Loppukiertolaisten oirepino

Heips Miinuskainen!
Olet edelleen samalla kierrolla.. Toivottavasti toivotusta syystä =)

Mulla siis nyt kp 36/29 ja päiväpissa( laimea) oli nega. Nyt oikeesti yritän pitää parin päivä testitauon..

Tai menen Pulssiin (ilman lähetettä pääsee) otattamaan P-HCG se on se tarkka numeerinen arvo.. Maksaa jotain 60? ilman lähetettä kun ei saa kela korvauksia.. sillähän se selviäis.. sama raha on mennytjo varmaan testeihinkin..

Olo on kuten eilenkin oikein jees uni on vaan edelleen syvempää ja kovin väsyttää mut se voip olla ihan tää syksykin. Aamulla tuli loraus valkkaria pöksyihin mut sekään ei ole ihme kun olin ollut makuuasennossa 10 tuntia niin ylösnoustessahan se lorahtaa.
Ei mitää punertavaa vieläkään.

Toivottavasti kaikilla oli mukava Halloweeni !
 
Mä oon kans ollut tosi väsynyt! Yleensä viikollakaan en osaa mennä nukkumaan ennen klo 23, mutta perjantaina nukahdin sohvalle jo vähän yhdeksän jälkeen ja eilen menin sänkyyn kymmenen maissa. Kumpanakin päivänä olen herännyt n. klo 10, kun kissat on tullut maukumaan ruokaa (yleensä herään jo kahdeksan aikaan viikonloppuisin). Ja nyt istun silmät ristissä ja mietin et voiko näin aikaisin mennä päiväunille. ;)

Mutta mulla oli aika rankka viikko töissä, eli väsymys voi mennä ihan senkin piikkiin. Poikkeuksellisen väsynyt oon kuitenkin ollut. Pidetään peukut pystyssä... =)

Marsan, oletko syönyt e-pillereitä ennen raskauden yritystä? Mulla venyi kierrot tosi pitkiksi pillereiden lopettamisen jälkeen.. Testit näytti negaa ja menkkoja ei vaan kuulunut, jouduin sit syödä Teroja vuodon käynnistämiseksi. :| Mutta täällä keskustelupalstallahan on myös joku ketju, jossa ihmiset on kertonut kuinka kaikki mahdolliset testit on näyttänyt negaa ja silti onkin ollut raskaana. Eli toivottavasti sulla on tärpännyt! :heart:
 
heip, liitynpä mäkin tänne oireilemaan :D Meillä on esikoinen melkein 10 kk ja eka yritys nyt takana ---> ja selvempää ei vois olla, joko kroppa tekee ihan järkyt kepposet tai sitten olen raskaana... ens viikon lauantaina olis menkkojen alkupäivä ja reilu vko sitten oli ovulaatio joka hyödynnettiin. Kierto tasan 30 päivää. Mulla on siis masussa joku kiveäkin painavampi juttu joka varsinkin lenkillä tuntuu. Hiukset rasvottuu ihan törkeetä vauhtia, kun on aamulla käyny suihkussa niin illalla on jo ihan p***set... sit mulle on tullu viikset, siis karvanöyhtää kasvaa koko nassu. Huh, onneks on väritöntä, muuten alan pian näyttämään apinalle.. ja väsyttää ja koskee masuun ja vaan jotenkin tiedän että tässä tää nyt on. Niin ja pierettää ihan simppana, vessassa juoksen sen minkä kerkeen. Rinnat on sen sijaan niin normaalit kuin olla ja voi. Eli joko tässä on tosiaan rytinällä tultu nyt raskaaksi tai sitten mun kroppa tekee ihan ihan kummallisia juttuja. Normisti kun mun menkatkin alkaa silleen, että puoli päivää särkee selkää/kiristelee masua ja sit alkaa n. klo 17 aikaan illlalla. Nyt siis vajaa vko vielä koko menkkojen alkupäivään ja olo on vaan.. niin raskaana. Testin meinasin tehdä sunnuntai-aamuna, jos la-iltana ei ole sit alkanu kurapäivät. Vaikka voishan sen vissiin tehdä jo aikasemminkin, mulla on jotain herkkiä testejä kaapissa...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siili H:
Marsan, oletko syönyt e-pillereitä ennen raskauden yritystä? Mulla venyi kierrot tosi pitkiksi pillereiden lopettamisen jälkeen.. Testit näytti negaa ja menkkoja ei vaan kuulunut, jouduin sit syödä Teroja vuodon käynnistämiseksi. :| Mutta täällä keskustelupalstallahan on myös joku ketju, jossa ihmiset on kertonut kuinka kaikki mahdolliset testit on näyttänyt negaa ja silti onkin ollut raskaana. Eli toivottavasti sulla on tärpännyt! :heart:
Olen lopettanut ne kesäkuussa. Eli olen syönyt. Mutta mulla on kierrot ollut jämpti 29 pvää lopetuksen jälkeen..
Olen miettinyt toki sitäkin mahdollisuutta ja ovuloimatonta kiertoa mutta kun mulla oli normaalit ovistuntemukset ja ovistestissäkin näkyi selvät plussat oikeaan aikaan (siihen sillon kun mun kierron mukaan olis pitänytkin) ja omiin tuntemuksiin sopien..

