Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hilleville ja Matsalulle isot lohdutushalit!
Itse vielä pari tuntia p:t housussa, todella pelottaa!
Eilen tuntui ettei rinnat olisi enään niin isot ja arat kuin aiemmin, toivottavasti harhaa ja yllätyn positiivisesti... Onneksi oma tuttu lääkäri ultraa, niin ei tarvitse jännätä sen reaktioita, jos joutuu purskahtamaan hysteeriseen itkuun.. Sitä kun on ennenkin tullut tehtyä.

Marru
 
siis ei ja ei! :'( huonoja uutisia täällä....

Matsalu iso lohtuhali :hug: tuntuu pahalta puolestasi.

Hilleville pahoittelut myös. kurjaa, kertakaikkiaan... :(

Täällä flunssa aluillaan. tukala olo....Marrun ultra-kuulumisia odotellen:

assari 6+2
 
Vitsin vitsi miten huonoja uutisia saimmekaan kuulla. Todella pahoillani olen HILLEVI ja MATSALU :hug: . Jäikö HILLEVI alkioita pakkaseen??

MARRULLE tsemppiä ultraan, toivottavasti tuot meille hyviä uutisia :heart: !!

BARTSU, mukava oli kuulla sinusta :hug: !!

NELLA-MAIJALLE tsemppiä ultran odotteluun. Kyllä se viikko pian hurahtaa :hug: !!

Minulla turvotus jatkuu, mutta onneksi kivut ovat hellittäneet. Uskon, että kyseessä oli jotain lihasperäistä. Tällaisena ilmapallona kroppa ei taida kovin tykätä pitkistä automatkoista :D !!

Pientä nippailua yhä on silloin tällöin, mutta lääkkeistä johtuvaa (joka hoidossa ollut).

Alkoi tänään pitkä kesäloma. Täytyy nyt vaan yrittää keskittyä kaikkeen mukavaan ja yrittää saada levätyksi käynnissä olevista hoidoista huolimatta :p !!

Jaksamista taas kaikille toivottelen :heart: - VEKARA -
 
Itkuhan ultrassa tuli, mutta helpotuksesta ja onnesta! Kaksi läpättävää sydäntä omissa pusseissaan. Kokoa pikkuisilla 13mm vastaten viikkoja. Nyt se on uskottava, että olen raskaana.

Toivottavasti saamme nyt huonot uutiset häädettyä täältä pois, hushus!

Matsalu olet mielessäni, vielä kunnon halaus!

Marru 7+4
 
Matsalu; ei ole oikein sanoja :hug: , olet ajatuksissa....

Hillevi; pahoittelut negasta :'( Olisin niin toivonut sinulle sitä toista tulosta :hug:

Kyllä tämä on raakaa "peliä", tuntuu tosi pahalta toisten puolesta :'(
 
.....Niin pahalta, että en voinut edes samaan viestiin kirjoittaa, MAHTAVIA ONNENTOIVOTUKSIA MARRULLE, JEE :heart: :heart: Mä olen salaa toivonut,että joku muukin saisi tuplauutisia, ihanaa =) Nyt voidaan ihmetellä yhdessä monikko-odottajien ihmeellistä maaimaa. Onko sun masu jo kasvanut ? Mulla varsinkin iltaisin on iso pallo, turvotusta tietenkin :) Mutta kyllä housut jo vähän puristaa. Tosin edellisestä synnytyksestä on aikaa n.3 vuotta, niin se kait sitten "pullahtaakin" aiemmin esille, mutta ei nyt ihan vielä tartteis =) Ihanaa, onnea !!!
 
Eiiiiiii Matsalu, tämä ei voi olla totta!!! Voi kun olen surullinen puolestanne. Kovasti voimia ja lohtua sinulle.

Voi että Hillevi. Niin olin varma, että nyt teillä tärppää. Voimia ja lohtua sinulle!! Jäikö pakkaseen mitään?

Marrulle tuplaONNNNNEEEEEAAAAAA!!!!! Niin ihanaa..... Joko sinulla oireita?

Apua nyt alkoi Matsalun uutisten jälkeen oikein kunnolla jännittämään ensi viikon tiistai. Täällä ollut tänään oikein kunnon selkäkivut tuolla ristiselässä. Vähän kun menee väärään asentoon, niin iskee ihan kamala noidannuoli. Kohtu on myös supistellut muutamaan otteeseen aikas ikävästi. Mitäköhän se tarkoittaa??


NellaMaija 6+1

 
Hei!

Äsken viestini katosi jonnekin, joten nyt lyhyesti uudestaan. Luen viestinne tässä joku päivä, niin pysyn paremmin kärryillä, mitä kaikkea on tapahtunut.

