Ensinnäkin kiitos taas kaikille tsemppaamisesta. :flower: Olette kaikki aivan ihania :hug:
WATROSSI, pyysin ARTSIA, eliten lääkäriä ottamaan kantaa tilanteeseen nega testin tehtyämme. Vähän niinkuin tyyliin, että missä mennään ja miten eteenpäin, että ei vaan hakattaisi päätä seinään :headwall: .
Sainkin pitkän selvityksen lääkärin mielipiteestä Kristiinan lähettämänä (in the name of doctor A.S). Kerron asioista enempi otettuani tänään asioita lisää selvyyttä. Tiedän siis missä mennään, mutta otan asioista tänään lisää selvyyttä. Yritän saada ajan jonkun klinikan lääkärin vastaanotolle.
Palaan illalla kertomaan, kun olen asioissa vähän viisaampi
. Tyyppinä oon sellainen, että haluan heti kaikki selvittää, enkä luovuta asioissa (yleensä elämässä) missään, ennen kun olen mielestäni kaikkeni tehnyt tai näissä asioissa lääkäri sanoo, että kannattaa lopettaa.
MATE, meillä oli myös dipherline ja se tulee pistää lihakseen. Meillä mies pisti sen minulle pakaraan.
Kovasti olen hengessä mukana kaikkien hoidoissa. Nyt vaan oma jaksaminen on vähän heikkoa kirjoitella. Angiinasta taisin saada jonkinlaisen jälkitaudin. Kova yskä ja rintakipu. Kuvauksen jälkeen sain lääkityksen keuhkokuumeeseen.
Mutta jaksamisia kaikille, toivottaapi - VEKARA-