ap: "joo tosiaankin en tänne juurikaan normaalisti kirjoittele, joten en tiedä välttämättä miten asiat pitäisi esittää jos oikeasti neuvoja haluaa. Toisaalta miksipä sitä teeskennellä olevansa muullainen kuin on

Onneksi olen sen verran paksunahkainen ettei minua pienet piruilut hetkauta

"
Toivottavasti et ap, nyt pane pahaksesi (tämä voi olla minun omaa miesten patistelukyvyttömyyttäni), mutta on sentään hyvä, että teillä on jo pitkä, vuosien suhde. Mies tuntee jo sinut.
Satun nimittain tietämään naisia, jotka toimivat hyvin samoin ja "paksunahkaisesti" heti suhteen alussa. Mies pistetään tekemään heti isompikin remontti, vaikkei työpälineitä, esim. sitä sähköporaa ole, eikä miehen varsinainen ammattikaan liity remontoimiseen. Aika julmaa, kun kuulee sitten naiselta takanapäin, että eihän se remontti onnistunut, pieleen meni! Ja kohta on kuvioissa uusi "yrittäjä", uusi miessuhde, hyvällä älyllä ja ruumiinvoimilla varustettu, kehuttu.
Sinulta ap, meni muuten puolipäivää tähän nettikeskusteluun, purkauksiin ja "neuvojen kyselyyn". Nopea kirjoittelija kuitenkin olet, sen huomaa. Kysymyksiä ja vastauksia tuli ihan liukuhihnalta. Milloin miehesi saa mahdollisuuden purkaa sen puoli päivää omia tuntojaan?