Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Olen välillä seuraillut mitä teille kuuluu. Tämä on kumma palsta kun tähän jää koukkuun,vaikka ei itse enää hoitoja suunnittelekkkaan. Ensinnäkin Vekaralle ja muille en nyt muista nimiä testaukseen ja omiin vaiheisiinne. Pahoittelut Hildelle negasta ja Aliisalle noista vuodoista toivottavasti ovat vaarattomia. Oli pakko tulla kommentoimaan tuosta adoptiosta Aliisalle ja Hildelle. Meillähän lapsitietoa on odotettu lähes kaksi vuotta ja väitän että sitä ei meille koskaan tule, mutta se siitä. Aliisalle haluaisin sanoa että jos olisin sie niiin aloittaisin adoptio prosessin ja jatkaisin samalla hoitoja siitä tietenkään neuvonnassa mitään puhumatta. Se ei kuule haittaa yhtään mitään eikä sitä kukaan sulta tule kysymään.Adoptioprosessi on niin pitkä prosessi että ihmisille tapahtuu sinä aikana kaikenlaista, adoptiojärjestäjä on kuule tosi hyvillään kun sitten ilmoitat , että oletkin tullut raskaaksi ihan luomusti. Siellä on niin monta hakijaa että yksikään adoption piirissä oleva lapsi ei jää ilman kotia vaikka sie sen biologisen sitten saisitkin (toivottavasti) tällä omalla kokemuksellani asiasta haluaisin myös sanoa sulle että aloita ajoissa kun olet vielä nuori niin sinulla on mahdollisuus siihen kotimaiseen adoptioon, ulkomaiset tahot kun ovat niin äärettömän epävarmoja, mutta uskon kyllä, että sie sen bio lapsen saat olet onneksi niin nuori mutta se voisi rauhoittaa omaa mieltä kun olisi toiveissa että sieltä on joka tapaüksessa lapsi teille tulossa ennemmin tai myöhemmin ja keinolla millä tahansa. Tsemppiä sulle ja toivotaan että ultrassa näyttää kaikesta huolimatta hyvältä. Hilleville haluaisin sanoa että olen myös kysynyt tuota suoraa adoptiota ulkomailta jos asuisi siellä, ja en ole koskaan törmännyt että muiden maiden adoptiojärjestöjen kautta adoptoitu lapsi ei saisi kela etuuksia, mulle on sanottu että jos adoptio vahvistetaan kyseisessä maassa niin lapsi on virallisesti sillon minun, mutta mene ja tiedä mutta onnea sulle kanssa mitä sitten päätätkin. Tulipa taas stoori . Mie olisin laittanut nämä teille yksityisviestinä mutta mie vanha horo en muistanut että miten se tapahtuu mutta käyhän se näinkin. Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 
Voi ihana Mate-62. Kiitos rohkaisevista sanoista. Tiedän kyllä, että jotkut ovat jatkaneet lapsettomuushoitoja adoptioprosessin rinnalla ja tiedän pariskunnan kenen piti juuri lähteä hakemaan omaa lasta, niin hän tulikin raskaaksi. Olen monesti miettinyt, että seuraako tuosta jotain sakkoa? Kun ehdoissa sanotaan, että pitää käyttää ehkäisyä ja ei saa käydä lapsettomuushoidoissa, oletko tietoinen tästä asiasta?

Kävin lääkärärillä tk:ssa. Ei ultrattu mikä oli valtava pettymys:( Antoi vaan sairaslomaa ja sanoi, että tulla ma:na niin ultrataan.. ellei vuoda kovemmin aiemmin.. Oli kuulemma kaikki ultralääkäriajat täyteen varattu.. Sanoi vaan, että toivoa on, kun ei ole hyytymiä tullut ja vuoto tekee taas loppuaan.. joten ei kai muu auta.. Soitin myös VL:ttoon.. olivat samaa mieltä.. jatkaa lääkitystä ja katsotaan tilanne ensi viikolla.. Mä olen kuitenkin itkuni itkenyt jo. Olen henkisesti jo päästänyt irti tästä raskaudesta. Enää en voi kuin posit. yllättyä, jos siellä onkin jotain elämää.
 
