Loppukiertolaisten oirepino

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Macy onnea huomiselle, niin muakin jännittää mitä testi näyttää, epäilen että negaa. Olen niin vihainen siitä prediktorin testistä, se oli aivan selvä viiva ei haamu ja tuli oikeestaan heti testiin. Onko sulla ollut ne haamuja vai oikeita viivoja?


http://kaksplus.fi/keskustelu/t1619844

Tuossa ketjussa märehditty predictoria... Omasta kokemuksesta voin kertoa, että muutkin ovat saaneet vääriä plussia tolla testillä! Jos et ole raskaana, toivon, että laitat firmalle palautetta... Ja että tuo susi testi vedetään markkinoilta!

Plussatuulia!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen x5:
Macy onnea huomiselle, niin muakin jännittää mitä testi näyttää, epäilen että negaa. Olen niin vihainen siitä prediktorin testistä, se oli aivan selvä viiva ei haamu ja tuli oikeestaan heti testiin. Onko sulla ollut ne haamuja vai oikeita viivoja?
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1619844

Tuossa ketjussa märehditty predictoria... Omasta kokemuksesta voin kertoa, että muutkin ovat saaneet vääriä plussia tolla testillä! Jos et ole raskaana, toivon, että laitat firmalle palautetta... Ja että tuo susi testi vedetään markkinoilta!

Plussatuulia!!
Mulla oli mammaksilta tilattuja puikkoja eli ei tuo parjattu Prediktor. :) Viivanpaikkaan oli syynä se, etten ainakaan enää ole raskaana. Menkat alkoi eilen. Epäilen olleen kemiallinen, mutta sehän ei seuraavaan yritykseen vaikuta. Nyt vaan täytyy koittaa panostaa tähän kiertoon entistäkin enemmän. :)

(Viivat olivat kyllä mielestäni punertavia, mutta todella hailakoita)
 
Mä testaan samaan aikaan myös ovulaatiotestillä ja siinä testiviiva vahvistui tänään yhtä vahvaksi kuin kontrolliviiva joten tukee se ainakin jokin hormoonin lisääntymistä...vaikken raskaana olisikaan. Mitä mä oon tota ovistikkujuttuu tutkinut niin näyttää raskauden mahdollisuuden mikäli viivat ovat tasavahvat dpo12 ja mulla nyt joku 10-11. Sen puoleen olisin raskaana. Joo toi mun viiva ei oo hailu vaan punainen tossa testissä mutta voihan kaikkea sattua ja voihan se mennä kesken vaikka rv20 joten parempi ennen kuin myöhään.....tissit tosi kipeet..
Ainiin ku mulla on niin monta peräkkäistä km:ää niin on nyt tosi tärkeetä että pongaan raskauden jos menee taas kesken niin alkavat tutkia tarkemmin joeten siinä yksi syy miksi haluun testata ja tietää..Ihmisillä on niin erilaiset motiivit tohon testaamiseen, mulla se ei oo jippii vauva koska mä uskon siihen vauvaan sitten ku tiedän ja nään että se elää...
 
Onko estrogeeni ja keltarauhashormooni vähän samaa asiaa? Eli siis voiko toi terolut aiheuttaa estrogeenin nousun kehossa?
Sylkiovtestihän mittaa estrogeeniä ja antoi positiivisen tuloksen parin tunnin syömättömyydellä. Tavas ov testi oli kuitenkin nega, eli voiskohan olla tosta lääkkeestä johtuvaa nousua?
 
Taas on tekstiä tullut, niin että hätsynpikaa vain lueskelin kohokohtia.

Macy gray pahoittelut tädistä ja toivotaan että uusi kierto ja uudet kujeet tuo sen plussan testiin.

