Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

en
Ei ketään raiskata saa, mutta silti en suosi ajatusta, että naiset kulkee missä hepenissä sattuu vain siksi että on oikeus. Jos kulkee pimeellä kadulla vaatteetki päällä, se voi olla vaarallista. Sitä vastaan pitäisi marssia myös
 
"hmm"
voisiko joku näistä arvostelijoista nyt kertoa, missä menee sitten se pukeutumisen raja, mikä on sallittua ja ei. Olen muodokas ja kaunis, ja saan paljon ei toivottua huomiota ihan tavallisessa kesämekossa. Onko tämä nyt sitten sitä 'vaarallista' pukeutumista? Ihan oikeasti, miehet kavahtaa helposti jos on liian seksikkäästi pukeutunut, semmoiselle ei uskalla sanoa, mutta kun on vain naisellinen nainen ilman edes mitään kaula-aukkoja ja minihelmoja niin tullaan käpälöimään ja ehdottelemaan. Mielestäni mulla on kuitenkin oikeus olla rauhassa!
 
[QUOTE="hmm";24343885]voisiko joku näistä arvostelijoista nyt kertoa, missä menee sitten se pukeutumisen raja, mikä on sallittua ja ei. Olen muodokas ja kaunis, ja saan paljon ei toivottua huomiota ihan tavallisessa kesämekossa. Onko tämä nyt sitten sitä 'vaarallista' pukeutumista? Ihan oikeasti, miehet kavahtaa helposti jos on liian seksikkäästi pukeutunut, semmoiselle ei uskalla sanoa, mutta kun on vain naisellinen nainen ilman edes mitään kaula-aukkoja ja minihelmoja niin tullaan käpälöimään ja ehdottelemaan. Mielestäni mulla on kuitenkin oikeus olla rauhassa![/QUOTE]

Oikeasti osa naisista näyttää semmoiselta (vaikka työhaalarissa) että miehet innostuu. Senhän takia jotkut naiset joutuvat peittämään kasvonsa ja vartalonsa kokonaan. Koska ei lopulta mikään riitä.
 
"hmm"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24343958:
Oikeasti osa naisista näyttää semmoiselta (vaikka työhaalarissa) että miehet innostuu. Senhän takia jotkut naiset joutuvat peittämään kasvonsa ja vartalonsa kokonaan. Koska ei lopulta mikään riitä.
Joo, mä olen lopettanut kauniiden korkokenkien käytön lähes kokonaan tämän takia. Ne oli kunnon törkysetämagneetti. Ahdistavaa. Nyt käytän niitä vain jos olen miehen kanssa liikkeellä ja vähän sama pukeutumisen kanssa, oikeasti naisellisia ja kauniita vaatteita käytän vain miesseurassa, mä kun en vaan enää jaksa yhtään tuijottajaa, sönkkääjää ja huutelijaa. Tai varsinkaan kourijaa. Ruokakaupassakaan ei saa olla rauhassa, mikä näitä miehiä riivaa! Kesäkuuumuus sekoittanu taas päät.
 
[QUOTE="hmm";24344014]Joo, mä olen lopettanut kauniiden korkokenkien käytön lähes kokonaan tämän takia. Ne oli kunnon törkysetämagneetti. Ahdistavaa. Nyt käytän niitä vain jos olen miehen kanssa liikkeellä ja vähän sama pukeutumisen kanssa, oikeasti naisellisia ja kauniita vaatteita käytän vain miesseurassa, mä kun en vaan enää jaksa yhtään tuijottajaa, sönkkääjää ja huutelijaa. Tai varsinkaan kourijaa. Ruokakaupassakaan ei saa olla rauhassa, mikä näitä miehiä riivaa! Kesäkuuumuus sekoittanu taas päät.[/QUOTE]
No mä en todellakaan lopettaisi tuon takia mitään korkokenkien käyttöä.
 
  • Tykkää
Reactions: persvakoonasana
Helvetti te naiset olette kyllä typeriä. Se on ihan hyvä ehdotus että pukeutuu peittävämmin ja ei niin horosti kun tuola yöllä kävelee. No ei ketään saa raiskata ei. Mutta ette te pysty sitä sanomaan mitä kenenkin päässä liikkuu ja vaikka kuinka olisi ah niin itsenäistä naista niin kannattaa muistaa että mies on lähes poikkeuksetta aina vahvempi kuin nainen.
 
Helvetti te naiset olette kyllä typeriä. Se on ihan hyvä ehdotus että pukeutuu peittävämmin ja ei niin horosti kun tuola yöllä kävelee. No ei ketään saa raiskata ei. Mutta ette te pysty sitä sanomaan mitä kenenkin päässä liikkuu ja vaikka kuinka olisi ah niin itsenäistä naista niin kannattaa muistaa että mies on lähes poikkeuksetta aina vahvempi kuin nainen.

No etkös sinä nyt itse ole hieman typerä, kun ei se pukeutuminen vaikuta siihen raiskaamiseen, sitä on jopa tutkittu. Pukeutumisen vaikutus raiskaamiseen on nolla. mieti nyt vähän mitä hölötät puupää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24344916:
No etkös sinä nyt itse ole hieman typerä, kun ei se pukeutuminen vaikuta siihen raiskaamiseen, sitä on jopa tutkittu. Pukeutumisen vaikutus raiskaamiseen on nolla. mieti nyt vähän mitä hölötät puupää.
Kyse on todennäköisyyksistä. Saanko minä ennemmin turpaani aamuneljältä nakkijonossa jossa muutenkin jo rähistään ja menen siihen provosoimaan, vai päivällä klo. 12.00. Yhteistä on se että minun ei tulisi saada turpaani kummassakaan tilanteessa. Mutta kun se ei vain toimi niin.
 
Kyse on todennäköisyyksistä. Saanko minä ennemmin turpaani aamuneljältä nakkijonossa jossa muutenkin jo rähistään ja menen siihen provosoimaan, vai päivällä klo. 12.00. Yhteistä on se että minun ei tulisi saada turpaani kummassakaan tilanteessa. Mutta kun se ei vain toimi niin.
Mutta kun se pukeutuminen EI vaikuta siihen raiskaamiseen. Etkö tajua?
 
dasmies
Nyt on pakko kysyä että kun tuolla on ollut huomattava määrä freelancer kuvaajia niin mitä mieltä olette siitä että joku (jotkut) itsetyydyttää itseään juuri kenties sinun kuvallasi. Onko tämä sallittua? Vai onko tässäkin kyseessä ajatusrikos? Vähän niinkuin te pystytte luonnollisesti vaikuttamaan siihen miten himottavana mies teitä pitää? Tai saako edes katsoa?
 
Nyt on pakko kysyä että kun tuolla on ollut huomattava määrä freelancer kuvaajia niin mitä mieltä olette siitä että joku (jotkut) itsetyydyttää itseään juuri kenties sinun kuvallasi. Onko tämä sallittua? Vai onko tässäkin kyseessä ajatusrikos? Vähän niinkuin te pystytte luonnollisesti vaikuttamaan siihen miten himottavana mies teitä pitää? Tai saako edes katsoa?
Nii että sun mielestä himoittavana pitäminen on sama kuin raiskaus? Voi että osa äijistä on niin pihalla.
 
ddaada
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24345294:
Nii että sun mielestä himoittavana pitäminen on sama kuin raiskaus? Voi että osa äijistä on niin pihalla.
Luulen että useat miehet pitävät tätä lähinnä feministisena marssina ja luulevat että tässä yritetään kieltää pelkkä ajatuskin.
 

Yhteistyössä