S
suski
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jj:Aloittajalla on musta senverran pointtia tossa, että jos alatte miettiä omia tuttavianne joiden sisarukset samaa sukupuolta ja mietitte sitten niiden suhteita ja suhtautumista toiseen sukupuoleen... Olen itse huomannut että poikaperheissä varttuneet miehet suhtautuvat naisiin ihan eritavalla kuin ne joilla on ollut siskoja. Joko sellaisella "madonna" mentaliteetillä eli haluavat pitää tosi korkean käsityksen naisista tai sitten eivät uskalla lähestyä niitä kovin luonnollisesti. Samoin pelkkien siskojen kanssa varttuneet naiset usein odottavat miehiltä ihan uskomattomia asioita... siis odottavat jotain prinssiä jne.
Sitten taas ne pojat joilla ollut siskoja ja toisinpäin, musta niillä on jotenkin järkevämpi ja realistisempi käsitys toisesta sukupuolesta ja suhteista. Siis MUSTA!
Tämäntakia haluaisin itse molempaa sukupuolta lapsia.
Myös vanhemmat vaikuttavat lapsensa käsitykseen toisesta sukupuolesta. Jos äiti on täydellinen hienohelma (esim. eräs luokkakaverini luuli vielä 10-vuotiaana, että naiset eivät käy p*skalla) tai passaaja, niin ei poika voi saada kovin realistista kuvaa naisista. Eikä "isän pikkuprinsessoilla" ole yhtään sen helpompaa.