Marisabelille piti sanoa, että ainahan hoidoissa tehdään yksi tuoresiirto ja loput mahdollisesti tulevat solut pakastetaan, joista voi sitten myöhemmin yrittää raskautta. Klinikalle saa varmastikin esittää toiveita, mutta luovuttajia on melko vähän, ja muistaakseni tuolla in-tiimissä silloin sanoivat, että heille ei ulkonaisilla ominaisuuksilla ole niin väliä.. mutta tottakai vast.ottajaa kuunnellaan. Hoidot suunnitellaan luovuttajan mukaan.. sinun kk:sesi hoidetaan lääkityksellä samaan pisteeseen kuin hänellä on menossa.. En tiedä kyllä mitä tarkoitit tuolla kysymyksellä... joten anteeksi jos vastasin ihan jotain muuta kuin halusit tietää...
 
kaikille palstalla leijuvista pilvistä huolimatta :heart: !!

HILLEVI, anna hetkisen kulua, niin kyllä ne asiat taas kolahtaa paikoilleen. Jaksamista toivottelen teille sinne kovin :hug: !!

MATSALU, eilen mietin juuri tuota teidän tilannetta ja kaikesta ikävästä huolimatta teillä lähtenyt raskaus jo kahdesti käyntiin. Minusta se antaa kovin uskoa tuleviin hoitoihin. Ja jos talous antaa yhtään periksi uuteen luovuttajaan, niin minusta ei kannattaisi luovuttaa. Uskon teidän onnistuvan. Lopulta jos sen käärön syliin saa, niin se ei ole asia, mitä rahassa voi edes laskea. Tsemppiä siihen, mitä päätättekin :hug: !!

En tiedä oletko lukenut aiempaa ketjua ja miten hyvin tiedät meidän hoitomme vaiheita. Mutta lyhkäsesti. Kaksi vuotta sitten ekassa luovutushoidossa tuplaplussa, mikä meni kesken. Tämän jälkeen meillä ollut neljä muuta luovuttajaa passeineen (lukuisia) ja kaksi alkioadoptiota. Kaikki negoja. Rahaa on palannut niin, että en tahdo edes ajatellakkaan :/ !!

Edellisellä tahdoin kertoa miten onnellisia saatte olla, kun olette kuitenkin saaneet plussia testailla!! Antaa paljonkin toivoa tulevaan!!

Itse olen hakannut kaksi vuotta päätä seinään :headwall: ja sen verran pönttö :D olen, että teen sitä edelleen!! Pystyn vasta lopettamaan, kun koen, että nyt kaikki tehty ja ikä tulee meillä vastaan.

Tallennan välillä, että ei katoa....
 
Eli tämä hoito katsotaan ja yhteen luovutushoitoon vielä lähdetään. Ja tarvittaessa muutama "pikku pikku" reissu Artsille kylään ;) , mutta siitä en ole ukolle vielä maininnut :D !! Ensi syksy vuoden loppuun vedetty takarajaksi!!

Oma vointi on täällä taas huolestuttavan hyvä testausta ajatellen. Kaikki nappailut hävinneet, samoin kun turvotus laskenut. Rinnoissa ei tunnu mitään. Mites siellä NENNULIINI??

Kiitos MATE tsempistä :heart: , mukava oli kuulla sinusta!!

ALIISA, älä heitä vielä toivoa pois, kaikki voi olla ihan hyvin :hug: !!

Nyt lähden potkimaan nuorisoa ylös ;) !!

- VEKARA -
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aliisa08:
Marisabelille piti sanoa, että ainahan hoidoissa tehdään yksi tuoresiirto ja loput mahdollisesti tulevat solut pakastetaan, joista voi sitten myöhemmin yrittää raskautta..
Mulle oli tehty 3 PAS siirtoa!!! Sen keskussairaalan kautta! Ajattelen, miksei ole tehty ollenkaan sitä tuoretta siirtoa!? voi ei=/

Kiitos Aliisa08 vastauksesta!
 
Mitään sakkoa ei todellakaan tarvitse maksaa jos tulet raskaaksi ainoa mitä rahallisesti häviät on se paljonko sinulla on mennyt rahaa siinä vaiheessa jos ja kun tulet raskaaksi niitä rahoja et saa takaisin mitä olet jo adoptiojärjestölle maksanut. Et myöskään joudu todistelemaan että käytät jotain ehkäisyä multa ei ole sitä koskaan kysytty. Jos sitä joku kysyis niin se olisi sosiaalityöntekijä joka tekee teille adoptioneuvonnan ja mikäli hän on täydellä järjellä varustettu myöskään hän ei sitä kysy. Hän voi kysyä että oletteko varmasti luopunut haaveista saada biolapsi ja siihen sie vain vastaat että kyllä ideana noissa jutuiss on vain se että adoptiota järjestävä taho haluaa olla varma että se lapsi joka teille sitten joskus adoption kautta tulisi on teille yhtä tärkeä kuin jos se olisi biolapsi. Älä huolehdi turhista. Tietenkin adoptioprosessi keskeytyy jos tulet raskaaksi ja sinne kannattaa ilmoittaa raskaudesta vasta sitten kun on todellakin turvallisilla vesillä että raskaus etenee ja toivottu lopputulos saadaan. Vielä semmoista että minun veljelläni on adoptoitu lapsi ja kukaan sukulaisista ei edes muista että hän on adoptoitu vaikka lapsi on jopa erin värinen kuin me niin rakas hän on kaikille. Nyt siivoamaan
 
