Huomenta! Jotenkin eilista valoisampi aamu tuntuu täällä olevan.
Aliisa, jos sulla on raskas työ, niin etkö voi pitää muutaman päivän saikkua? Varmaan se on totta, että työ ei voi keskenmenoa aiheuttaa. Mutta jos siellä nyt vuoteleekin vaikka joku kohdunkaulan verisuoni, niin minun logiikkani mukaan pystyasennossa vuotaa herkemmin ja vaaka-asennossa ehkä hyytyy paremmin... Voi olla omaa luulonikin kyllä. Lääkärissä käynnistä olisi se hyöty, että voisit sitä saikkua pyytää... Taikka työpaikkalääkäriltä sitten. Mutta oman tuntuman mukaan tietysti teet.
Pomppaduu, mullakin on jonkinlaisia kipuja vähän väliä, välillä aika ilkeitäkin. Mutta kun ei vuoda, niin eipä se mitään!
Marisabel, aina on toivoa! Koska testaat?
Vekara, mun ultra on keskiviikkona.
Onkohan
Hilde ihan nettipimennossa siellä mökillä?
Oma kohtu: Vk 6+3. Ei tuhrua. Syvälle kohtuun sen sijaan pistää välillä erittäinkin ilkeästi. Mulla ei oikeastaan ole aamupahoinvointia, mutta illalla etoo. Niin se kyllä taisi olla viimeksikin. Ja sitten vielä yksi oire: nenä on välillä puolittain tukossa ja pitää niistää. Tämän bongasin Anna-Leena Härkösen kirjasta Heikosti positiivinen. Lukaisin sen tuossa uudemman kerran viikonloppuna.