VEKARA, laitan luovuttajan nron yksärinä. Nyt vasta löysin lapun jossa oli kerrottu minulle siirrettyjen alkioiden luokitus, eli toinen oli 4(1-2) ja toinen 4(2 b) . En noista luokituksista oikein ymmärrä, mutta ilmeisesti nelisoluisia ja hyvälaatuisia?
Jarrua minä en tarvinnut ollenkaan, koska minulla ei ole hormonitoimintaa ollenkaan, munasarjani ovat poistettu.
Voi vitsi, jännä juttu jos meillä on sama luovuttaja, sitten mahdolliset tulevat lapsemme ovat biologisesti puolisisaruksia! =) Selkeästi tällä luovuttajalla ainakin on hyvät munasolut, toivon sydämestäni että myös sinä raskaudut hänen muniksillaan!! :flower:
ALIISA08, kiva kun pääset jo näin pian uuteen siirtoon! Paljon tsemppiä siirtoon, pistän peukut pystyyn että se plussa sieltä tulee! :flower:
PIRI, väsy on täälläkin kova, varsinkin juuri iltapäivisin ja alkuiltaisin. Minulla oli varhaisultra rv 6+5, jännitin kovasti että mitä jos ajankohta onkin liian aikainen, eivätkä sydänäänet vielä kuulukaan. Mutta siellä ne oli kuitenkin. :heart: :heart: Mutta, ilmeisesti klinikallasi halutaan pelata varman päälle. Paljonko sinulla nyt viikkoja olikaan? Minun lääkärini( Suomessa, Fertinovassa) sanoi että sydänäänet alkavat kuulua rv 6+0. Jos et millään malta odottaa, ehkä saisit aikaistettua ultraa? Itse ehkä tekisin niin, koska olen maailman malttamattomin ihminen!
Omaa napaa, että säikähdin taas vaihteeksi tuossa alkuviikosta, kun heräsin yöllä johonkin kummalliseen pieneen vihlontaan. Se tuntui oikealla, alhaalla, siellä missä aikoinaan, ennen leikkauksia oli munasarja. Se oli pientä, sykäyksittäin, sarjoissa tulevaa pientä "pistoa", ja se kesti seuraavan päivään iltaan asti, kunnes loppui kokonaan.( ei siis ollut sitä normaalia, menkkamaista tunnetta, vaan paljon pistävämpää. Tänään tuntui sama myös vasemmalla puolella, mutta kesti vähemmän aikaa. Neuvolaan tietty soittelin heti hädissäni, terkkari ei ollut kuullut moisesta kivusta, mutta tuumasi, että jos kipu kovenee, tai alkaa tulla vuotoa, pitää heti mennä päivystykseen. Ensi viikolla on jo seuraava ultra, vähän taas jännittää miten siellä asiat on pikkuisella, toivottavasti se voi hyvin, eikä vihlominen ole merkinnyt mitään ihmeellistä!
Oireita minulla on edelleen, mikä tietty on hyvä merkki. Etomisen tunne on vähän vähentynyt siitä mitä se oli viikko-pari sitten, mutta nyt on tullut tuo kova väsymys, sekä huimaus tilalle. Kun edellisestä syömisestä on kulunut 3 tuntia, alkaa tuo huimaus ja heikotus, joka voi mennä pahaksikin, mutta banaani tai energiapatukka siihen auttaa. En kuitenkaan valita. =)
Suzyanne rv 8+2