Mulla on kaksi tyttöä enkä pois antaisi. Jos olisi poikia niin en pois antaisi. Oli miten oli, ovat minun ikiomia ja rakkaita :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4xpoikia:Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...
Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.
naurettavaa...parempi poikia ku tyttöjä jokka tulis teininä äidiks :x
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mä halveksin ihmisiä jotka tekee tälläisiä aloituksia!
Alkuperäinen kirjoittaja Asda:Voi pyhä ihme. On se hyvä että on edes jotain mitä sääliä. Maailmassahan ei olekaan mitään muuta säälittävää. Mutta hyvä että lintokodossanne on kaikki niin täydellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mulle EI KIITOS yhtään jätkää joka teininä istuu aamusta iltaan sotapeliensä äärellä ja TAPPAA....Mulle tyttöjä jonka kanssa käydä yhdessä ostoksilla yms ja katella tyttöjen juttuja!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos mä saan tietää et mulle tulis tyttö niin veisin sen adoptoitavaks. tytöt on inhottovia narisijoita, keikkaperseita/jakorasioita teininä ja nirppanokkia. En IKINÄ haluis tyttöä. Onneks on vaan poikia.