Enkä usko että edes e- pillerien lopetus joitain kuukausia sitten voi sotkea aikaa oviksesta vuotoon. Höh ja pöh kumpa sitä viisastuis..
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsan:
Olen lopettanut ne kesäkuussa. Eli olen syönyt. Mutta mulla on kierrot ollut jämpti 29 pvää lopetuksen jälkeen..
Olen miettinyt toki sitäkin mahdollisuutta ja ovuloimatonta kiertoa mutta kun mulla oli normaalit ovistuntemukset ja ovistestissäkin näkyi selvät plussat oikeaan aikaan (siihen sillon kun mun kierron mukaan olis pitänytkin) ja omiin tuntemuksiin sopien..

Enkä usko että edes e- pillerien lopetus joitain kuukausia sitten voi sotkea aikaa oviksesta vuotoon. Höh ja pöh kumpa sitä viisastuis..
Jeps, ei varmaan voi enää sotkea kiertoa kun pillereiden lopetuksesta on kuitenkin jo noin kauan. Toivottavasti kierron venymiseen on positiivinen syy. ;) :heart:
 
Kp 37/29.. ei erityistä.
Paitsi tuo eilenkin mainitsemani väsymys.. ja mä nukun ihan jumalattoman sikeesti.. Ja nälkä on usein parin tunnin välein.. Hormonien aiheuttamia oireita kaikki mutta mieluisassta syystä vai ei kah siinä pulma?

Niin ja tää on ehkä outoa mutta mun mielestä mun aamupissa oli eilen ja tänään jotenkin niinku tosi keltasta ehkä jopa oranssihtavaa vaikka mielestäni eilen kyllä nesteitäkin sain ihan riittävästi. (?)

Mukavaa positiivista päivää kaikille !

Ehkä testaan tänään ehkä en.. olen nyt pitänyt välipäiviä ja kuulostellut vain että tapahtuuko mitään :) Olo on oikein hyvä tyyni ja yllättävänkin rauhallinen. Kaikki ne voimmakkaimmat maha tuntemukset on tosiaan ollut poissa siitä asti kun kuukuatisten alkamisaikakin meni ohi.. Aaltomaisesti välillä tuntuu jotain mut muuten on jotenkin tosi hyvä olla..

Mitäs kaikki muut?? uudet ja vanhat?
 
Taas aamulla testasin eikä minkäännäköstä merkkiäkään edes haamusta. Kai se täti sit kurvaa huomenna paikalle. Tänään on tosi huono päivä mulla, päätä särkee ja itkettää ja väsyttää. Työt stressaa. Ei kuitenkaan tunnu siltä että menkat alkais ku alavatsassa ei juili ollenkaan niinku yleensä menkkojen alkaessa. Mutta mitäpä minä nyt turhaan odottellen mitään plussia ku ei niitä oo tähänkään mennessä tullut niin miksipä nyt sit.
 
