Kiitos. Niin mennäänkin.Ei minulla mitään "ei onnistu" asennetta ole, äh ei ny jaksa jankuttaa samoja asioita eri sanoilla, menkää ja pitäkää slutpride festarinne
Kiitos. Niin mennäänkin.Ei minulla mitään "ei onnistu" asennetta ole, äh ei ny jaksa jankuttaa samoja asioita eri sanoilla, menkää ja pitäkää slutpride festarinne
Joo, mä olen lopettanut kauniiden korkokenkien käytön lähes kokonaan tämän takia. Ne oli kunnon törkysetämagneetti. Ahdistavaa. Nyt käytän niitä vain jos olen miehen kanssa liikkeellä ja vähän sama pukeutumisen kanssa, oikeasti naisellisia ja kauniita vaatteita käytän vain miesseurassa, mä kun en vaan enää jaksa yhtään tuijottajaa, sönkkääjää ja huutelijaa. Tai varsinkaan kourijaa. Ruokakaupassakaan ei saa olla rauhassa, mikä näitä miehiä riivaa! Kesäkuuumuus sekoittanu taas päät.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24343958:Oikeasti osa naisista näyttää semmoiselta (vaikka työhaalarissa) että miehet innostuu. Senhän takia jotkut naiset joutuvat peittämään kasvonsa ja vartalonsa kokonaan. Koska ei lopulta mikään riitä.
Mä en vaan jaksa enää! Ja tulen niin vihaiseksi. Ja surulliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24344019:No mä en todellakaan lopettaisi tuon takia mitään korkokenkien käyttöä.
Helvetti te naiset olette kyllä typeriä. Se on ihan hyvä ehdotus että pukeutuu peittävämmin ja ei niin horosti kun tuola yöllä kävelee. No ei ketään saa raiskata ei. Mutta ette te pysty sitä sanomaan mitä kenenkin päässä liikkuu ja vaikka kuinka olisi ah niin itsenäistä naista niin kannattaa muistaa että mies on lähes poikkeuksetta aina vahvempi kuin nainen.
Kyse on todennäköisyyksistä. Saanko minä ennemmin turpaani aamuneljältä nakkijonossa jossa muutenkin jo rähistään ja menen siihen provosoimaan, vai päivällä klo. 12.00. Yhteistä on se että minun ei tulisi saada turpaani kummassakaan tilanteessa. Mutta kun se ei vain toimi niin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24344916:No etkös sinä nyt itse ole hieman typerä, kun ei se pukeutuminen vaikuta siihen raiskaamiseen, sitä on jopa tutkittu. Pukeutumisen vaikutus raiskaamiseen on nolla. mieti nyt vähän mitä hölötät puupää.
Mutta kun se pukeutuminen EI vaikuta siihen raiskaamiseen. Etkö tajua?Kyse on todennäköisyyksistä. Saanko minä ennemmin turpaani aamuneljältä nakkijonossa jossa muutenkin jo rähistään ja menen siihen provosoimaan, vai päivällä klo. 12.00. Yhteistä on se että minun ei tulisi saada turpaani kummassakaan tilanteessa. Mutta kun se ei vain toimi niin.
No kyllä sinä olet sitten pikkuisen ulalla. Mutta ei se mitään, saithan sanoa typerät sanottavasi.Kyllä mä uskoisin että jos naisella on housut jalassa se vaikeuttaa toimenpidettä huomattavasti enemmän kuin jos vertaa johonkin minihameeseen.
Hmm. Haluan linkkiä.Iltalehden kuvien mukaan marssille osallistui myös se vanha äijä, joka pukeutuu kuin nainen, mutta lyö kuin mies.
Nii että sun mielestä himoittavana pitäminen on sama kuin raiskaus? Voi että osa äijistä on niin pihalla.Nyt on pakko kysyä että kun tuolla on ollut huomattava määrä freelancer kuvaajia niin mitä mieltä olette siitä että joku (jotkut) itsetyydyttää itseään juuri kenties sinun kuvallasi. Onko tämä sallittua? Vai onko tässäkin kyseessä ajatusrikos? Vähän niinkuin te pystytte luonnollisesti vaikuttamaan siihen miten himottavana mies teitä pitää? Tai saako edes katsoa?
Luulen että useat miehet pitävät tätä lähinnä feministisena marssina ja luulevat että tässä yritetään kieltää pelkkä ajatuskin.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24345294:Nii että sun mielestä himoittavana pitäminen on sama kuin raiskaus? Voi että osa äijistä on niin pihalla.
No kannattaisiko heidän ottaa selvää ja miettiä vähän? Ärsyttää moinen typeryys. Ei kannata aina luulla.Luulen että useat miehet pitävät tätä lähinnä feministisena marssina ja luulevat että tässä yritetään kieltää pelkkä ajatuskin.