Loppukiertolaisten oirepino

Alkuperäinen kirjoittaja Daami:
mulla on särkeny merkillisesti päätä joka päivä viikon ajan ja muutenki jotenkin pöhnänen olo.
Onko kukaan muu kuullut vastaavaa, että menkat tulee mutta onki raskaana?
Huoh.. mulla on päänsärkyä ollut kans lievänä jo viikon..
Pöhnänen olo on ihan hyvä kuvaus.. mä en ole viikkoon katsonut telkkaria kun vaivun jonnekin omiin sfääreihini... :LOL:

Onhan se imahdollista että on kuukautiset, josko olisi nk. varhainen keskenmeno niin ne olisi sitten päivän pari myöhässä ja kivuliaammat.. En osaa sanoa, en ole asiantuntija ja en tiedä millaset menkat sulla on normaalisti.. :LOL:

Ja sitten.. mun alavatsa tuntuu täydeltä kun menen kyykkyyn (?)
Ja musta vaan tuntuu jotenkin niin erilaiselta vaikka en ole edes mitenkään oloani kuulostellut.. sunnuntaina kun tajusin ettei vuoto alkanut olin niin jotenkin ONNELLINEN, enkä edes ollut huomannut kuinka nopeasti tää kierto on mennyt, on vaan ollut kaaikkea muuta niin paljon. Noh juu..
ja en muista kuka siitä imuroimisen aiheuttamasta alavatsa kivusta tms. sano mutta havaitsin saman muutama päivä sitten ja tänään illalla. Ja NUUUH mä haistan kaiken.

Jos näin pahasti erehdyn niin kyllä on kumma juttu. Sanoin jo kp 32/29 ukkelille että ei ne menkat enää ala. Ei ne tule. Olen raskaana tai sitten jotain on todella pahasti pielessä.
Lauantaina alkanut tissi kipuilu jatkuu edelleen.

Sartsa83
marsan jepu.. kiitsa. :) ... ja tsemppiä nyt kamalasti itselleski. Kuulostais kyl aika paljon siltä et vois ny olla tärpännykin. ;) Mä toivon ainakin todella. :heart:

Samoin teille muillekin.. HIRRRRRRMUISESTI plussatuulia *puhhhhhhhh* :whistle:

Sartsa83
marsan googlesta löytyi perhesuunnittelun sivut, jossa oli tämmöinen taulukko:

Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml

1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

Eli tuon mukaan tällä viikolla ois 3-426 mIU hcg:tä veressä jos oon hedelmöittyny. Pitäs siis alkaa viimestää loppuviikosta näkymään.

Kiitos Marsan! Eikö se plussa siulla jo pian ala näkymään!!! Toivotaan parasta!! :heart:

Miinuskainen mitenkäs siun haamun kanssa?

Ja muillekin teretulemast ja onnentoivotuksia ja plussatuulia. Mulla on tänään oikeestaan vieläkin surkeempi olo ku eilen. Aamulla menin töihin ja sit alkoi niin kovasti oksettamaan että sain mennä vessaan yökkimään. Soitin sit pomolle ja sanoin että lähden kotia kohti. Ei mulla nyt kuitenkaan vatsatautia ole, mutta hirveän päänsäryn pukkas päälle. Menkat ei ole alkanut, mut tuhruttelu on, joten kai nämä nyt sit ovat vaan turhan rajuja pms-oireita. Harmi. Olin jo aika varma että tällä kertaa ois tärpännyt ku on sellasia merkkejä ollut ilmassa.

Huomenna aion vielä olla poissa töistä ja vaan levätä. Voipi nuo oireet johtua ihan stressistäkin, ku on ollut niin hemmetin rankkaa töissä viime aikoina.

Jos nyt jotain positiivista haetaan niin minä bongasin oviksen tasan kaks viikkoa sitten maanantaina, joten ainakin kroppa siltä osin toimii just niinku pitää. Nyt on siis dpo 14 ja tuhruttelu alkoi. Mut joo, tsemppiä miljoonasti muille ja pitäkäähän pino ajan tasalla! :)

Mä tuun kans jännäilemään teidän kanssa tänne :) nyt kp 30 menossa.. viime kierto oli 41 pv ja se oli eka luomukierto ehkäsyn jälkeen joten tätä jännäilyä saattaa kestää vielä pitkään :LOL:
oon kuvitellut itelleni jos jonkinmoisia oireita.. henkisesti valmistaudun negaan.. sunnuntaina testaan jos ei ennen sitä ala menkat

plussatuulia kaikille!

Rinnat on tosi turvonneet ja välillä vatsalla tuntuu "möykky" ja nipistelyjä. Voihan tämä tädin tuloakin ennakoida, mutta kunpa olisi kyse siitä kivemmasta vaihtoehdosta. Mulla on nyt kp 30/24-46 mutta keskiarvokierto siinä n. 34 päivää, joten viikonloppuna vasta testailen. Lähissä lasken ovisplussan perusteella testipäivää eli tulisi 2 viikkoa ovisplussasta sillon..

