Ilmottaudun mukaan, oon kuumeillu jonkun aikaa tuolla keskenmeno-porukassa. Mulla sen verran historiaa, että toista lasta yritetään, eka sai alkunsa melkosen nopeesti (varmaan kaks yrityskiertoo, en muista) ja poika on nyt 2v. Nyt heinäkuussa sain keskenmenon viikoilla 11+0, joka patologin mukaan oli todennäköisesti tuulimuna.
Kroppa on ollu aika sekasin siitä asti, ekat menkat km:n jälkeen normisti 4 viikon päästä, sitten kaikenlaista outoa vuotoa toisten menkkojen jälkeen lähes kolme viikkoa. Oviksesta ei siis sillon mitään hajua.
Nyt oon kaks kiertoo bongannu oviksen, ja tämä on nyt sitten toinen. Kp22 menossa, ja ovisoireet oli kp10-13 tienoilla ja niiden pohjalta yritettiin sitten peittoa heiluttaa. Alavatsan nippailut alkoi kp17 ja vähäistä valkovuotoakin on ollut, mutta ei mitään kiinnittymisrusehtavaa, mitä tuntuu monilla olevan.
Nuo nippailut vaan on semmosia, ettei mulla yleensä oo ku just ennen menkkoja. Tämä on nyt sitten tätä toivehulluutta
Yksi oire on ollu tuo armoton, sisäänsä imaiseva väsymys, joka ei levolla lähde, mutta sitä mulla oli viime kierrossakin näillä main eikä tärpänny
Ei kai tässä auta muu kuin tarmokkaasti puhaltaa plusspuhuria tänne kaikille, ja toivoa itelle samaa sitten jossain vaiheessa, ehkä viikon päästä kannattais testailla?
Kiva pino tämä muuten, oon lukenu innolla muiden oireita ja yrittäny ymmärtää omiani