Loppukiertolaisten oirepino

Sartsa83
moumou halitukset niin tädistä kuin suhdetilanteesta. :hug: ... kyllä kaikki vielä selviää. Tavalla tai toisella. Ottakaa aikalisä. Olkaa joko erillänne yks viikonloppu taikka lähtekää viettämään yhteinen viikonloppu jonnekin, missä saatte olla vain kahden. :) Voin kertoo: molemmat on auttaneet, ainakin meitä. :)
 
ja täällä kans täti kylässä... kp2 menossa. en käsitä kuin nää tällai heittelee!! viime kierto oli 35 päivää ja nyt 25!!! missattiin ovis ihan totaalisesti siis :/
ei minkäänlaisia menkkaoireita tosin ole edes...

:hug: kaikille tarvitseville!
 
pah, täällä ei ole ainakaan vielä alkanu kurapäivät. Taidan testata huomenna, tosin otin tossa siiderinkin kun on ihan varmat fiilikset (miten nää heitteleekin näin), ettei mitään toukkaa ole tulossa.. Toisaalta ärsyttää tuhlata testiä turhaan mut illalla on sukulaisia kyläilemässä niin sillonkaan en voi tehdä.. ja maanantaina onkin töiden aloitus :eek:
 
sartsa, meillä lähtee nyt yk5 käyntiin. Pikkukakkosta haaveillaan ja esikoista tehtiin 1,5v. Jotenkin sitä vaan ajatteli, että nyt olis nopeempaa tää toiminta kun on "kanavat jo auki", mutta ei ole vielä tärpännyt sitten...
ennen esikoista oli kierto aika tarkka n, 28 pv. Menkat on tulleet 5 kertaa imetyksen päättymisen jälkeen epäsäännöllisen säännöllisesti. Viime kierto oli pisin ever ja testejä paloikin, vaikkei oireita ollutkaan (tosin esikoisesta ei myöskään ollut oireita). Olin tosi yllättynyt tän kierron lyhyydestä!! Vaikeeta alottaa ovistestien teko... pitää varmaan tässä kierrossa aloitella tikutus jo lyhyen kierron mukaan :eek:
 
:whistle: tuli haalea plussaviiva... tänään pitäis alkaa viimeistään menkkojen. Pitää kipasta vielä clearbluen testi apteekista jos tämä oikeasti pitää paikkansa. En uskalla vielä ilakoida... kaksi testiä tein mammaksin testejä ja kyllä vaalea viiva siellä vaan on IIK.
 
Ekaa kiertoa lugesteronin kanssa ja voi että tää on kamalaa!!!! Noi pienet viiriäisenmunat kun ovat sekoittaneet kroppaa siinä määrin että ala olemaan liian toiveikas... Tänään kpo 13 ja normisti ilman noita olis mensut alkaneet dpo8-9 eli "myöhässä" ollaan jo paljon...

Tissit eivät ole "laskeneet" niinkuin normaalisti... tuppaavat tyhjenemään pelkiksi letuiksi ennen mensujen alkua... Lämmöt olivat pitkään korkealla eivätkä vieläkään ihan matalalle laskeneet. Viime yönä esim huonoa oloa kuin myös päivällä ajoittain. Nännit selvästi tummuneet ja mensut ovat vielä ainakin poissa.... Valkkari myös runsaampaa... Kaikki oiret on kuitenkin lugesteronin piikkiin laitettavissa jote ei kovin korkeet toiveet

Nega testattu perjantaina dpo 11 (firstsign testi tais olla)

Yritystä takana toukokuusta 09
 
Täälläkin testattu negat dpo 11 ja vielä dpo 13.. Mutta aiempaan perustuen nyt on mensut päivän myöhässä. dpo 14 on nyt ja kp 35. Mulla on tosi täydet rinnat, runsas valkkari ja alavatsavihlontoja ja "möykyn" tunnetta. Nälättääkin useammin mutta tätä on toisinaan ihan ennen menkkojakin. Kokeilin napukkaa, se on ylhäällä ja oudon "litteän" tuntuinen. Yleensä ennen menkkoja on siis alhaalla ja avoinnakin. Toivottavasti voisi olla raskaus kyseessä vaikka en ole testiin viivoja saanut..
 
No niin, eli tein sen digitestin ja joo-o, olen raskaana. Tässä vähän hölmistyneinä ollaan, olipahan melkoinen isänpäivän lahja :LOL: Mutta monta viikkoa on vielä edessäpäin, ei vielä passaa tuuletella... Toivottavasti bebek olet samassa veneessä =)
 
Morjens! Mullakin loppukierto meneillään ja olen käynyt tätäkin pinoa lukemassa joten voisin liittyä mukaan vaikka tuskin mulle mitään plussaa tässä kierrossa tulee. Raskausoireita on tyyliin joka toinen päivä.
Olen kehitellyt mielessäni ongelman...eli kertokaa miten te menettelette luteaalivaiheessa. Kun ovulaatio on ollut niin pidättäydyttekö kokonaan seksistän vai jatkatteko ihan normaalisti. Eli mieleeni tuli sellainen että jos munasolu olisi hedelmöitynyt ja se olisi kohta kiinnittymässä niin häiritseekö yhdyntä kiinnittymistä?????? Harmitti vaan eilen kun mies oli tosi innokas ja mulle tuli tollasia mieleen mut oli isäinpäivä enkä voinut sanoa ei!!!! Eilen oli just dpo 6-7 eli sitä aikaa kun mahdollisesti hedelmöitynyt munasolu olisi kiinnittymässä! Niin johan sellaisen takomisen luulis haittaavan kiinnittymistä!!!?????
 