Aliisa, pieni toivonsäde kuitenkin vielä on. Koeta kestää, tiedän mitä nyt käyt läpi. Lue jotain vangitsevaa kirjaa tai katso elokuvia, niillä saa ajatuksensa pidettyä tietyssä kohteessa ja hermot saavat vähän lepoa. Maanantai tulee pian.

Vekara, kyllä olen lukenut kaikki tämän pinon kirjoitukset ihan alusta asti. Mielessä onkin ollut koko ajan pinon alkuvaiheet, jolloin moni sai plussan - ja moni koki myös keskenmenon. Ajattelin, että kyllä se kohtalo tässäkin plussapuhurissa välttämättä jonkun osalle lankeaa.

Sinä olet ollut tosi sitkeä, ihailen kyllä jaksamistasi. Mutta jollakin tavalla se tilanne on ehkä erilainen, kun te jo kuitenkin olette lapsiperhe ja elätte sitä elämää. Me taas olemme miehen kanssa kaksi yksinäistä sielua, jotka kuin ihmeen kaupalla sattuivat löytämään toisensa. Avioliitto on osoittautunut hyvin onnelliseksi ilman lapsiakin. Meillä ei missään tapauksessa ole yhteistä elämää jäljellä kuin puolet siitä mitä nuorena avioituneilla. Emme halua tuhlata rajallista aikaamme loputtoman pitkään hoidoissa käymiseen. Viime keväinen luomuplussa tosin syöksi meidät tälle tuntemattomalle uralle, joka nyt jollakin tasolla täytyy katsoa loppuun. Mutta uskon, että hoitojen jälkeen palaamme taas suunnitelmaan A, jos niin täytyy tehdä.
 
Pahoittelut Marisabelille negasta.

Voimia myös muille hoidon / raskauden eri vaiheisiin. Täällä pahoinvointi on noin viikon ajan ollut sellaista, etten meinaa pystyssä pysyä. Pelko kohdunulkoisesta kalvaa myös, kun jomotus ja pieni kipuilu tuntuu keskittyvän koko ajan toispuoleisesti vain vasemmalle puolelle kehoa. Lisäksi vasemman jalan reidessä tuntuu vähän väliä kuin suonta vetäisi. :/ No, saa nähdä miten tässä käy.

Simmis
 
Aliisa, olen samaa meltä kuin Mate, eli aloita vaan adoptioprosessi vaikka hoidoissa olettekin. Ei hoidoista tarvitse kertoa kenellekään. Jokaisella prosessissa olevalla on lupa keskeyttää adoptio ilman selittelyjä missä prosessinvaiheessa tahansa. Se on niin pitkä prosessi, että mitä nuorempana sen aloitat, sen paremmat mahdollisuudet teillä on saada kotimaasta lapsi. Kuitenkin vielä toivotaan, että et tämän hoidon ansiosta tarvitse sitä adoptiota.

Marisabel, kuulostaa melko omituiselta ettei tuoresiirtoa ollenkaan. Meille ainakin ensin tuoresiirto, ja jos pakkaseen jotain jäi niin vasta niistä PAS. In-Tiimissä ei taideta ottaa ulkonäkötekijöitä huomioon kun luovuttajaa valitaan. Se on melko selvästi jonotusjärjestys, kun määrää kenelle munasolut annetaan. Jos soluja saadaan yli kymmenen, ne menee kahdelle parille. Kaippa niitä toiveita voi esittää, mutta se voi tarkoittaa pidempää odotusta

Itse odottelen postista ohjeita, mitenkä lääkitys aloitetaa, ja koska on ultra. Siirto heti elokuun alkuun.

