Voimia kaikille plussanneille piinistelijöille. Voin rehellisesti sanoa, että teidän miltä se tuntuu. Joa toinen tunti miettii, että voisko iloita ja taas joka toinen tunti koittaa ajatella, että pitää pitää jalat maan pinnalla, jos jotain pahaa tapahtuu. Mä pystyin hieman rauhoittumaan vasta NP-ultran jälkeen. Osittain tilannetta helpotti myös ihana neuvolatäti joka sanoi, että sinne voi mennä sydänääniä kuuntelemaan vaikka joka päivä jos siltä tuntuu ja suositteli ostamaan tuon kotidopplerin millä olen saanut aina epävarmuuden iskiessä äänet kuuluviin ja varmuuden, että pieni on hengissä. Mutta ihan tuohon alkuvaiheen piinaan ei ole mitään lääkettä. Muuta kun pakko koittaa ajatella, että suurin osa raskauksista menee kuitenkin hyvin.
ALIISAlle erityishalaus :hug: Kyllä olisi teidän aika vihdoin se oma vauva saada.
VEKARA: mulla ainakin luget turvotti, mut se helpotti sit silloin rv 10 aikaan kun ne sai lopettaa
MARSIABEL: Meillä oli yht. 8. alkionsiirto joka toi tuloksen. Jos lasketaan omillakin soluilla tehdyt siirrot mukaan...
SELKÄSÄRYSTÄ: Mullahan oli ihan menkkamaista selkäjomotusta enne plussaa ja senkin jälkeen. Myös mahajomotuksia. Kohtutuntemukset jatkuu edelleen repimiskipuina, jos äkillisesti liikkuu, vaihtaa asentoa sängyssä tai kävelee normivauhtia lenkillä....
Kaikille piinistelijöille PIINISPINNAA ja plussasäteitä ~~~>
ON: Nyt on aika seesteinen vaihe menossa. Enemmän luottaa siihen, että kaikki menee hyvin, vaikka aika ajoin tulee välillä pelkoja, jos jotain vielä sattuu esim. rakenneultrasta löytyy jotain kauheaa tai synnytyksessä menee joku pieleen. Luulen, että nää kaikki pelotkin kuuluu asiaan, mutta useimmiten olen kuitenkin vieläkin täynnä kiitollisuutta enkä oikein voi vieläkään uskoa tätä todeksi.
Vatsakin on alkanut kasvaa, tosin edelleenkään tuntemattomat ei pystyisi päättelemään olenko lihonut vai mahd. raskaana...kuitenkin kohdun korkein kohta on jo navan seutuvilla.
Maidontuotanto se vaan kiihtyy ja mietinkin jo, että mahtaako se keritä jo loppumaankin ennen vauvantuloa....liivinsuojia on pakko pitää päivisinkin. Muistankin, että aikanaan, kun lapsettomuustutkimuksia tehtiin niin mulla oli just tuo maitohormoni marginaalisesti koholla jo silloin.
Vauvan liikkeet on alkaneet tuntumaan. Välillä hän jytää oikein urakalla. Oikeastaan ne tuntuu silloin parhaiten, kun itse on paikallaan.
Tällaista tänne pitkästä aikaa ja toivon, että kukaan ei näistä mun omanapaistista teksteistä pahoita mieltään.
Bartsu ja Marianne 18+5