä jännää aikaa.

Maria/24/2.6
Annukka/28/5.6.
Nipsu/2 5/8. 6
Ansku/21/8.6
Haniliini/25 /8.6
Marjuk/34/8.6.
Valo/27/12.6
Katri/27/13.6.
Santra/33/13.6
myy85/20/14.6
Ellie/22/15.6
enna/23/22.6

Mä luulin kanssa että olo voi olla loistava!! rv 5+6 mutta kyllä tänään on ollut kuvottava olo. Ärtyneisyyttä on saanut kokea meidän 5v..raukka!! Väsymyskin taitaa hiipiä pikkuhiljaa. Noh! oloa helpotti lenkki ja punttitreeni. Nyt lupa rentoutua loppu ehtoo. Taustaa: 33v, yhdessä miehen kanssa 15v ja yksi ""hedelmä"" poika 5v. Olikohan se laskettu aika 7.6..jonkun mittarin mukaan..

Ai myy85 on myös hoitsu..jopas sattui. Onkos muita? Hyvä, että löytyy kokemusta tosta hoivaamisesta. Toisaalta huono ku tietää jo jonku verran ja se tieto lisää tuskaa. Oon ollu synnytyksissäki ja enään en kiitos vaan halua niitä muistella. Ihan kivastihan ne meni, mutta kovaa hommaa se on..pakko myöntää. Siinä opiskelijanki jalat oli mennä eka kerralla alta ku ponnistus vaihe alko.. :)

Maria/24/2.6
Annukka/28/5.6.
Vippe/33/7.6
Nipsu/25/8. 6
Ansku/21/8.6
Haniliini/25 /8.6
Marjuk/34/8.6.
Mirri/25/10.6
Valo/27/12.6
Katri/27/13.6.
Santra/33/13.6
myy85/20/14.6
Ellie/22/15.6
enna/23/22.6

Listapäivitys, mukana samassa listassa nyt kaikki uudet. Muistakaahan hyvät naiset aina kopsata se vihoviimeinen lista.

jeps,töistä tulin iltavuorosta ja kyllä väsyttää!
tein muutes töissä (terveyskeskuksessa) vielä testin,höpsö kun olen ja haluan varmuuden,nii kyllä siihen ihan plussa tuli, kai se on uskottava..:)

mitään oireita ei ole vielä tosiaankaan tähän asti ollu, tänään vaan toi pissan ja kakan haju vähän ällötti töissä,mitenhän sit jatkossa,työkaverit arvaa varmaan heti jos alan yökkiä,yleensä kestän mitä vaan..

harmittaa ihan hirveesti kun mies on ainakin nyt vielä pari kuukautta töissä silleen et viikot poissa kotoa ja viikonlopuksi tulee kotiin,ois niin kiva jos se ois nyt kotona kun tuli näitä iloisia uutisia. soitin sille kyllä heti ja hihkuin,mut ei se oo oikeen sama..no ens viikonloppuna saadan sit iloita,mullakin pitkästä aikaa viikonloppuna vapaata!

kiitos onnitteluista,nyt vaan tosiaan toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti!

Neuvola-aika varattu. Tosin se on vasta marraskuun yhdeksäntenä. Ultratakin aiotaan vasta 12. viikolla. Mikäs siinä En nyt viitsi stressata koko asiasta, ettäkö pitäisi muka ultrata aikaisemmin. Jollei tää jatku, ni tää ei jatku. Ja jos jatkuu, ni luulis olevan jotain nähtävää sillon viikolla 12. :-)

Kuulosti ihan mukavalta tädiltä tuo neuvolan nainen. Nyt kun vaan vointi jatkuisi hyvänä, olis kiva :-)

Mulla on, enna, sun kans samat fiilikset, kun mies on nyt kotimaassaan käymässä, elikä yksin saan täällä iloita!Olen jo kertonu vanhemmille ja systerille vauvasta, mutta sisko on ruotsissa ja vanhemmat kiertää eurooppaa jonku aikaa, joten ainut ""tuuletuspaikka"" on tämä netti. Tänään olen ensi kertaa saanu kokea tämän raskauden ei niin mukavia puolia eli helvetillisen pahan olon!!!!Sekunnin tuhannesosan ehdin jo miettiä, että mihin olen pääni pistänyt, mutta tottakai kestän kaiken vauvan vuoksi. Periaatteessa mulla pitäis olla rv. 5+3, mutta olen ruvennu miettimään, josko oltais jo vähän pidemmällä, koska plussakin oli tuossa taannoin todella vahva, vaikka menkkojen ei periaatteessa olisi edes vielä pitäny alkaa... Mene ja tiedä =) Toivossa on hyvä elää. Muutenkin mulla on todella selkeät oireet. No neuvola on kuitenkin vasta ensi kuun alkupuolella, joten otan rennosti siihen asti. Olen aika hyvin pystyny olemaan ajattelematta keskenmenoa, itse asiassa, pidän osittain itsestään selvänä, että meitä on kolme ensi kesänä. Jesh, nyt taas tankkaamaan, kun paha olo pyrkii pintaan...