Miinuskainen, varovaiset onnittelut täältä suunnalta :)
Mulla on yskiessä karmeet pistot/viiltelyt tuolla kohdun tietämillä ja hiukset rasvottuu semmosta vauhtia etten tiedä miten päin olisin. Ja naama kukkii, ei tämmöstä ollut esikon aikaan muistaakseni.. Noo, ajattelin tässä parin päivän sisällä tehdä jo testin etukäteen, la-su-akselilla sit jos ei lauantaina ala kuulumaan kurapäiviä.
Mulla on hermot niin kireellä että ei mitään rajaa. Meinasin syödä elävältä meidän naapuripapparaisen (sillä on kesäpaikka tossa meidän naapuritontilla) kun se iski hirveet tulet sen mökkiin, meidän piha oli valkosesta savusta sakeena. Mulla petivaatteet pihalla tuulettumassa ja tyttö vaunuissa nukkumassa kun lakasin pihaa... normisti vähät välittäsin moisesta, tai suututtas tietty et savussa pitää hengailla mut nyt olin vähällä marssia ja mennä vesisangon kanssa sinne pirttiin ja pistää tulet seis.. :D :D Kamalaa, käyn ihan ylikierroksilla, onneks papparaukka säästi henkikultansa ja mä kuitenkin hillitsin itteni - vein tytön ja petivermeet sisälle ja lopetin haravoinnin.

Mutta tämmöstä, jännää, tuliskohan tänään plussauutisia :) Marsanista olen vaaarma että olet pieniin päin :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miinuskainen:
Alkuperäinen kirjoittaja miinuskainen:
Sain tänään testistä hyvin heikon haamun =) ei voi varmaks sanoa mutta huomenna uusiksi =)
Tilasin ajan gynelle mut vasta ens viikolle sain, pakko käydä tarkistuttaa tilanne ihan muutenkin:D

Varovaisesti täältäkin onnea ! ! ! Ja hyppien ja kiljuen että ihanaa jos se on totta !

Mä kävin tänään labrassa otattamassa sen numeerisen HCG:n, huomenna tai viim. keskiviikkona saan vastauksen . . . Jännää.

Mun kp 28/29 alkanut valkkari ja tuntemukset saattoivat olla kiinnittymiskipuja.. On mahdollista että kiinnittyminen tapahtuu vasta 12 pvää hedelmöittymisen jälkeen ja se selittäisi sen miksi en ole vielä plussannut. Noh, mä muutenkin päätin olla pissan kanssa nyt läträämättä ainakin huomiseen asti.
 
Sä veikkasit sun ovispäiväks 10 pvä ja mä 11 pvä.. Hmmh, jos me plussataan niin meillä on melko samaan aikaan maailmaan pullahtaneet (siis jo munarakkulasta) lapsoset B) :attn:

Ja meillä on muutenkin samoina päivinä ollut lähes samat oireet..
 
Sartsa83
Heheheee.. täähä keskustelu on kun mulle luotu!!!! :LOL: semmonen oirepesäke ettei mitää rajaa. :LOL: ... nyt kp 29 (normi kiertoo ei oikeen oo...) Mulla munasolunirtonemishäiriö, josta syystä nyt ollaan oltu 1,5kk hoidoissa ja eka inseminaatio tehtii 21.10. ... virallinen raskaustestipäivä pitäs olla 4.11. eli ylihuominen mutta kärsimättömänä ja muutaman kerran vessapaperiin vaaleenpunasta limavuotoo pyyhkineenä piti tehä tänään pari testiä, jotka tietty oli negoja... ensinnäkin, tein ne päivällä, en aamulla ja toisekseen luulempa että oli muutenki liian aikasta tai sitte menkat tekee tuloaan.. sairaanhoitajaa konsultoineena pitää nyt sitten tarkkailla tilannetta.....

