Kesäkuu 2006

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!
Eilen tein testin, joka näyttää että la ois 2.6 ja viikot ois 6+5.Itse oon 29v. ja avopuolisoni on 28v. Ollaan seurusteltu 12 vuotta, asuttu yhessä 5,5 v ja rakennetaan just omakotitaloa.

Oireita on ollu rintojen arkuus, hirvee nälkä ja muutamat vihlasut masussa. Jotenki oon vaan tienny, että raskaana ollaan, vaikka testin tekoa lykkäsin pelätessäni, että ois väärä hälytys.

Eilen kävin tosiaan lääkärillä ja kyllä helpotti. Olen ollut tosi peloissani, että kaikki ei ole kunnossa, kun ympärillä on nyt ollut paljon keskenmenoja.
Lääkäri oli erittäin ystävällinen ja ymmärtäväinen. Tehtiin ns. sisäultra, jossa näkyi, että sikiö on ruskuaispussissa, joka näkyy selvästi kohdun sisällä.
Kun sikiö on lähtenyt kasvamaan kohdun sisällä, niin lääkärin mukaan on enää hyvin epätodennäköistä (toki tietysti mahdollista), että se tulisi kesken pois.
Muutenkin kuulemma kaikki näytti niin kuin suoraan oppikirjan kuvissa :) Vaikka lääkäri maksoi 89 euroa, niin mielelläni sen maksoin kun nyt voin olla hyvillä mielin.
Rv on nyt 6+3.

Huomenta!
Täällä menossa omien laskujen mukaan rv 6+0. Maha on aika vähän enää kipee, eikä rinnatkaan enää tunnu niin aroilta. Hirvee väsymys vaan vaivaa. Mitään pahan olon tunnettakaan ei ole ollut. Joten edelleenkin aika oireeton olo. Hieman pelottaa tuo, kun lukee teidän oireista, ja itsellä niitä ei oikeen ole.
Lääkärikin vasta puolen toista viikon kuluttua.
Niin tosta sisäultrasta, sattuuko se tai tuntuuko jotenkin epämiellyttävältä?!

Heips vaan, meillä LA 13.6.06. Plussaa tuli niin varmasti testistä, etten meinannut ite uskoakkaan, kun menkkojen ei vielä olis pitänyt edes alkaa. Nyt on siis rv 5+1 menossa.

Ite kohta 23 ja mies 22. Yhdessä vasta puoltoista vuotta, mutta mikäs siinä, kun osuu oikea kohdalle. Yllätysraskaus tosin oli.. :)

Pelottaa vaan kovasti, että menee kesken, mutta ajattelin ottaa rennosti, ettei turhia stressaa.

Alavatsakivut on välillä kovia, rinnat ekstra-arat ja reisiluiden päitä särkee ihan p---leesti. :)

Onneks ei sentään ainakaan vielä mitään pahoinvointia, toisilla kavereilla on alusta asti ollut ja pelkäsin sitä omallakin kohdalla. Väsynyt oon ja mielialat vaihtelee kovasti.

Uusimmat

Yhteistyössä