Aurinkoista perjantaita kaikille Maija
 
Kiitos Maijatar tiedoistasi. Käyn siellä ultrassa ensi viikolla ja tämän jälkeen otamme yhteyttä Pelaan, jos masussa ei mitään ole, ja pyydämme päästä sinne adoptioneuvontaan.. mutta jatkamme kyllä niitä hoitoja. Kiitos, tietosi vahvisti meidän päätöksen:) Hienoa, että sinäkin saat elokuussa kyytiläisen mukaan:)

Marisabel Kuulostaa kyllä kieltämättä oudolle ettei tuoresiirtoa tehty lainkaan. Enpä ole ennen kuullutkaan moista tapausta. Kyllä saa toiveita esittää, mutta in tiimille ei ollut kovinkaan tärkeitä ne ulkoiset seikat.. näin sanoivat minulle jo silloin aikanaan kun asioita sieltä kyselin. Mukavaa kesää ja toiv pääsisitte pian taas hoitoihin.

Simmis kyllä pahoinvointisi on ainakin hyvä merkki. Tuleeko kohdun ulkoisessa pahoinvointia? Hartiakipu ja pistävä kipu voivat olla merkkejä kohdun ulkoisesta.. Vaikea sanoa.. Onko kipusi jatkuvaa? Siis ihan koko aikaista? Kannattaisi varmaan käydä jossain, jos on tai äityy todella pahaksi. Toivotaan ja uskotaan, että siellä kuitenkin pienen pieni alkio sinun pahaa oloa tekisi. Ja suonen vedot kuuluvat raskauteen. Tsemppiä! Milloinkas sinulla oli ultra?
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Maija(tar) (41), ekaa haikaileva, alkioadoptio elokuussa
Cornelius (33) Haaveissa 1
Juuni (47) 2. lapsi (esikoinen 2 v.)
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
Jonsku-78 (31)Haaveena eka lapsi.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Vilhelmiina (37) jonossa 2/09 alkaen
Dream73 (35) jonossa 5/09 alkaen, esikoinen haaveissa
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, pakaste tyhjä> jonoon
Marisabel (28) kolme siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuussa suunnittelu
Matsalu (45) eka, passia odotellen

Piinistelijät

Alma (34) haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.
Iituska (38), haaveissa eka, testipvä 15.6.
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. testi 16.6.
Nennuliini (34) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. testipv 21.6.

Plussanneet =)

Bardolino(30) eka, "Mariannen" LA marraskuu :heart:
Kauniskuu (32) eka, LA marraskuu :heart:
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6.
Aliisa (25) eka, + 25.5. ultra 15.6.
NellaMaija (32) eka, + 24.5. ultra 16.6.
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6.

Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6.

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009

 
Tulin pikaisesti kertomaan, että kävin taistelujen jälkeen sitten Jorvissa. Marssin vaan päivystykseen ja vaadin päästä lääkärille. :heart: siellä ihmetyksekseni sykki. Vuoto silti jatkuu aika kohtalaisena.. syytä sille ei löytynyt.. katsotaan kauanko pikkuinen tällä kertaa jaksaa matkassa.. itse en liikoja uskalla odottaa..
 
Moikka kaikille, täälä iituska tuskissaan eli en uskalla testailla(pelkään taas kerran pettymystä :( sorry kun tulee nyt vaan omaa napaa,mut jännittää niin pirusti että ei meinaa pöksyissään pysyä...mulla oireet, aivan järkyttävä pinkotus rinnoissa(ei oikeen voi olla ilman liivejä ja mahallaan makuu tekee kipiää!! Tänään meinas joutua töistä lähteä kesken kaiken kun teki niin huonoa,että tähtiä näin...(saattaapi oireet johtua lugeista)
Mulla siis testi päivä ma, mut harkitsen jos tekisin jo huomenna...meillä ei siis koskaan plussaa omilla soluilla tehdyissä hoidoissa..
Pahoittelut kaikille jolle tuli nega testiin :hug:
matsalu tsemppiä passiin kyllä se plussa taas tulee ja ens kerralla pysyy kyydissä...
Nyt ehkä pakko ottaa yksi saunasiideri että pystyy relaan ja valmistautua testiin ..
pelottaa taas jos nega pamahtaa ruutuun...
 