Sartsa83
Ei seksin pitäisi mitään haittaa??? Meille sanottiin ainakin kun olin viimeks inssissä, että harrastelkaa sinne r-testiin asti (2vko) vaikka joka päivä, jos mieli tekee. Eli suoraan sanoen: ei mitään haittaa ole! :) don't worry!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sartsa83:
Ei seksin pitäisi mitään haittaa??? Meille sanottiin ainakin kun olin viimeks inssissä, että harrastelkaa sinne r-testiin asti (2vko) vaikka joka päivä, jos mieli tekee. Eli suoraan sanoen: ei mitään haittaa ole! :) don't worry!
Tuo oli lohduttavaa kuulla!!! Olen murehtinut tuotakin asiaa eilisillasta lähtien! :ashamed: Ajattelin että jos me pilattiin petipuuhilla koko kierron kova yritys...
 
Ilmottaudun mukaan, oon kuumeillu jonkun aikaa tuolla keskenmeno-porukassa. Mulla sen verran historiaa, että toista lasta yritetään, eka sai alkunsa melkosen nopeesti (varmaan kaks yrityskiertoo, en muista) ja poika on nyt 2v. Nyt heinäkuussa sain keskenmenon viikoilla 11+0, joka patologin mukaan oli todennäköisesti tuulimuna.

Kroppa on ollu aika sekasin siitä asti, ekat menkat km:n jälkeen normisti 4 viikon päästä, sitten kaikenlaista outoa vuotoa toisten menkkojen jälkeen lähes kolme viikkoa. Oviksesta ei siis sillon mitään hajua.

Nyt oon kaks kiertoo bongannu oviksen, ja tämä on nyt sitten toinen. Kp22 menossa, ja ovisoireet oli kp10-13 tienoilla ja niiden pohjalta yritettiin sitten peittoa heiluttaa. Alavatsan nippailut alkoi kp17 ja vähäistä valkovuotoakin on ollut, mutta ei mitään kiinnittymisrusehtavaa, mitä tuntuu monilla olevan.

Nuo nippailut vaan on semmosia, ettei mulla yleensä oo ku just ennen menkkoja. Tämä on nyt sitten tätä toivehulluutta :LOL:

Yksi oire on ollu tuo armoton, sisäänsä imaiseva väsymys, joka ei levolla lähde, mutta sitä mulla oli viime kierrossakin näillä main eikä tärpänny :(

Ei kai tässä auta muu kuin tarmokkaasti puhaltaa plusspuhuria tänne kaikille, ja toivoa itelle samaa sitten jossain vaiheessa, ehkä viikon päästä kannattais testailla?

Kiva pino tämä muuten, oon lukenu innolla muiden oireita ja yrittäny ymmärtää omiani :)
 
Tuo jano homma muuten... nyt vasta tajusin että mulla on ollu JANO mitä mulla ei ole koskaan.... Ei siis oikeesti juur koskaan.... Tänäänkin töissä menin kahdesti oikeen juomaan.... En mä kyllä sen enempiä ole vessassa juossu kun ennenkään, mutta mulla onkin "seurapiirirakko" joka kestää mitä vaan :D Aamulla ja illalla on tyhjennys ja päivä menee aina ilman pysähdyksiä.

Kaksi testiliuskaa kuumottaa tuolla työkassin pohjalla... Aamulla testaan... jos nyt enää on aamulla tarvetta testata. Melko varmasti ei ole.... Tänään ollu niin jumalattomat mensukivut. Onha mulla maha vihlonu pari viikkoa mutta nyt ihan kramppaa ja pistää ottamaa lukua aina toisinaan. Kahdesti oon menny vessaan tarkastamaan joko olis väriä tulostimessa niin ei tarvis enää kärvistellä ja jännätä.... vaan jännitys jatkuu... ainakin huomiseen aamuun....
 
mä sain siis sunnuntaina apteekin omalla haalean viivan testiin ja nyt tänään tein uuden testin apteekin omalla ja sain testiajan sisällä kaksi viivaa, vaikka toinen oli haalea mut selvästi kuitenkin erottui.. joten mä nyt oletan olevani raskaana, kun oireitakin on kokoajan..(väsymys, kuvotus, palelu, rinnat kipeät ja välillä oon tosi herkistynyt)

ehkä mä uskallan pikku hiljaa siirtyä odottajien puolelle.. voihan sieltä aina takasin tulla, jos jotain pahaa tapahtuu..

Bebek rv 5+1

paljon plussatuulia kaikille
:hug:
 

Yhteistyössä