Lara: Mistä niin herkkiä testejä saa että näkee hedelmöityksen vaikkei sitä ole edes tapahtunut :LOL: Ihme juttu. Mutta onneksi päättyi hyvin se sinun ns. testi sähellys =)

Suklaanappi: se on kyllä äryttävää kun ne raskaus ja menkka oireet ovat niin samoja, mutta taisivat sinun tapauksessa olla tosiaankin niitä raskausoireita, varovaiset onnittelut :flower:

Onnellinen x5 ollakko vai eikö olla, siinä kysymys
B)

ON: Kp 30/28-29 ja dpo 12 tai 15, tekis mieli hakea testi ja testata mutta entä jos dpo onkin ton 12 ( vaikka tod.näkösesti on ton 15, mutta ei voi olla varma) ja tulee nega ja menkat alkaa vasta to.
Tän hetken oireita on: yöllä heräilee ja näkee tosi outoja unia, kuvotusta, pissataa useammin,ja saattaa olla että nännit ovat aremmat kun esikkoa iltasin vielä imetän, ei tuhrua mikä yleenäs alkaa 2-3 päivää ennen menkkoja, ja kahvista tulee huono olo :$
 
KS09: Tämmösen tekstin löysin terveyskirjastosta

"estrogeenia erittyy kypsyvästä munarakkulasta ja keltarauhashormonia munasolun irtoamisen eli ovulaation jälkeen syntyvästä keltarauhasesta. Estrogeenia syntyy lisäksi rasvakudoksissa estrogeenin esiasteista. Keltarauhashormonin tehtävänä on valmistaa kohdun limakalvo raskaudelle tai siirtää se kuukautisiin, ellei raskaus ala."

En nyt tiedä että auttaako tuo mutta, kyllä ne ainakin niinkun samasta asiasta periaattessa tulevat.
Lääkeinfon sivuilta voit lukea lisää tuosta terolut lääkkestää, jos sieltä saisit josyian selvyyttä.
 
Noniin menin sit ostaan ton clearblue digital ja tein sen malttamattomana 2.5h pidätyksen jälkeen ja vastaus ei raskaan. Nyt tietty harmittaa että tein sen päivä pissasta mutta kun dpo ton 15 ( tai 12) niin ajattelin että voin tehdä päivällä. No eihän tässä vielä ole toivoa menettetty mutta kyllähän se masentaa...
Ja kun tossa vielä lukee että voi tehdä jopa 4 päivää ennen menkkoja niin kuvittelin että sen herkkä testi vaikka ei ole kun 25hcg. No ei voi kun odottaa niitä menkkoja. Se ovis oli siis myöhässä enempi kun ajattelin. Masentaa. Miks piti mennä taas testaan näin päivällä...
Anteeksi tämä valitus.
 
nassi84: :hug: toivotaan et se viel muuttuu plussaks =)

Onnellinen x5: tosi ikäviä noi keskenmenot :( , mä kans aattelen asiaa niin etten usko raskauteen ennenku nään sen vauvan elossa :) aattelinkin ottaa ihan rauhallisesti ja odotella varmistum,ista varmistuksenkin perään :D

ON: niin siis täälä ei ole minkään näkösiä oireita suuntaan eikä toiseen :ashamed: ainut asia mikä on niin on se, että kierto jo 40/28 eli täti 12-päivää myöhässä..mut ei tunnu yhtään raskaalta ei rintoja arista eikä oo pahoinvointii eikä mitään :ashamed: empä siis taida turhia testailla viel tälläviikollakaan josko se täti on vaan kova treenauksen takii myöhässä..en ainakaan påety kun en hosu :LOL:
 
Loppukiertoo täälläkin edetään kp 28/28-41, joten piinailut päällä..mahaa juilii ja epäilen kyllä tädin kurvaisen kylään, tänään testasin jollakin halpisliuskalla ja se näytti negaa ja sit roskishaamun, siskolle samat testit ei antanu kuin roskishaamuja, joten aamulla jos ei yöllä menkat ala niin aamupissasta teen taas
 