Se oli sitten siinä:( Eilen oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun pienen alkion :heart: nähtiin. Yöllä alkoi hirveät kivut ja vuodot ja hyytymiä tuli vaikka kuinka paljon. Nämä hoidot on henkisesti niin raskaita.. juuri tämän vuoristoradan takia:( Mieli on niin tyhjä ja sydän samoin, että ei jaksa enää edes itkeä. Ensimmäisestä hoidoista tuloksena 3 raskautta: 2 keskenmenoa, 1 keskytynyt raskaus + yksi biokemiallinen raskaus. Kyllä pientä ihmistä koetellaan.. Jostain täytyy syksyksi saada uusia voimia.. eiköhän ne kesän aikana keräänny.. vaikka tällä hetkellä tuntuu ettemme enää jaksaisi näitä hoitoja.. ensin annetaan ja otetaan, annetaan ja otetaan, annetaan ja lopuksi otetaan. Voidaanko me ikinä lasta saada kun takana jo 3 km. Kaikille palstalaisille toivon parempaa onnea! Toiv jokainen raskautunut saa pitää kyytiläiset mukana. Hyvää kesää ja tsemppiä!

Palailen kyllä vielä.. en minä mihinkään katoa. Täytyy vaan saada henkinen puoli kuntoon...
 
b]Pikalista[/b] tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa. Hoito elokuussa.
Maija(tar) (41), ekaa haikaileva, alkioadoptio elokuussa
Cornelius (33) Haaveissa 1
Juuni (47) 2. lapsi (esikoinen 2 v.)
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle.
Saaga (39)
Tinulinen (30) eka lapsi haaveissa.
Jonsku-78 (31)Haaveena eka lapsi.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Vilhelmiina (37) jonossa 2/09 alkaen
Dream73 (35) jonossa 5/09 alkaen, esikoinen haaveissa
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, pakaste tyhjä> jonoon
Marisabel (28) kolme siirtoa tehty, haaveissa eka, elokuussa suunnittelu
Matsalu (45) eka, passia odotellen
Aliisa (25) ensimmäinen haaveissa, pakkanen tyhjä -> syksyllä uusiin hoitoihin.

Piinistelijät

Alma (34) haaveissa ensimmäinen, testi 31.5.
Iituska (38), haaveissa eka, testipvä 15.6.
Vekara (45) Toiveissa 1 yhteinen. lapset: 11v, tuplat 15v. testi 16.6.
Nennuliini (34) Haaveena eka lapsi. siirto 5.6. testipv 21.6.

Plussanneet =)

Bardolino(30) eka, "Mariannen" LA marraskuu :heart:
Kauniskuu (32) eka, LA marraskuu :heart:
Rudy ja rupsukat, plussa 13.5. ultra 3.6. :heart: :heart:
Marru (35) eka, plussa 18.5. ultra 10.6. :heart: :heart:
Simmis (38) toinen lapsi. ultra 15.6.
NellaMaija (32) eka, + 24.5. ultra 16.6.
assari77 (32)toinen lapsi, siirto 13.5. ultra 17.6.

Pomppaduu (27) haaveissa kakkonen, + 5.6. ultra 23.6.

Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009


 
Miks sulle taas kävi näin??? Kukapa tietää vastauksen.... Jospa kuitenkin vielä on toivoa...tiedän ettet usko raskauden jatkumiseen. Oliko nää kaikki sinulle siirretyt samalta luovuttajalta? Ei ollut kiva avata konetta ja lukea suruviestiäsi. Kyllä nyt pitäisi tutkia tarkemmin missä vika. Voi kuinka toivoin sinulle, paljon pettyneelle, jo hyviä uutisia, olisit varmaan hyvä äiti. Onneksi sinulla on puolellasi ainakin ikäsi, vaikka ei sekään nyt lohduta.
Voimia ja taas voimia Sinulle ystäväni. Muuta en osaa sanoa. :heart:
gerpera
 
Kiitos Gerpera . Syyn kun tietäisi.. niin tässä ei oltaisi.. En tiedä mitä voidaan vielä tutkia.. Ehkä he sen jostain minulle kertovat.. Aika paljon meillä on jo tutkittu.. Kaikki siirrot olivat samalta luovuttajalta.. Olisiko vika munasoluissa vai missä. Miehen kromosomit tutkitaan ennen seur. kertaa vaikka niissä vika tuskin onkaan.. En tiedä, elämä ei ole reilua.. ei sitten yhtään.. Ikä on tosiaan puolellani, mutta keskenmenot pelottaa aivan hirveästi.. voiko näin monen keskenmenon jälkeen enää edes raskautua ja saattaa raskautta onnellisesti loppuun.. En tiedä. Sydän ja mieli on niin tyhjiä.. ei ajatus kulje.. Kiitos sinulle kuitenkin kannustavista sanoistasi :hug:
 
ALIISA, todella pahoillani olen puolestanne :/ . Kyllä teitä nyt koetellaan. Jaksamista eteenpäin toivon teille :hug: !! Kirjoitit, että munasolut samalta lahjoittajalta, niin tuli heti tunne, että olisiko niissä se syy?? Onhan miehen sperma tutkittu ja kuitenkin olet aina raskaaksi tullut.