Voi kauhia tätä jalkojen palelua, onko kellään ollu jalkojen palelua oireena? Mulla oli ovis vissiin 7 päivää sitten ja 2 viimestä iltaa mä olen ollu kirjaimellisesti jäässä! valkkaria tiputtelee kans aikalailla mutta sitänyt voi muutenkin tiputella. Tää palelu on vaan aika kauheeta,saattanee kyllä johtua ihan noista kylmenevistä ilmoistakin.

Sartsa83
Voi miinuskainen ONNEA!!!!!! :flower: :heart:

Mulla itsellä oli aamuyöstä nega ja samantein pärähti KIVULIAAT menkat niskaan. :'( ... noh, uutta kohden ja perjantaina alotellaan taas clomit ja ens viikolla menopur pistokset. Siittä taas kohti inssiä sitten.

Kp 1/27-38 siis alkakoon.....

Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Voi miinuskainen ONNEA!!!!!! :flower: :heart:

Mulla itsellä oli aamuyöstä nega ja samantein pärähti KIVULIAAT menkat niskaan. :'( ... noh, uutta kohden ja perjantaina alotellaan taas clomit ja ens viikolla menopur pistokset. Siittä taas kohti inssiä sitten.

Kp 1/27-38 siis alkakoon.....
voi ei :hug: tiedän kyllä miltä tuo tuntuu :'(

Tänään, dpo10 mulla taas ei ole erityisempiä oireita ollut. Vetinen valkkari nyt lähinnä. Toisaalta tekisi mieli testata, toisaalta parempi odottaa sinne asti kun voisi odottaa menkkoja alkavaksi eli dpo 13 pitäs alkaa.

mä oon joko kipeenä tai sit raskaana.. muuten mä oon mennyt ihan sekasin.. mul on nyt siis kp 32/?(41) yk 2

eilen huomasin et tärisin kylmyydestä koko päivän ja välillä mulle tuli tosi kuuma olo.. mut enimmäkseen vilustutti ja nyt aamulla on ihan samanlainen olo kun eilen.. illalla mittasin lämpöä ja se oli vaan 36,8, vaikka olo oli ihan kuin olisi ollut 39.. :0

päänsärkyäkin on.. ihme kun toi lämpö ei oo korkeempi.. eilen kans näin yhden mun kaverin vauvan ja kun pidin sitä sylissä niin yhtäkkiä mä liikutuin niin paljon et aloin itkeä ja sit siitä tuli sellasta itkunaurua kun musta se vauva vaan oli niin ihana.. ennen oon kyllä kyennyt pidättelemään tunteitani mut eilen en.. ihmeellistä..

nousis toi kuume nyt korkealle niin vois mennä terkkariin, kun nyt ne vaan naurais et mitä sä tällä lämmöllä oikein tulet.. en ole vielä tehnyt raskaustestiä.. jos toi lämpö ois ollut enemmän niin oisin tehnyt mut siis nyt aamullakin se oli 36,8 enkä mitään lääkkeitä ole välissä ottanut.. mä niin toivon olevani raskaan.. ja ainakin mä kuvittelen et rinnat ois painavat.. mut en oo varma..

plussatuulia kaikille

Mä en sitten ollut raskautunut, nyt jo kp. 14/25-26 Luulen,että tulee pidempi kierto,kun ovis ilmeisesti vasta nyt.. Toisaalta eikös luteaalivaiheeseen riitä 10 päivääkin? Ens viikolla meen otattamaan keltarauhashormoniarvot ja sitten menkkojen alettua varailemaan aikaa FSH- LH ja kilpirauhaskokeisiin. Toissapäivänä bongattiin johtofollikkeli,joka oli noin 18,4mm eli oviksen pitäs tapahtua kyllä mutta voi olla että munajohtimet tukossa. Hope not :(

Mulla tänään kp 26/28 ja oieita vaikka mitä,lämmöt koholla,oksettaa,tissit jomottelee,vatsaa jomottaa,janottaa ja nälättää vaan kaikesta tulee huono olo.
Tein aamulla david merkkisen herkän testin ja nega.
Onko kaikki peli menetetty,odotanko nyt vaan tätiä kylään vai voiko muuttua vielä plussaksi???

Sartsa83
Bebek plussatuulta.. toivotaan positiivisia tuloksia. ;)

Enkelinäiti Toivotaan että kaikki menis hyvin ja munanjohtimet nätisti auki. Tosin, kyllähän ne saadaan aukastuakin jos ne tukossa on.. tai monesti ne aukeevat itellään kun tehdään se aukiolotutkimus.. jos siis sattuvat olemaan tukossa.

bebetobee heh, mulla oli ihan samanlaisia oireita just tossa viime viikolla ja alkuviikosta samoilla kp:illa. Mulla oli kans nega ja virallisena testipäivänä kans nega jollon täti tuli ja vauhdilla ja tosi kipeänä. :/ .... mut toivotaan että sulla ois asiat toisin. Odota että sulla ois tilanne: kp 30/28 jos täti ei sillon oo vielä tullu nii tee uus testi. Tsemppiä!

Yhteistyössä