Mutta niihin oireisiin.. kaikki lähti mahakivuista ja ällö olosta heti ton hedelmöitystouhun jälkeisenä päivänä. Mahaa kivisti ihan hulluna ja oksetti tämän tuosta. Vessassa ramppasin varmaan 10 kertaa tunnin sisään kun muka pissitti koko ajan ja kuumemittari alko näyttään viime viikolla 37 ja päälle ... siitä se ei olekaan laskenut ku iltasin ja öisin 36:een. Rinnat ja etenki nännit ollu tosi arat.. nännien seutu turvonnu ja rauhaset kasvanu.. oksetusoloo pitkin päivää mut eniten tullu kun on syöny jotain. :D ... sitte päätä särkeny aika ajoin ja ihan hullua väsymystä ollu. Tupakan savu ottanu ihan törkeenä nenään ja ällöttäny ja haistoimpa tossa yks päivä maalin käryn monen oven takaa enkä ees ollu tietonen että meijän talossa maalataan missään.

Tässä nyt sitten ootellaan ja ihmetellään mitä tuleman pitää. Koska näistä oireista pääsee eroon? Tai millä saa jätettyy noi kuvittelut pois? ... Ei kai millää muulla ku että tekee joku kaunis päivä sen plussatestin ja saa kokea raskauden ihanat oikeat oireet. :p

Mutta hei, yhtä kaikki: tsemppiä tuhannesti kaikille.

Ps. Hyvällä säkällä tällä hetkellä kasvaa sisälläni kaksoset kun kaksi munasolua hedelmöitettiin samaan aikaan ja noissa hoidoissa on nuo monisikiöraskausriskinsä. :)

Tulis vaikka kolmoset kuha olis raskaana!!!!! :D
 
Sartsa83
marsan jos sulla siis kp 29 tuntunu kipuilua ja ollu semmosta valkkaria... (mulla tosin verensekaista) niin hmm... eli siis nää saattaa olla just niitä kiinnittymiskipuja koska mulla on tänään 12pv hedelmöityksestä.... hmm hmm hmm.. *toiveikas*...

toivottavasti kuultaisiin pian sieltä positiivisia uutisia nii sit mäki voisin ehkä ootella positiivisia tänne. :)
 
Tämä pino sopii myös mulle ku nyrkki silmään :LOL: Hmm ensinnäkin mun tilanne on nyt tällanen:

Aina,siis aina elämässäni kierron pituus on ollut 30pv, kunnes tässäkuussa yhtäkkiä kp25 tuli vaaleen ruskeeta valkovuotoa,tein testin (en tiiä miksi :D ) oli nega. Seuraavana päivänä alko menkat. Sitten tänään kp30 tein uuden testin vaikka menkat päällä ku mulla on särkeny merkillisesti päätä joka päivä viikon ajan ja muutenki jotenkin pöhnänen olo. Mutta siis tänäaamuna testiin tuli haamu! Testin merkki on first signal ja mietin vain onko muilla tullu kyseiseen testiin esim. viivan paikkaa vaikka ei olisikaan raskaana? Tietysti tulos voi olla tuulimunasta tms tai sitten en vain ole raskaana tai sitten olen?!!! :ashamed:

Onko kukaan muu kuullut vastaavaa, että menkat tulee mutta onki raskaana? Iik vieläku jaksais odotella pari päivää ja tekis sitten toisen testin muttakun sitä on niin malttamaton :D Mulla on ennestään 2v poika.

Tsemppiä kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja marsan:
Sä veikkasit sun ovispäiväks 10 pvä ja mä 11 pvä.. Hmmh, jos me plussataan niin meillä on melko samaan aikaan maailmaan pullahtaneet (siis jo munarakkulasta) lapsoset B) :attn:

Ja meillä on muutenkin samoina päivinä ollut lähes samat oireet..
Totta :LOL: Tänään oli aamulla tosi kovia kipuja alavatsassa mutta iltapäivällä(laimea pissa) toi haamu =) jännittä niin kovin.
 
Jännittää kyllä kaikkien puolesta ja jo selkeitä merkkejäkin ilmassa!!
Mulla on kierrot ihan sekalaisen pituisia ollut muutaman kuukauden, eikä vielä mitään oireita. Paitsi ehkä väsymys :snotty:
vasta kp 21 menossa täällä

+++++++++++++++++++++++++ :whistle: plussia kaikille!!
 

Yhteistyössä