Täällä taas murehdin jo valmiiksi sitä, että mitään tuntemuksia ei ole mitkä viittaisivat onnistumiseen. Ihanasti toi ukkeli sanoi, että nyt ei anneta mielen yhtään masentua, vaan aletaan miettimään rahoitusta taas seuraavaan keikkaan. Osaa olla niin ihanan kannustava ja positiivinen =) .

Oletteko te muut tehneet plussatestejä ilman mitään tuntemuksia?? Minulla silloin tuplaplussassa taisi olla pientä vihlontaa, rinnoissa ei tuntemuksia juurikaan.

Nyt ajatukset pois asioista..hus hus.. ja päivän puuhien kimppuun ;) !!

- VEKARA -
 
voihan he....i pp12 ja puhdas nega...oireet taitaa olla lugeista..
pahoittelut ja jaksamista aliisalle!!! Meille ei edes koskaan suoda + testiin..alkaa kyllä
jo mielenkiinto loppuun hoitoihin, mutta ma testaan vielä ja sitten syksyllä passeihin (meillä kolme huurunenää)
 
Aliisa, voi itkujen kevät! :'( :'( :'( Tuo se just on kamalinta, kun ensin annetaan ja sitten otetaan. :'( Jos asia nyt sitten niin on, täytyy kyllä ultralla tarkistaa. Kohtu varmasti kuitenkin on kunnossa, kun kerran raskaaksi tulet. Ilman muuta toista luovuttajaa kannattaa kokeilla, jos vain voimia riittää.

Iituskalle halit , :hug: Luget aiheuttavat kyllä aika paljon oireita, mullakin tuli tissit kepeäksi jo ennen siirtoa. Varmaan testaat kuitenkin vielä uudelleen parin päivän päästä? Onneksi teilläkin on vielä pakkasvarantoja. Ehkä The Alkio on nyt siellä jäässä odottamassa...

Oma kohtu: Eipä ole vuoto alkanut. Nyt sitten kokeillaan Hillevin ohjeilla akupainantaa.
 
Aliisa :'( :'( Valtava lohdutusrutistus :hug: :hug: Ymmärrän pelkosi noin monen kesken menneen raskauden jälkeen. Voimia teille molemmille ja toivottavasti seuraava taisto tuo sen oman pikku nyytin.

Vekara mulla ei oikein ollut oireita ennen plussatestiä, mitä nyt rinnat vähän arat, mutta ajattelin johtuvan Lugeista. Sen sijaan tuoresiirron jälkeen kuvittelin nippailuja piinisaikana, vaikka testitulos olikin puhdas nega.

Täällä rinnat ja vatsa turvonneet ja jokseenkn voimaton olo, alavatsaa myös nippailee, jos vähänkin enemmän jotain touhuaa. Lähdetään viikoksi mökille, joten hyvät Juhannukset jo tässä vaiheessa, siltä varalta etten kännyllä pääse kirjautumaan.

Marru
 
Voi Aliisa... :'( Minusta vaikuttaa vahvasti, että teillä ongelma on ollut alkioissa. Sinun raskautumiskykysi on ollut mielestäni lähes huippuluokkaa. Itse en varmaan teidän tilanteessa tyytyisi pelkkään miehen kromosomien tutkimiseen, vaan toivoisin että miehen osalta tutkittaisiin myös dna:n fragmentoitumisen aste.

Iituska, älä luovuta vaan testaa uudelleen oikeana testipäivänä!

ON: Miehen pyynnöstä kävin eilen yksityisellä ultrassa, kun tuo toispuolinen kipuilu alkoi niin huolestuttaa. Mitään syytä ei kipuiluun löytynyt ja yksi sykekin näkyi. :heart: No, aikaisessa vaiheessa tässä mennään (kuten Aliisankin kohtalo osoitti :( ), mutta toivotaan parasta, että pikkuinen näkyisi vielä seuraavassa ultrassa.

Simmis
 

Yhteistyössä