M
MintunKukka
Vieras
Vaikka kuin yrittää pitää siistinä ja järjestyksessä niin kohta on joka paikka kaaoksessa....ark mä en jaksa tätä jatkuvaa sekamelskaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:täh? kyllä meillä ainaski pysyy talo siistinä!!! Lapset on oppinu et leikin jälkeen siivotaan sotkut, kengillä ei tulla ku eteiseen asti, tavarat laitetaan AINA takas OMILLE paikoilleen jne!!!
Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Lohdullista lukea et muillakin on samallaista,ku tuntuu et meidän tutuilla on aina niin siistiä ja järjestystä et mä en kehtaa edes pyytää heitä kylään.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:täh? kyllä meillä ainaski pysyy talo siistinä!!! Lapset on oppinu et leikin jälkeen siivotaan sotkut, kengillä ei tulla ku eteiseen asti, tavarat laitetaan AINA takas OMILLE paikoilleen jne!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja MintunKukka:Lohdullista lukea et muillakin on samallaista,ku tuntuu et meidän tutuilla on aina niin siistiä ja järjestystä et mä en kehtaa edes pyytää heitä kylään.
Ne varmaan siivoavat juuri ennen vierailua. Niin munkin tutut luulevat että meillä on aina siistiä muka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja z:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:täh? kyllä meillä ainaski pysyy talo siistinä!!! Lapset on oppinu et leikin jälkeen siivotaan sotkut, kengillä ei tulla ku eteiseen asti, tavarat laitetaan AINA takas OMILLE paikoilleen jne!!!
Meil on niin pieni kämppä ja paljon tavaraa, ettei kaikille tavaroille ole omaa paikkaa. Ääk... Ahdistaa tää huusholli...
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:täh? kyllä meillä ainaski pysyy talo siistinä!!! Lapset on oppinu et leikin jälkeen siivotaan sotkut, kengillä ei tulla ku eteiseen asti, tavarat laitetaan AINA takas OMILLE paikoilleen jne!!!
No ei meillä tietty meiän 1-vuotias kerää ite omia lelujaan (vaikka toisaalta ei paljon sotkekkaan)... Isoveli auttaa kerään tavaroita paikoilleen ja tietty ite olen "ahkera"! Tykkään että meillä on siistiä ettei tartte tehä sitte mitään hätäsiivouksia ku joku kavereista sattuu soittaan että tulee käymään!