T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän muttei mahdollisuutta muuhun kuin kotiäitiyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mun mielestä kotiäitinä olemises ei oo mitään katumista.se on maailman arvokkain ammatti.tosin eläke voi olla pieni,mutta nykyään helpottaa vähä se,että eläkettä kertyy sentää äitiysloman ja hoitovapaan ajalta,ennen ei saanu.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mä tiedän paljon enemmän ihmisiä,jotka on katkerasti katunu sitä,että menivät töihin heti äitiysloman jälkeen ja menettivät ison osan lastensa parhaista vuosista.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Kun töitä en saa enkä ammattia niin varmasti vanhainkodilla kadun kun mulla ei ole uraa ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mun mielestä kotiäitinä olemises ei oo mitään katumista.se on maailman arvokkain ammatti.tosin eläke voi olla pieni,mutta nykyään helpottaa vähä se,että eläkettä kertyy sentää äitiysloman ja hoitovapaan ajalta,ennen ei saanu.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mä tiedän paljon enemmän ihmisiä,jotka on katkerasti katunu sitä,että menivät töihin heti äitiysloman jälkeen ja menettivät ison osan lastensa parhaista vuosista.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän muttei mahdollisuutta muuhun kuin kotiäitiyteen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:Olet muuten jo pitkään kirjoitellut samasta aiheesta, joten mikset tee mitään asialle?
Samaa mieltä.. itse päätin että jos hoitovapaan jälkeen töistä tulee kenkää niin takaisin vaan koulun penkille. Vaikka ikää "jo" 40.
Alkuperäinen kirjoittaja yhden äiti:KERTOKAA mitä ajattelitte tehdä, jos miehenne kuolee, pettää ja jättää?? Millä helevetin ilveellä elätätte lapsenne? Eikö kukaan uhrautuva kotiäiti ajattele yhtään pidemmälle elämää??? Lapset tehdään mun mielestä vasta sitten, kun pystyy elättämään ja hoitamaan heidät tapahtu mitä tapahtu!
Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:Mä luulen että mä kadun sitä, etten ole kotiäiti. Ja se vie aikas paljon jo nyt pohjaa tältä työmotivaatiolta...
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:mun mielestä kotiäitinä olemises ei oo mitään katumista.se on maailman arvokkain ammatti.tosin eläke voi olla pieni,mutta nykyään helpottaa vähä se,että eläkettä kertyy sentää äitiysloman ja hoitovapaan ajalta,ennen ei saanu.
Jaa koskas tälläinen muutos on tullut? Ja kotiäitiya ei ole ammatti vaikka arvokasta työtä onkin.
Ap voit kouluttautua vielä vaikka missä ja kuinka! Paremmat ajat työelämässä koittaa vielä ja löytää töitä.