Mä en jaksaisi enää olla äiti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burn outin partaalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

burn outin partaalla

Vieras
En kestä enää tuota jatkuvaa uhmaa, kiukkua ja kysymysten tulvaa. Joka helkutin asiasta pitää vääntää ja tapella. Mä en edes osaa olla lasten kanssa enää silleen rennosti, kaikki pelit ja leikit menee komentamiseksi kun nuo riiviöt eivät ole kunnolla. Onneksi menevät nyt pääsiäisenä mummolaan yöksi niin saan edes vähän rentoutua.

Mulla on niin sama tunne tällä hetkellä! Tämä aamu on ollut taas sieltä surkeimmasta päästä, kun ollaan sekä äiti että lapset kärttyisällä tuulella. Nyt onneksi menivät lastenhuoneisiin leikkimään ja minä jäin hauduttelemaan ruokaa keittiöön. Välillä kyllä tuntuu pää räjähtävän, kun varsinkin esikoinen suuttuu niin oudoista asioista. Tänä aamuna sai vartin huutokohtauksen vastauksestani: ylihuomenna. Esikoinen kysyi, koska mummo tulee meille ja koska mummo todellakin tulee keskiviikkona niin vastasin ylihuomenna. Väärin! Alkoi hirveä huuto ja narina, miksi sinne kestää niin kauan, miksei tule jo tänään jne.

Aina ei oikein jaksais.

Kiitos teille lohduttavista sanoista!

Kaikista eniten vihaan itseäni tässä, olen kireä kuin viulunkieli kokoajan. Huudan ja räyhään kun lapset eivät tottele. Eikä siitäkään mitään apua ole, kaikki vaan pahoittavat mielensä. Niin kurjaa kun vapaapäivinä joutuu komentamaan lapsia aamusta iltaan. Ei meinaa jaksaa.

Yhteistyössä