Loppukiertolaisten oirepino

Taidanpa minäkin huvikseni liittyät hetkeksi loppuoireisiin :D Toista lasta kuumeiltu ja nyt menossa jo yk 6 ja clomit ovat toista kiertoa mukana. Imetyksen loputtua kärsin lyhyestä LH-pituudesta ja clomit ovat onneksi siihen auttaneet, mutta raskaus antaa odotuttaa :| Esikoinen tärppäsi lähes vuoden yrityksen jälkeen ekasta clomikuurista ja sitä edelsi 2 alkkuraskauden keskenmenoa.

Niin ja niihin "oireisiin"...Eli tänään dpo 8 ja kp22/27-30:

-oikeaa munista vihloo ja nipistelee (keltarauhashormoni?)
- välillä juilii alamasua
- olen ollut ihan hirmusen itkuherkkä, en yleensä ihan näin paljon
- palelin ihan hirmusti aiemmin, mutta nyt taas tutuksi tulleet kuumat aallot illalla mitkä ennustaa lähestyvää tätiä :(
- lämpöihin en luota ja mittaan ne vielä kainalosta niin ei kovin varmaa, mutta eilen illalla lämmöt oli vain 37 vaikka yleensä iltaisin ne ovat reilusti yli (normilämpöni 36,6)
-rinnoissa ei minkään valtakunnan tuntemuksia, oviksen aikaan nännit arat, mutta ne aina helpottaa sen mentyä ohi (aiemmissa raskauksissa rinnat kipeytyi vasta rv4+ ja sekin aika laimeaa)
- alaselkää jomotuttaa välillä, tosin jumppasin edellispäivänä pitkiin aikoihin joten taitaa vaan paikat olla ihmeissään :D
- nenä tukkoinen, mutta aivastelee mieskin joten flunssa varmaan tulossa ;)
- dpo 5 suuta kuivasi ja janotti, mutta olin tainnut syödä jotain suolasta koska moinen ei ole toistunut :D Lisäksi olin silloin tuntevinani nipistyksiä, mutta niin tunsin viime kierrossakin...

En siis näiden perusteella jaksa uskoa raskautumiseen, mutta kivahan näitä on listata :) Lähes samanmoista ollut joka kierto ja aina täti tulee...Mutta jos nyt jotain hakemalla hakee niin tää itkuherkkyys on ollut suurempaa kuin ikinä. Jos menkat ei ole alkaneet dpo14 niin silloin testaan. Viime kierrossa täti tuli dpo13, joen taitaa jäädä testi tuhlaamatta :D

Plussatuulia kaikille!
 
dpo11: En kyllä tiedä nyt yhtään mitään.. Suuta ja huulia kuivaa, rintoja ei arista, valkkaria hulahtelee. Nyt närästää, joka tosi harvinaista mulle. MUTTA lämmöt tulleet 0.2 astetta alaspäin (toisaalta flunssa hellittämässä), eikä sylkitesti näyttänyt plussaa enää tänään. Nyt munistakin on vihlonut muutaman kerran. Menkat varmaan tulossa kuitenkin..

muoks. Yritin löytää sopivat rintsikat päälle, niin reiluimmatkin ovat aika tiukat. Mulla loppukierrossa usein on isommat rinnat mutta ei silti näin isot etteikö rintsikat mahtus..
 
täällä edelleen tätiä odotellaan. Tulis nyt jo eikä piinais enempää. Eilen kuuden aikaan illalla oli tullut vaaleanruskeaa valkkaria,sen jälkeen ei mitään. |O kyllä tuolla alakerrassa kostealta tuntuu että aukasis nyt vaan kunnolla ne hanat! :kieh: :kieh: tänään kp36/29 tai 1/29-35...
 
Täällä kp 31/? eikä menkkoja. Tilasin eilen pari testiä mammaksilta.. Aamupissa odottelee purkissa, jos vaikka postisetä toisi testit jo tänään. Muussa tapauksessa on vaan odoteltava viikonlopun yli josko vaikka JOTAIN tapahtuisi. Onko joku tilannut tuolta testejä? Miten pitkään on toimitus kestänyt? Maha on edelleen turvoksissa ihan sieltä alhaalta :eek:
Tisseissä ei ole mitään tuntemuksia, mutta eipä niitä ole ollut edellisissäkään raskauksissa.
 
