T
teija
Vieras
Olemme olleet yhdessä pari vuotta, ja jokunen kuukausi sitten ihastuin melko voimakkaasti erääseen työkaveriini. Mitään ei tapahtunut täysin harmittoman flirtin lisäksi. Nyttemmin ihastus on mennyt pois, koska huomasin ettei ihastus niin ihana ollutkaan. Mieheni on minulle hyvin tärkeä ja rakas, hän on erittäin huomaavainen ja ymmärtävä kumppani.
Olen huomannut että mies on alkanut etääntyä (on maininnut että hän ei vielä niin nuorena tahdo sitoutua loppuelämäkseen), ja olemme olleet pari kertaa lähellä eroa. Joskus hän sanoi, että hän haluaisi tuntea mustasukkaisuutta - sitä tunnetta hän ei ole joutunut sitten alkuaikojen kokemaan, koska hän luottaa minuun täysin (ja ehkä pitää itsestäänselvyytenä?).
Pitäisikö minun kertoa ihastuksesta?
En tahdo missään nimessä satuttaa häntä, mutta ehkä se auttaisi huomaamaan, miten tärkeä olen hänelle. Kertokaa vapaasti mielipiteitänne asia suhteen!
Olen huomannut että mies on alkanut etääntyä (on maininnut että hän ei vielä niin nuorena tahdo sitoutua loppuelämäkseen), ja olemme olleet pari kertaa lähellä eroa. Joskus hän sanoi, että hän haluaisi tuntea mustasukkaisuutta - sitä tunnetta hän ei ole joutunut sitten alkuaikojen kokemaan, koska hän luottaa minuun täysin (ja ehkä pitää itsestäänselvyytenä?).
Pitäisikö minun kertoa ihastuksesta?
En tahdo missään nimessä satuttaa häntä, mutta ehkä se auttaisi huomaamaan, miten tärkeä olen hänelle. Kertokaa vapaasti mielipiteitänne asia suhteen!