Mikä tahansa irtiotto arjesta virkistäisi ihan suunnattomasti!

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Mitähän sitä keksisi?

Mä olen ihan kurkkuani myöten täynnä tätä kotinurkissä kyhjöttämistä ja jatkuvaa kotitöiden tekemistä. En jaksa enää yhtään. Vielä kun kaikki käy niin paljon normaalia hitaammin, tuntuu että koko ajan on hommia rästissä vaikka kuinka pakertaa - ja vaikka todellisuudessa ei tee paljon mitään.

Mä tiiän. Tehdään ensi viikonlopulle palstatapaaminen aikuisille palstalaisille Turkuun Galaxyyn :D Mä voisin ottaa hotellihuoneen ja majoittua, mutta kaipaisin seuraa iltaelämään. Ja nimenomaan tanssimaan, ei minnekään teinixien yökerhoon. Oisko innokkaita lähtijöitä?
Ja en oo mummoikäinen, 33v :)

Mä tiiän. Tehdään ensi viikonlopulle palstatapaaminen aikuisille palstalaisille Turkuun Galaxyyn :D Mä voisin ottaa hotellihuoneen ja majoittua, mutta kaipaisin seuraa iltaelämään. Ja nimenomaan tanssimaan, ei minnekään teinixien yökerhoon. Oisko innokkaita lähtijöitä?
Ja en oo mummoikäinen, 33v :)

Ei Lerpulla voi tanssia :(. Enkä mä kyllä muutenkaan mihinkään tanssiravintolaan, en osaa sellaista.

Mitähän sitä keksisi?

Mä olen ihan kurkkuani myöten täynnä tätä kotinurkissä kyhjöttämistä ja jatkuvaa kotitöiden tekemistä. En jaksa enää yhtään. Vielä kun kaikki käy niin paljon normaalia hitaammin, tuntuu että koko ajan on hommia rästissä vaikka kuinka pakertaa - ja vaikka todellisuudessa ei tee paljon mitään.

Mee vaikka kyyläämään ikkunasta ja soita nuttura tutusten hätänumeroon jos näet jotain epäilyttävää.

[QUOTE="ansku";24448013]No mut silti; itse itselle kirjoitettu essee sen annista????? On se tylsää, jopa riepulle.[/QUOTE]

Ei se välttämättä mikään tylsä ole. Mä esim. kirjoitan matkakertomuksia meidän tekemistä reissuista jotta fiilikset ja nähdyt asiat ei pääse unohtumaan vaan niitä voi jälkeen päin lukea.

Mä olen tehnyt listaa leffoista, jotka mun pitäisi nähdä ja kirjoista samoin. Olen myös luvannut kirjoittaa ihka oikean kirjeen rapakon taakse. Olen myös tehnyt muutaman kömpelön yrityksen runojen suhteen; yritän oppia niitä runometrejä ja jalkoja yms.

Mulle muuten irtiotto arjesta on uimalareissu viikonloppuisin. Eihän se ole sen kummempaa kuin uiminen muksun kanssa ja muutama käynti hierontasuihkussa mutta kivaa se kuitenkin on. Joskus menty uimalareissun jälkeen ravintolaan syömään niin ei tarvitse kotona tehdä ruokaa :)

Yhteistyössä