Hei! Oon käynyt katselee jo muutamaan otteeseen tätä palstaa, nyt sain aikaseks liittyä. Mulla tällä hetkellä rv. 6+6. Tänään kävin ""tuhlaamassa"" rahoja ultraan ja harmi, siellä ei näkynyt kun ruskuaispussi. Ens to:na uusi aika ja toivon mukaan silloin jotain löytyisi. Silloin on rv. 8+0, eiköhän joutais jo jotain näkyä. Pelottaa tuulimuna ja viikon odotus tuntuu ikuiselta. Vähän taustatietoja, eli olen pian 24 ja mieheni 33. Ollaan yritetty lasta tammikuusta, ovulaation kanssa oli ongelmia, nyt Clomifenin avulla tärppäsi ekasta kierrosta. Niin ja kalenterien mukaan la. olisi 1.6
Oikeen hyvää odotusta kaikille!

Jemppiksen kanssa mennään aika samoilla päivillä (la 2.6)... Muitakin yhtäläisyyksiä on, kun meilläkin aloitettiin yritys tammikuussa ja nyt siis tärppäsi :) Tosin meillä mentiin edelleen ihan luomuna, vaikka usko meinasikin muutamaan otteeseen loppua... Mulla on myös ikää 24 (kohta 25) ja mies on 29.

Huomenna pitäisi alkaa hommailemaan uutta asuntoa. Onko muita, joilla tila loppuu kesken ensi kesäkuussa? On se kumma, kun tollasiakin pitää miettiä jo nyt, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka kauan vuokrakämpän saamiseen menee...

Päivitimpä tätä listaa omalta osalta.

Jemppis/23/1.6
Maria/24/2.6
Annukka/28/5.6.
Vippe/33/7.6
Nipsu/25 /8. 6
Ansku/21/8.6
Haniliini/25 /8.6
Marjuk/34/8.6.
Mirri/25/10.6
Valo/27/12.6
Katri/27/13.6.
Santra/33/13.6
myy85/20/14.6
Ellie/2 2/15.6
enna/23/22.6

No meillä on alle 50 neliön kaksio, joten tilaa on aluksi vähän, mutta vuoden päästä syksyllä ollaan muuttamassa ihan eri kaupunkiin, joten katsellaan silloin sitten vähän isompaa kämppää. Ei vaan vähän väliä viitti olla muuttamassa, joten kitkutellaan tän kanssa aluksi jonkin aikaa.

Testailen..

Jemppis/23/1.6
Maria/24/2.6
Annukka/28/5.6.
Vippe/33/7.6
Nipsu/25 /8. 6
Ansku/21/8.6
Haniliini/25 /8.6
Marjuk/34/8.6.
Mirri/25/10.6
Valo/27/12.6
Katri/27/13.6.
Santra/33/13.6
myy85/20/14.6
Ellie/2 2/15.6
enna/23/22.6

Testailin tossa tota meitin listaa, kun tuppas oleen niin kumman näkönen..miksihän? Muutenki on tää sonera tuittuillu ainaki meijän koneella, että ei oo paljo viittinyt täällä roikkua.

Päätin sit jättää yksityisen ultran väliin. Ajan olisin saanut vaan viikkoa ennen oikeeta neuvola aikaa, joten ei kai ois ollu mitään järkee. Ja kyllähän tuo maksaa, niin ei viittis muutaman päivän takia siellä käydä. Neuvolaan soitin uudestaan ja kysäsin omalta terkalta (kuulosti ihan mukavalta) että ultrataanko ku tuun ja kyllähän siellä ultrataan. Kiva, kiva :) Jännä ku vasta rv 9+4 pääsee sinnekki. Sithän se on jo se lekurin tekemä ultraus n. rv12 joka on alakautta. Aika lähekkäin pääsee sit kahdesti kattoon musua.

Nyt painelen syömään pitsaa! Kokoajan tekee mieli syödä jotain..tästä se paisuminen lähtee!

Alkajaisiksi haluan sanoa ""mä en valita""=) sanoin miehelleni kun plussa tuli että oli oireet kuin ilkeitä hyvänsä niin en valita.
Tänään puolet työpäivästä (teen 12h päiviä) jomottanut alapäätä! maha ollut jo pariviikkoa turvoksissa kuin pallo, mutta nyt turpos jo pimppakin=/ pitäs varmaan kysyy lekurilta onko tää ihan normaalia. Häpyluuta särkee enkä tiiä miten päin istua, varsinkin kun teen istuma työtä. Reiden takaata repii ja jomottaa, teki samoin vajaa pariviikkoa sitten juuri ennen plussausta, sitä ennen ei ikinä! tavallaan vasemman puolen istumaluuta kolottaa aina kun istuu..
No joo.. mies laittaa ennen nukkumaan menoa hiridoidia reiteen (viimeksi auttoi)..
kaipa tämä tästä ja anteeksi tämä avautuminen.
nyt meen syömään (maha jo murisee).
Kauniita unia, oman pikkasen kuvia=)

Ai Haniliinillakin on tuota häpyluusärkyä! Mullakin oli toissayönä kauhee vihlonta siellä luissa ja hämärästi muistelin, että sekin taisi olla raskausoire. Mä en vain millään tajua, miten se voi liittyä alkuraskauteen??

Mutta masu on ollut ihan kivuton pari päivää - iik! Ainoastaan tissit on arat sentään. Heti alkaa epäilemään jos oireet katoaa...

Miten teidän miehet huomioi raskauden? Ottaako jotenkin paremmin huomioon tai muuta?

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä