Mikä tahansa irtiotto arjesta virkistäisi ihan suunnattomasti!

Kun mä kotiuduin sairaalasta ekaa kertaa ja paikat olivat kipeät, tein vähän aikaa kerralla kaikkea. Katsoin telkkaria tai luin, sitten kiersin korttelin pakkasessa ja tein taas jotain muuta. Toki tuolloin tuli nukuttuakin paljon, mutta valveilla söin murehtimatta särkylääkkeitä, jotta olo oli siedettävämpi. Eihän siinä kuitenkaan ollut kyse loppuelämästä vaan vain hetkellisestä tilanteesta.

Onneksi ei mullakaan. Ainakaan toivottavasti. Mutta 1,5 kk oon nyt kiertänyt tätä samaa kehää. Vielä n. kk ennen kuin leikataan ja sitten toipilasaika. Uaaaaah.

Ai että rikkinäinen akillesjänne ja toimimaton, kipeä jalka + linkkaamisen aiheuttama selkäsärky ovat oikeasti hiton ihania asioita?

Mitä luulet, millainen olisi oma suhtautumisesi vastaavassa tilanteessa? Kun unelmana on se, että pääsee vielä joskus lenkille ja saa nukuttua enemmän kuin 3 h putkeen ilman kipua?

Kai tuohon väliin nyt jotain muutakin mahtuu vai mennäänkö tässä vain kamala-ihana akselilla? Ei elämä ole aina herkkua, mutta oma asennoituminen auttaa jaksamaan niissä vähemmän helpoissakin tilanteissa.

Kai tuohon väliin nyt jotain muutakin mahtuu vai mennäänkö tässä vain kamala-ihana akselilla? Ei elämä ole aina herkkua, mutta oma asennoituminen auttaa jaksamaan niissä vähemmän helpoissakin tilanteissa.

Ja siis täytyy sanoa, että niinä hetkinä kun on mielekästä tekemistä eikä mihinkään koske, olen oikeasti tosi onnellinen. Kaikki on tuota jalkahässäkkää lukuun ottamatta hyvin :).

Ai että rikkinäinen akillesjänne ja toimimaton, kipeä jalka + linkkaamisen aiheuttama selkäsärky ovat oikeasti hiton ihania asioita?

Mitä luulet, millainen olisi oma suhtautumisesi vastaavassa tilanteessa? Kun unelmana on se, että pääsee vielä joskus lenkille ja saa nukuttua enemmän kuin 3 h putkeen ilman kipua?

Arvon neidille ei varmasti kelpaa tämäkään mutta minä makasin paikallani kuukauden putkeen toisessa raskaudessa ja senkin jälkeen olin vielä vuodelevossa. Joo, ärsyttihän se mutta ei sitä asiaa yhtään ois auttanut jos oisin ruikuttanut ja ruikuttanut. Sinä sentään voit liikkua edes vähän.

Ei varmasti olekaan ihania asioita. Mutta sä valitat kaikesta ja koko ajan. Ihmiset tässäkin ketjussa on ystävällisesti sulle monenlaista puuhaa ehdotelleet, ja sä vaan v***uilet takaisin. Mikä tyyppi sä oikein olet? Fakta nyt on se, että sun jalkasi on hajalla, mutta kerää itses ylös sieltä säälikuopasta ja keskity niihin asioihin, mitkä sulla on hyvin.

Ja noita "vastaavia tilanteita" kuule on kaikilla, sellasta on elämä. Vituttaahan se, mutta ei siihen kannata kellumaan jäädä.

Juu, kaunis kaupunki, mutta hiton hankalaa tehdä mitään isompaa turneeta, kun ei voi oikein kävellä. Kokeilin jo kerran, ja jo kävelymatka Katajanokanlaiturilta Kauppatorille otti hurjasti voimille.

Helsinkihän on paras kaupunki jalkavikaiselle! Ei muutakuin hyppäät dösästä, spårasta tai metrosta toiseen ja kiertelet kaupunkia niillä. Älä nyt vielä väitä että Jyväskylästä on niin vaikea mennä Helsinkiin... :laugh:

[QUOTE="...";24448870]Ei varmasti olekaan ihania asioita. Mutta sä valitat kaikesta ja koko ajan. Ihmiset tässäkin ketjussa on ystävällisesti sulle monenlaista puuhaa ehdotelleet, ja sä vaan v***uilet takaisin. Mikä tyyppi sä oikein olet? Fakta nyt on se, että sun jalkasi on hajalla, mutta kerää itses ylös sieltä säälikuopasta ja keskity niihin asioihin, mitkä sulla on hyvin.

Ja noita "vastaavia tilanteita" kuule on kaikilla, sellasta on elämä. Vituttaahan se, mutta ei siihen kannata kellumaan jäädä.[/QUOTE]

Miten niin VAAN vittuilen takaisin?

Otahan nyt silmä käteen ja katso. Olen saanut monta hyvää ideaa, jotka aion toteuttaa.

Nyt mä lähden ottamaan miehen kanssa skaban Alfapetia :).

Voi kuule jalka-ja selkäsäryt on tuttuja muillekin. Kyllä se oma asenne ratkaisee. Mua vituttaa narisijat, ihan kuin se valitus jotain helpottaisi. Kerran meinasin räjähtää kun eräs tuttavani TAAS narisi turhasta pikkuasiasta kun olin juuri tullut serkkuni luota joka ei elänytkään enää montaa viikkoa sen viimeisen käyntini jälkeen. Loppuun asti serkkuni oli positiivinen ja iloinen oma itsensä, ei valittanut turhasta!

Ei varmaan jostain syystä kelpaa tämäkään vinkki (on liian kallis tai jotain) mutta mä sinuna kokeilisin satulatuolia. Mut onhan se tosiaan kauheen kallis hankinta juu.

koko elämän läpi kestävään sairauteen, sillä siihen tuon naisen hermot eivät riittäisi.
Jotkut eivät sitten näe mitään muuta kuin sen oman napansa tässä maailmassa.

Yhteistyössä