Eilen tein Pregentin testin ja näytti haamun. Nyt aamulla testasin Clearbluen viikkonäytöllisellä ja tuli tulos: Raskaana 1-2 viikkoa. :heart:

Toivotaan, että pysyy vauva matkassa... kp 25/26-28 tänään, eli vähän varhaista vielä juhlia. Varovaista onnellisuutta. :)
 
Eiköhän se peli ole menetetty. eilen illalla tuli jo pari veriviirua pyyhkiessä ja yönaikana vaaleanpunaista / rusehtavaa valkkaria. Eli kun lääkekuuri loppuu vuodot alkavat :( Höh, nyt siis vaan odotetaan kuurin loppumista...
Ja lääkkeistä johtuvia oireita mulla näköjään ovat tällaset:
*pahoinvointi
*väsymys
*päänsärky
*huimaus
*voidemainen valkkari
*satunnaiset nippailut alamahalla
*rintojen aristus
*plussa sylkiov testissä
Olikohan tuossa kaikki... Herkkä first signalin kasettitesti antoi tänään todella selvän roskishaamun. Mutta sen tapaisen olen saanut ennenkin, ja tuo kyseinen testi taitaa niitä haamuja antaa aina. Oli vaan niin selkeä :ashamed:
 
onnea suklaanappi! :hug: nyt ei muuta kun tarrasukkia :)

mulla tänään tasan kaksi viikkoa menkat myöhässä ja moni oli sitämieltä, että vaikkei minkään näkösiä raskausoireita oo ni silti kannattaa testailla :D nyt siis pohtimaan millä sitä kannattais testata?! en oo ikinä sellasia ostellu joten antakaan kokeneemmat vinkkejä mikä on paras ja luotettavin testi? suklaanappi kirjotti jostain viikko näytölliseltä, siis näyttää ilmeisesti millä viikolla on raskaana jos on siis raskaana? =) sehän kuulostais kauiheen kätevältä, mut onko se luotettava? =)
 
Hipsu86, jos menkat jo 2vko myöhässä niin eiköhän testi kuin testi jo näytä plussaa. :D
Ainakin Clearblue on luotettava. Tuo viikkonäytöllinen oli Yliopiston apteekissa kimppatarjouksessa toisen Clearbluen digitaalisen mittarin kanssa. Suosittelen.

Omaa napaa: vielä en siirry plussanneisiin, sillä testasin niin etukäteen. Odottelen sunnuntaille, jos ei vuotoa kuulu, niin sitten hipsin odottajiin. Oireita on lievästi, mutta ei vielä mitään nii-in erilaista.

 
Täällä kp 28.
2 testiä oon menny tekemään, negojahan ne.
Nyt eka kierto pillereiden jälkeen. Maanantaina oli vähän kipuja ja tuli ruskeeta tuhrua mut ne jäi siihen.
Jospa odottelis viikonlopun yli ja testais sit vasta uudelleen elle täti kurvaa kylään ennen sitä.
Piinaavaa!!!!
 
Alkuun... en usko olevani raskaana... :)

Mutta pakko on taas kirjata mitä nyt on kroppa mun pääni menoksi keksinyt....

KP:t on lähellä loppuaan, enkä ole niin sata varma enää päivistä koska lopetin tietoisesti niiden laskemisen (yritystä tulee ensikuussa vuosi täyteen) Nyt on oikeastaan enempi yritetty että EI tärppäis koska edessä olis lääkärireissu keväällä jolloin EI sais olla raskaana.

No ehkäisyäei kuitenkaan käytetä koska ei siitä paksuuntumisesta kuulemma olisi sitten niin vaaraakaan, vaan operaatio siirtyis etiäppäin.

Joka kierto on ollut omalla tavallaan melko yllättävä ja aina kun luulet keksineesi jo kaikki jekut mitä se sinulle tekee, se tekee jotain ihan uutta. Nyt on taas oikeen kunnon error meneillään.

