Mitä ihmettä sä oikein solkotat? Missä mä noin olen kirjoittanut? Kyllä minun mielestäni miehellä on oikeus pitää toppia ja minihametta siinä missä naisellakin. Tai kulkea Kaisaniemen puiston läpi. Tai juoda itsensä humalaan ja mennä jatkoille. Mistä tässä ketjussa nyt oli kyse? Siitä, että jokaisella on oikeus koskemattomuuteen ja uhreja ei pidä syyllistää.
No olithan sinäkin komppaamassa tätä mielipidettä:
"Tuollaisiin puheisiin ajaa varmasti pelko ja turvallisuudentunteeseen tuuditautumisen tarve: Kun MINÄ toimin fiksusti, enkä tee noin, niin MINULLE ei koskaan voi käydä huonosti. TUO TOINEN toimi tyhmästi, teki tyhmän valinnan ja siksi sille kävi noin."
Se oli vastaus siihen, en ole missään vaiheessa sanonut että fiksusti käyttäytymällä olisi 100% varmasti turvassa.
Ja en ole missään vaiheessa väittänyt ettei naisella olisi oikeutta puketua miten haluaa. Raiskatuksi joutuminen ei ole pukeutumisesta kiinni, ns seksikkäät vaatteet ja niiden "aiheuttama" houikutus on vain raiskaajien käyttämä tekosyy,
En ole tarkoittanut ettei olisi oikeus kulkea missä haluaa, tuossa viimeisessä kommentissani ilmaisen itseäni huonosti.
Siis OIKEUS on olla turpa täynnä, missä tahansa, milloin tahansa, ja kenen kanssa tahansa, mutta se onko se JÄRKEVÄÄ onkin sitten eri asia.
Jokainen voi minun puolestani mennä aamuyöllä kännissä Kaisaniemenpuistoon tuntemattoman miesjoukon kanssa, kun on OIKEUS tehdä se, mutta miksi pitää pitää kiinni tuollaisesta oikeudesta kynsin hampain kun tiedetään että kaikkialla maailmassa, Helsingissäkin on miehiä jotka EI PASKAAKAAN piittaa naisten oikeuksista.