mä kadun tätä varmasti!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mummo kuoli 8vuotta sitten yöllä kello 1.55. mä olin herännyt silloin samaan aikaan huoneessani ja muistan, et tapoin itikan. ite olen tota miettinyt usein, että aika jänskä sattuma.. ei kyl pelottava, mut kuiteskii..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saakeli mä oon yksin kotona ei saa kertoa :D :p

mä oon ihan tyhmä. pelkään kaikkia mörköjä ja uskon kaikkeen ja sitten haalin kaikki kauhuleffat, varsinkin sellaset mitkä on "tositapahtumiin perustuvia" ja uskon kaiken ja pelkään monta aikaa. :laugh:

Asutaan paritalossa, jossa erittäin hyvä eristys. Muita naapureita ei lähellä ja aita pihan ympärillä. Juttu: aina kun herään aamuyöstä noin 4-5 maissa kuulen ikään kuin ääniä makuuhuoneessa, joka ei edes ole meidän seinänaapuria vasten. Ihan kuin kaksi ihmistä kuiskailisivat, mutta niin hiljaa etten saa selvää (vähän niin kuin leffassa Kuudes aisti, mutta kovempaa).

Mä en edes nykyään enää mieti sitä. En kai kestäisi....

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saakeli mä oon yksin kotona ei saa kertoa :D :p

mä oon ihan tyhmä. pelkään kaikkia mörköjä ja uskon kaikkeen ja sitten haalin kaikki kauhuleffat, varsinkin sellaset mitkä on "tositapahtumiin perustuvia" ja uskon kaiken ja pelkään monta aikaa. :laugh:

sama täällä...ja ukko ei oo kotona nytkään, kolmestaan muksujen kanssa ollaan, ja taas eksyin tällassiin ketjuihin...heti nousi iho kotkotinlihalle
:$

No katsottiin tässä vähän aikaa sitten miehen kans leffa aaveratsastaja...

Lapsilla on molemmilla keppihevoset jotka kopottaa ja hirnuu kun niitä ravistaa, no leffan lopputekstien aikaan toisen hevonen hirnui lapsen makkarissa ja yllätys lapset oli yökylässä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja enga:
No katsottiin tässä vähän aikaa sitten miehen kans leffa aaveratsastaja...

Lapsilla on molemmilla keppihevoset jotka kopottaa ja hirnuu kun niitä ravistaa, no leffan lopputekstien aikaan toisen hevonen hirnui lapsen makkarissa ja yllätys lapset oli yökylässä :whistle:

Tähän liittyen: Meidän tytön Rangatanga -apina päästeli apinaääniään ihan itsekseen monia kertoja, keskellä yötäkin. Sitten meni hermo ja apina joutu varastoon hihhuloimaan. :)

Ammatti koulussa jouduimme aina vastaamaan opettajien puhelimeen jos se soi. Eräänä päivänä ihmettelin parilleni että eipäs muuten ole soinut tänään kertaakaan. Eipäs olekkaan, hän sanoi, mutta ootas ja alkoi laskea: kolme, kaksi, yksi, ja puhelin soi....

no tää ny ei oo nii kauhu, mut aika jänskä: mun mummi joutu leikkauksee vanhoil päivillä (80v) ja sit ku oli tehol sen jälkee ja mentii käymään, ni se jutteli hatarasti, mut sano että ihana ku tultii käymään ja että ukki ja (sanotaan vaikka) matti (edesmenneitä kumpikin silloin) kävivät myös hetki sitten ja sanoivat että jaksa 3 askelta enää ja kaikki on hyvin. 3 päivän päästä mummoni kuoli. mitään muuta enteellistä/yliluonnollista en ole kokenut enkä kovin niihin usko, mutta tuo oli jännä...

apua... ei saa....
g150.gif

Ex- ystäväni ei muuten uskalla enää lukea kauhukirjoja... Oli lukemassa Kingin kirjaa jossa luki että kello on sen ja sen verran, katso vaikka.. Ja se oli. Kirja kuulema napsahti aikas vinhaan kiinni...

Yhteistyössä