Tuossa ovulaation jälkeisinä päivinä alkoi maha turvota kuin ilmapallo... Siis ei mitään pikku turvotusta vaan todella järkyttävän hirmuista turvotusta. Se alkoi viattomalla "mitäs olet mennyt syömään" turvotuksela ja nyt näytän vähintään viidennellä kuulla olevalta ja siitäkös kaikki nyt mielessään riemua varmaan repivät. Tällaista pallokalan mahaa on nimittäin vaikea kätkeä uskottavasti.... Selitä siinä sitten... että ei oo laskettua aikaa tiedossa... :D

Maha ei satu.. ehkä vähän enempi ilmavaivoja mutta ei mahan kokoon verrannollista ollenkaan... Ei kierrä... ei mitään muutakaan... se vaan on valtava pallo.... VALTAVA pallo.... TOOOSI VALTAVA pallo...

Tänään tein testin, mutta negaa näytti puhtaasti... pikaisesti kertasin kiertopäivät ja voisi olla jossain 26 paikkeillakin vasta... Maanantai näyttänee taivaan merkit ;) Siihen asti mä kuljen nappi auki ja isohko neule päällä :LOL:
 
ihanan aurinkoista lauantaita!
mä roikun edelleen täällä loppukiertolaisissa :LOL: roikun varmaan hamaan tappiin asti, sillä en ole vieläkään päässyt raahautumaan apteekkiin asti tetiä hakemaan vaikka nyt täti jo 16-päivää myöhässä :D mä olen vaan kertakaikkiaan ollu niin poikki töitten jälkeen etten oo jaksanu ajaa enää apteekkiin. matkaa ois hurjat 10km mut silti liian paljon :D väsyttää vaan niin kamalasti kokoajan ettei mitään oikeen jaksais tehä..sitten eilen illalla sain vielä jonkun tosi oudon sydämentykytys kohtauksen joka oli niin kaamee et meinasin jo sanoo ukolle et tilaa lanssin :'( sydän hakkas kun viimistä päivää ja rintaa ahdisti ihan tosissaan vaikka makasin sängyssä ihan paikallaan..mua on pyörrytellykkin viimeaikoina tosi paljon joten taitaa tulla lääkäri reissu lähiaikoina, toivottavasti ei pumpussa oo kauheena mitään vikaa. mut kyl mä pelästyin tosissani :| luulis ettei 24 vuotiaalla voi olla sydänvaivoja olleskaan..
mut hei nyt mä koitan ottaa tänpäivän rauhallisesti ja kahtella ihunaa aurinkoa..plussa tuulia kaikille ketkä jaksaa marssia apteekkiin =)
 
Hipsu86, sä oot kyllä raskaana! :D Testaa vaan ;)

Onnellinen, kiva että sait korvauksen mutta erittäin harmillista jos oli väärä plussa. Toivotaan, että täti eksyy matkallaan ja saat apteekinkin testiin viivan. Niissä on kyllä aikas eri herkkyys, että siitäkin voisi johtua? Mulla on toi predictor vielä kaapissa, teen vasta kun menkat on myöhässä.

Mä sain tällasen viivanpaikkahaamujutun:


Ois todella hyvät oireet - tissit todella kipeät (vihloo ja pistelee, etenkin nännejä), nenä tukossa ilman räkää, villit unet, ylenpalttinen väsymys ja nälkä. Mut sitten tuli tilkka vanhaa verta dpo 7, ja ajattelin et sehän menis kiinnittymisvuodon piikkiin kun lämmöt nousi entistä korkeemmalle ja vuoto loppui kokonaan. Tai vaihtu runsaaseen valkkariin. Mut eilen ,dpo 12 kun tuon testinkin tein, tuli taas ihan aavistuksen verran yhdellä vessareissulla paperiin. Enää ei merkkiäkään. Voikohan tuosta vuotelusta huolimatta olla raskaana ja vielä siten, että se raskaus onnistuisi? Jotenkin epäilyttää...
 

Yhteistyössä