Mä säälin äitejä joilla on pelkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pätevä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 4xpoikia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:
poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.

naurettavaa...parempi poikia ku tyttöjä jokka tulis teininä äidiks :x

Voi ne pojatkin tulla teininä isäksi

mistähän niille sun ihanille tytöille aikanaan löytyy joku POIKA tekemään niitä ihania tyttöjä?? Ei ainakaan yksikään minun ihanista, reippaista, ystävällisistä ja hyvin käyttäytyvistä katselisi tuon kaltaista anoppia! Voi elämä miten monella tapaa ihmiset oireilevat pahaa oloaan ja mielenterveydenhäiriöitä! Vai olisitkin vissiin halunnut edes yhden pojan ja käännät asian nyt näin?!

ja mites sitten joskus kun sinusta tulisi mummo ja tytöillesi tulisikin pelkkiä poikia?? jättäisit varmaan mummona olon siihen paikkaan. ja mä säälin tollaisen äitin lapsia =) :headwall: siis tämä oli aplle tarkoitettu =)

Alkuperäinen kirjoittaja Asda:
Voi pyhä ihme. On se hyvä että on edes jotain mitä sääliä. Maailmassahan ei olekaan mitään muuta säälittävää. Mutta hyvä että lintokodossanne on kaikki niin täydellistä.

Ap myös ilmoitti halveksivansa, mitenhän se oikein tapahtuu, kun samaan aikaan sekä säälii, että halveksii? :D mahtaa olla pääkopassa kova suhina, kun tunteet myllertää :D

Jos mä saan tietää et mulle tulis tyttö niin veisin sen adoptoitavaks. tytöt on inhottovia narisijoita, keikkaperseita/jakorasioita teininä ja nirppanokkia. En IKINÄ haluis tyttöä. Onneks on vaan poikia.

ihmetyttää naiset jotka inhoo pikku-naisia:(...Minusta maailman kauneimpia luojan luomia on pienet,kauniit tytön tylleröt:)...voiko mitään olla sen sievempää ja herttaisempaa?! Minulle kiitos monta tyttöä jos luoja suo:)

Mulle EI KIITOS yhtään jätkää joka teininä istuu aamusta iltaan sotapeliensä äärellä ja TAPPAA:(....Mulle tyttöjä jonka kanssa käydä yhdessä ostoksilla yms ja katella tyttöjen juttuja!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulle EI KIITOS yhtään jätkää joka teininä istuu aamusta iltaan sotapeliensä äärellä ja TAPPAA:(....Mulle tyttöjä jonka kanssa käydä yhdessä ostoksilla yms ja katella tyttöjen juttuja!

Kaikki pojathan ne on samanlaisia, pelaa koneella. Ja kaikki tytöt on samanlaisia, ne tahtoo shoppailla. Kyllä se niin on, että samasta muotista ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos mä saan tietää et mulle tulis tyttö niin veisin sen adoptoitavaks. tytöt on inhottovia narisijoita, keikkaperseita/jakorasioita teininä ja nirppanokkia. En IKINÄ haluis tyttöä. Onneks on vaan poikia.

kurjaa että tunnet itseäsi kohtaan noin.
meillä on 2 reilpasta tyttöä ja mitä olen päiväkodissa katsellut, kaikki vinkujat ja marisijat ovat poikia. itkupillit. nykään on jotenkin muodikasta että poika vinkuu ja marisee ja itkee ja nähyttää tunteita. tyttöjen maailma on aika kova.

Yhteistyössä