Matasalulle ja Hilleville isot pahoittelut :hug: :hug: Elämä on joskus tosi epäreilua :'( :headwall:

Marrulle paljon onnea pikkuisten sykkeistä!!! :heart: :heart: Toivottavasti pitävät lujasti kiinni!

Meidän uutisia:

Suloinen tyttömme syntyi 6.6. nopealla vauhdilla. Strategiset mitat 53 cm ja 4200 g. Tuun joku päivä kertomaan lisää.

Piri ja tytteli

 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Maija(tar) (41), ekaa haikaileva, alkioadoptio elokuussa
Cornelius (33) Haaveissa 1
Juuni (47) 2. lapsi (esikoinen 2 v.)
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
Jonsku-78 (31)Haaveena eka lapsi.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Vilhelmiina (37) jonossa 2/09 alkaen
Dream73 (35) jonossa 5/09 alkaen, esikoinen haaveissa
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, pakaste tyhjä> jonoon
Marisabel (28) kolme siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuussa suunnittelu
Matsalu (45) eka, passia odotellen

Piinistelijät

Alma (34) haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.
Iituska (38), haaveissa eka, testipvä 15.6.
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. testi 16.6.
Nennuliini (34) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. testipv 21.6.

Plussanneet =)

Bardolino(30) eka, "Mariannen" LA marraskuu :heart:
Kauniskuu (32) eka, LA marraskuu :heart:
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6.
NellaMaija (32) eka, + 24.5. ultra 16.6.
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6.
Aliisa (25) eka, + 25.5. ultra 18.6.
Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6.

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
 
Matsalu, olen enemmän pahoillani sinun ultratuloksestasi kuin omasta negastani. Sinä ehdit jo toivoa ja taas vain surua ja pettymystä tuli tupaan... Koittakaa jotenkin jaksaa miehesi kanssa. Miten tuon listan kanssa haluaisit kohdallasi toimittavan?

Marru, sinulle lämpimät tuplaonnittelut! :heart: :heart: Eka lapsettomuuslääkärini joskus sanoi, että jos kolme naista on hoidossa, yleensä heistä yhden raskaus onnistuu - tilastollisesti. Toivottavasti kaikki menee teillä nappiin!

Pirille :flower: ihanaa vauva-aikaa ja lämpimät onnittelut!

Marisabel, paljon parempaa onnea sinulle testin tekoon!

Kiitos kaikille lohtuhaleista, ne kyllä lämmittävät :heart:
Meillähän ei pakasteessa ole enää mitään. Ovumiaan olemme jonossa noin paikalla 10, mutta luovuttajia siellä ei ole ruuhkaksi... Nyt on varmasti myös vatsaontelossa paljon nestettä, olo on aika tukala ja vihloo. Vähentelen lääkkeitä heti huomisesta alkaen.

Kylläpä nyt väsyttää, onneksi loma jatkuu viikon loppuun...
Hilde
 
Onnea Piri pienestä prinsessasta :hug: Ihanaa :heart: :heart: :heart: !!

Marrulle onnea tupla :heart: :heart: Täällähän tuplia yhtäkkiä tulossa kaksin kappalein, ei muuta kuin kaikkea hyvää odotukseen ja toivotaan että pysyvät kyydissä loppuun saakka.

Itse tänään juttelin hoitajan kanssa. Kyselin että voiko olla jtn yhteyttä verenvuodolla ja työnteolla. Kun tuo verenvuoto on alkanut lähes aina työssä.. aamuvuoron jälkeen. Lisäksi kyselin näistä selkäsäryistä.. Voi olla, että on normaalia.. tai sitten ei.. Hah. No hoitaja oli lääkärin kanssa jutellut ja lääkäri oli tullut siihen tulokseen, että minä olen sairaslomalla ensi viikon keskiviikkoon saakka. Postissa tulee kuulemma sairastodistus. Nyt täytyy olla ja ei mitään fyysisiä turhia ponnisteluja.. että jos vuoto vaikka lakkaisi ja yllätykseksi jtn ultrassa näkyisi. ultra aikaistettiin ke:lle, joten epäileeköhän lääkärikin ettei kaikki ok.. kun hän oli sanonut että saa verikokeiden tulokset vielä ennen juhannusta jos tarvii.. No täällä mennään näillä eväin. Tuntuu vähän hölmöltä olla pois töistä, mutta katsotaan ja toivotaan, josko siitä jotain hyötyä olisi.

Nyt iskee väsymys ja lähden miehen kainaloon nukkumaan...
 
huomenta.

Testi oli negatiivinen ... pitäiskö mun jättää verikoe vielä vai ei?! Lapsi oli oikeassa... kauhea olo. En pysty edes itkemään...

pitäisi nyt varmaan mennä suoraan yksityisille, jonottamaan... jotta saisi luovutettuja munasoluja....
:'(
 

Yhteistyössä