Lutkamarssi lauantaina -aiotteko osallistua?

Nipaa
Marssin idea on se, että naisille ei saa sanoa jotta omalla käytöksellä voi vaikuttaa joutumasta raiskuksen uhriksi. Naiset on tosi vihasia tälläisestä seikasta. Sentakia suosittelen jokaista jättämään pyörän lukitsematta ja ulko-oven auki, sillä eihän omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta siihen joutuuko ihminen rikoksen uhriksi.

Suosittelen myös naisia ja miksei miehiäkin menemään Euroopan pahimpaan ghettoläävään perseet olalla haastamaan riitaa, sillä eihän omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta mihinkään.

Kannattaa myös lomailla sota-alueilla, sillä tämäkään ei vaikuta siihen mitenkään pääsetkö hengestäsi. Omalla toiminnalla ei katsos ole mitään vaikutusta mihinkään lutkamarssijoiden mielestä, joten he voivat tehdä nämä kaikki ehdottamani asiat ja todeta ihan itse kuka oli oikeassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rigel ja dechs
khkki
Marssin idea on se, että naisille ei saa sanoa jotta omalla käytöksellä voi vaikuttaa joutumasta raiskuksen uhriksi. Naiset on tosi vihasia tälläisestä seikasta. Sentakia suosittelen jokaista jättämään pyörän lukitsematta ja ulko-oven auki, sillä eihän omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta siihen joutuuko ihminen rikoksen uhriksi.

Suosittelen myös naisia ja miksei miehiäkin menemään Euroopan pahimpaan ghettoläävään perseet olalla haastamaan riitaa, sillä eihän omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta mihinkään.

Kannattaa myös lomailla sota-alueilla, sillä tämäkään ei vaikuta siihen mitenkään pääsetkö hengestäsi. Omalla toiminnalla ei katsos ole mitään vaikutusta mihinkään lutkamarssijoiden mielestä, joten he voivat tehdä nämä kaikki ehdottamani asiat ja todeta ihan itse kuka oli oikeassa.
Peesi! Yleensä jos näyttää halvalta niin saa myös sellaisen kohtelun..
 
Nipaa
Suomessakin on tehty aiheesta tutkimus ja siinäkin todettiin ihan selvästi, että pukeutumisella ei ole mitään vaikutusta tuleeko raiskatuksi vai ei, herneet meni nenään siitä kun samaisessa tutkimuksessa ylläri pylläri todettiin, että ei herranjestas puolet raiskauksista olisi voitu estää omalla toiminnalla.

Tätä ei saa kertoa naisille, heillä menee tälläisestä hermot. Naisia ei siis saa varoittaa tolkuttoman viinan käytön riskeistä ja minä pidän tolkuttomaa viinan käyttöä syyllisenä suurimpaan osaan rikoksista tässä maassa.
 
  • Tykkää
Reactions: nuorikko
reerere
No ei saa syyllistää joo, mutta turha kieltää, että pukeutumisellaan voi provosoida. Se ei toki oikeuta ketään raiskaamaan vaikka näkisi alastoman naikkosen pyllistelemässä keskellä tietä, mutta ideahan on kai se, että omilla valinnoillaa voi ehkäistä tätä riskiä. Onhan sekin jotain.
 
Marssin idea on se, että naisille ei saa sanoa jotta omalla käytöksellä voi vaikuttaa joutumasta raiskuksen uhriksi. Naiset on tosi vihasia tälläisestä seikasta. Sentakia suosittelen jokaista jättämään pyörän lukitsematta ja ulko-oven auki, sillä eihän omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta siihen joutuuko ihminen rikoksen uhriksi.

Suosittelen myös naisia ja miksei miehiäkin menemään Euroopan pahimpaan ghettoläävään perseet olalla haastamaan riitaa, sillä eihän omalla toiminnalla ole mitään vaikutusta mihinkään.

Kannattaa myös lomailla sota-alueilla, sillä tämäkään ei vaikuta siihen mitenkään pääsetkö hengestäsi. Omalla toiminnalla ei katsos ole mitään vaikutusta mihinkään lutkamarssijoiden mielestä, joten he voivat tehdä nämä kaikki ehdottamani asiat ja todeta ihan itse kuka oli oikeassa.
Höpö höpö. Marssin idea on, että jokaisella on oikeus seksuaaliseen koskemattomuuteen ja oikeus päättää omasta kehostaan sekä vastuu kunnioittaa toisen ihmisen vastaavia oikeuksia. Oikeus päättää omista rajoistaan ei saa riippua sukupuolesta, kansallisuudesta, seksuaalisesta suuntautumisesta, iästä, etnisestä taustasta tai mistään muustakaan vastaavasta seikasta. Lutkaliikkeen viesti on, että raiskaus on rikos, raiskatuksi tuleminen ei ja uhrien syyllistämisen on loputtava!

Omalla käytöksellään voi toki jossain määrin vaikuttaa rikoksien ehkäisyyn, oli rikos sitten mikä tahansa. Pitäisi kuitenkin olla itsestäänselvä asia, että MIKÄÄN asia ei oikeuta raiskausta.
 
Nipaa
Olen samaa mieltä uhrien syyllistäminen on loputtava. Tiesittekö, että kaikesta väkivallasta tässä maassa miehet ovat uhreina n. 90 prosenttisesti. Tälläiseen marssiin minäkin voisin osallistua.
 
Nipaa
No ei saa syyllistää joo, mutta turha kieltää, että pukeutumisellaan voi provosoida. Se ei toki oikeuta ketään raiskaamaan vaikka näkisi alastoman naikkosen pyllistelemässä keskellä tietä, mutta ideahan on kai se, että omilla valinnoillaa voi ehkäistä tätä riskiä. Onhan sekin jotain.
Ei pukeutumisella ole tutkimusten mukaan mitään vaikutusta joutuuko raiskauksen uhriksi, sensijaan tolkuttomalla viinan käytöllä on paljonkin.
 
Olen samaa mieltä uhrien syyllistäminen on loputtava. Tiesittekö, että kaikesta väkivallasta tässä maassa miehet ovat uhreina n. 90 prosenttisesti. Tälläiseen marssiin minäkin voisin osallistua.
En tiennyt.

Eli millaiseen marssiin voisit osallistua? Marssitaan miesuhrien puolesta? Vai uhrien syyllistämistä vastaan? Jos haluat marssia uhrien syyllistämistä vastaan niin Lutkamarssi on oikea paikka!
 
Ei pukeutumisella ole tutkimusten mukaan mitään vaikutusta joutuuko raiskauksen uhriksi, sensijaan tolkuttomalla viinan käytöllä on paljonkin.
Tolkuttomalla viinankäytöllä on yhteys kaikkiin muihinkin rikoksiin: humalassa sekä tehdään helpommin rikoksia että joudutaan helpommin rikoksen uhriksi. Itse olen samaa mieltä siitä, että jokaisen tulisi pitää itsestään siten huolta, ettei liiku tolkuttomassa kunnossa yksin epämääräisillä kujilla tms., mutta humalakaan ei missään nimessä oikeuta raiskaamaan! Ja sitä paitsi, iso osa raiskauksista tapahtuu ihan kotioloissa tai tutuissa porukoissa.
 

Yhteistyössä