Huoh.. mulla on päänsärkyä ollut kans lievänä jo viikon..Alkuperäinen kirjoittaja Daami:mulla on särkeny merkillisesti päätä joka päivä viikon ajan ja muutenki jotenkin pöhnänen olo.
Onko kukaan muu kuullut vastaavaa, että menkat tulee mutta onki raskaana?
Pöhnänen olo on ihan hyvä kuvaus.. mä en ole viikkoon katsonut telkkaria kun vaivun jonnekin omiin sfääreihini...
Onhan se imahdollista että on kuukautiset, josko olisi nk. varhainen keskenmeno niin ne olisi sitten päivän pari myöhässä ja kivuliaammat.. En osaa sanoa, en ole asiantuntija ja en tiedä millaset menkat sulla on normaalisti..
Ja sitten.. mun alavatsa tuntuu täydeltä kun menen kyykkyyn (?)
Ja musta vaan tuntuu jotenkin niin erilaiselta vaikka en ole edes mitenkään oloani kuulostellut.. sunnuntaina kun tajusin ettei vuoto alkanut olin niin jotenkin ONNELLINEN, enkä edes ollut huomannut kuinka nopeasti tää kierto on mennyt, on vaan ollut kaaikkea muuta niin paljon. Noh juu..
ja en muista kuka siitä imuroimisen aiheuttamasta alavatsa kivusta tms. sano mutta havaitsin saman muutama päivä sitten ja tänään illalla. Ja NUUUH mä haistan kaiken.
Jos näin pahasti erehdyn niin kyllä on kumma juttu. Sanoin jo kp 32/29 ukkelille että ei ne menkat enää ala. Ei ne tule. Olen raskaana tai sitten jotain on todella pahasti pielessä.
Lauantaina alkanut tissi kipuilu jatkuu edelleen.