EiMullamuuta mä tilasin sieltä oisko ollu ti ennen klo 17 ni tuli jo keskiviikkona kotiovelle =)
Mua ihmetyttää tä mun kroppa. Tässä alkaa taas kehitellä teorioita joissa oisinkin raskaana..eikös sitä tuhrua tule yhellä jos toisellakin alkuraskaudessa :headwall: :saint: :p No nyt ne menkat varmaan sitten alkaaki rytinällä ku sanoin teoriat ääneen :LOL:
 
Täällä sitä ollaan ja RASKAANA !!
maanantaina kp32 näytti apteekin oma testi puhdasta negaa..
Lääkäri sano että testaa uudestaan perjantaina ja perjantain lähestyessä aloin olla varma positiivisesta oireiden takia! No aamupissasta tein testin ja haalea plussa, siis apteekin testillä. Iltapäivästä hain vielä clearBluen digitestin ja se näytti het että Raskaana! Ihmetytti vaan, et se ei kertonut niitä viikkoa, vaik sitä on tvssä mainostettu et näyttäis nekin! ;)
No varhaisultra varattu 4.3, joten sitte tietää lisää !!

Hirmuisen onnellisena, Hirmuisesti onnea myös teille !! :heart:
 
Ajattelin minäkin liittyä tänne, jos sais hieman jaettua tätä jännitystä!
Ensimmäinen lapsi toiveissa, kp27/27-28 ja kovasti täällä jännitetään kuinka käy. Tein jo hätähousuna testin pari päivää sitten ja negaa näytti...
Monta päivää on juilinu kyllä niin, että tuntuis et menkat alkaa.
Erona vaan normaaliin on, että rinnat ei oo yhtään kipeet niinku yleensä ennen menkkoja ja sit oon ollu jo viikon pirun kiukkunen vaikka yleensä oon vaan pari päivää ennen menkkoja.
Lisäoireina on vielä heräily aamuyölla, nenän tukkosuus aamulla ja sit yököttää kaikki jutut normaalia enemmän (johtuneeko jännityksestä/kuvittelusta?). Lämpö ollu viikon n. 36.9C...vaikka yleensä alle 36.5C.
Kahvi kyllä maistuu taas pitkästä aikaa paremmin, et ei ainakaan se oo ruvennu tökkimään.
En oo aikasemmin tarkkailu näin tarkasti kroppaani, joten vaikka tuntuukin, et oisin raskaana niin järki sanoo, et pitäs olla toivomatta liikoja.

Onnea angel08! :flower:
 
omia oireita kp28/32 dpo10
rintoja särkee oudosti
rintsikat mitkä ennen olleet sopivat ovat nyt kokoa liian pienet.
valkkaria tulee aika reippaasti
aamuisin tullut verta nenästä niistäessä kun neä on ihan tukkoinen.
välillä tulee ihan hirveän etova olo tekisi mieli oksentaa.

eilen testiin one step sain jonkun epämääräisen hailakan harmahtavan viivan joka vielä tänäänkin testissä.

jännitys jatkuu siis
:LOL:



++++++ tuulia kaikille jännääjille ++++++
ja onnea plussanneille!
 
Ilmoitan tännekin, että haamut vahvistumaan joten plussannut olen. Ekat haamut dpo12, jollon testailut aloitin. Nyt dpo14. Kova nälkä on usein ja väsyttää. Muuten oikein hyvä olo. Ihokin on tosi hyvässä kunnossa kun ei tullut pms-finnejä :D
 
kp 29/27-28 haalea plussa tuli tänään :heart:
Koko ajan nälättää, paleltaa ja haukotuttaa. Välillä tulee kovia vihlaisuja alavatsaan.
Vahvempaa plussaa odotellessa!
ejju- 27v.

(ovulaatiota en testein bongannut, mutta ilmeisesti ovulaatio kuitenkin tapahtunut =) )
 
:flower: Onnea ejju ja Ella :flower:

Mulla on menossa dpo 7 ja tänään tuli kurkku kipeeksi. On vähän flunssainen olo. Kiertopäivä on 21/28., joten en nyt vielä ihan loppukiertolainen ole :LOL: . En vaan jaksais enää odottaa raskautumista. Lämmöt ei oo mitenkään koholla. Rinnat "tuntuu", muttei arista. Ei kai tässä auta muu kuin jaksaa odottaa...
 
uutena oireena nyt kp30/32 aivan tajuton väsymys. voisin nukkua kellon ympäri ja silti vaan väsyttää ja hermot on niin kireellä että ei oo kellään kivaa :ashamed:
muutoin olo onkin aika normaali mitä nyt välillä vähän mahaa nippasee ja rinnat kipeenä.


torstaita odotan nettä saan testata jos ei täti kurvase kyläilylle.
 
Heippa...
Voinkohan minäkin tänne liittyä...
Huoh. En voi sanoo et mulla ois mitään kiertoa menossa kun oon edelleen imetyksellä, ja menkat ei oo alkaneet (9kk ikää) vieläkään ja hartaasti niitä oon odotellut...
Noh, nyt viimeset pari viikkoa on ollut sellainen vahva tunne et ois raskaana
ja sit tietty saanu vessassa juosta useemmin, näläntunne usein, päänsärkyä, sokerinhimo, eli karkkipusseja oon ostellu enkä yleensä ikinä osta semmosia, rinnat aristaa ja väsymys varsinkin iltaisin, en jaksa kymmeneen asti ees valvoa.... :eek:
Nii ja nenä tukossa.
 
Mulla on tänään kp23 ja oletettavasti dpo8. Toiveita herättävinä oireina on rintojen kihelmöinti, runsas valkkari, menkkanippailut, ajoittainen etova olo ja se, että aistini ovat herkistyneet vähänkin vanhahtaville tuotteille. Avasin tänään eilisellä päiväyksellä olevan rahkapurkin ja maistaessa tökkäsi sen verran pahasti, että jäi syömättä. Tuskin on vuorokauden vaihtuessa tajunnut pilaantua. :D Alavatsalla tuntuu siltä kuin menkat alkaisi millä hetkellä hyvänsä ja valkkarin hulahtelu pitää siitä huolen, että tilanne tulee tiheästi tarkistettua.

Perusoptimistisuus on vaihtunut entistä voimakkaampaan pessimismiin (näköjäään koskee koko raskauden tavoittelua) eli en usko tärppiin vaikka sitä kovasti toivonkin. Sitten uskallan olla toiveikkaampi, jos testailuvaiheeseen asti pääsen. Mieli on alakuloinen, mutta energiaa on riittänyt hieman tavallista enemmän. Olen ulkoillut tunnollisemmin, joten sillä saattaa olla osuutensa asiaan. Aamulämmöt ovat olleet vain hieman normaali korkeammalla (0,3-0,5 astetta), mutta nyt on alkanut palellella ja nuha vaivaa muulloinkin kuin aamuisin. Aamunuha mulla on siis ollut jo vuosia, mutta laajempiaikainen tukkoisuus ja nuha on poikkeavaa. Olo ei muuten tunnu flunssaiselta.

Täällä näköjään on hiljaisia kausia. Onko meistä suurin osa niin samassa tahdissa kiertonsa kanssa vai unohtuuko pino välillä? :) Plussatuulia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mwoana:
No se tässä onki ongelmana ku ei oo kiertoo, ei oo menkkoja tullu nuorimmaisen jälkeen (9kk)
ja joo, on imetyksellä edelleen, joten ehkis sen takia ei niitä menkkoja kuulu, mutta ...
Voisko sulla olla ovulaatio? Joskushan ovis aiheuttaa samanlaisia oireita kuin raskaus, joten testailehan myöhemmin uudestaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mwoana:
No toivotaan niin!!!! :D Kerta eilen ois ollu saumaa tärpätäkki :LOL:
Mut on tää tosi hermoja raastavaa, ku on niin varma ja sit testi näyttää toista.
Voi huoh... ja tää etova olo...
Ymmärrän tunteen. Mulla heitää kierrot niin paljon ja keho toimii miten sattuu, joten oireita on vaikea tulkita. Mulla on viimeaikoina alkanut olla ovikseen liittyen etovaa oloa ja muitakin raskauteen viittaavia oireita aika paljon tai sitten olen vain vauvakuumeisena tarkkaillut itseäni enemmän. Jospa sun hormonitoiminta olisi viimein palautunut ja vauva voisi saada alkunsa. Jos ei nyt vielä tärppää, niin toivotaan että tulee ainakin ne menkat.
 

Yhteistyössä