Onko lämmöt aina normaalia korkeammalla, jos on raskautunut? Mulla kyllä vaihtelee palelluksesta hikoiluun ja muitakin oireita on, mutta lämmöt on ihan normaalit. Oon ihan hämmentynyt tästä tilanteesta. Kahvin juonti on alkanyt näköjään tökkiä, kun on viime päivinä närästänyt aika pahasti. Eilen jätin yhteen mukiin ja oli helpompi olla, tänään olen jatkanut samalla linjalla ja aloitin päiväni teellä. Rinnat on ihan kummalliset, alavatsalla nippailee ja hajut ottaa todella herkästi. Tukkoisuutta on, mutta en tiedä onko se tätä tavallista minulle tyypillistä vai uusi oire. Vuoto on vähentynyt melkein olemattomiin. Kp32 menossa eli parin päivän sisällä pitäisi tätin saapua mikäli en ole raskautunut.
Fiilis on enimmäkseen epäuskoinen lämpöjen takia, mies puolestaan on ihan vakuuttunut oireiden perusteella. Odottamassa on herkkä testi, mutta yritän silti malttaa vielä pari päivää. Aikaisintaan huomenna testaan, mutta parempi olisi varmaan odottaa jopa tiistaihin. Pelottaa, että kierto ei olekaan asettunut vaan on taas pitkä kierto menossa ja ovulaatiokin jäänyt pois. :/
Kahvi ei tosiaan taida enää sopia mulle. Tuli huono olo, kun join mukillisen. Aikaisemmin olen hörpännyt pari mukillista aamupalan jälkeen päästäkseni käyntiin, mutta nyt ei tunnu yhtään hyvältä. Väsyttää muutenkin, mutta ei auta. Parempi näköjään vaihtaa teehen kokonaan, kun näin epämiellyttävän olon tekee. Ehkä torkun sitten pienet päiväunet, jos ihan mahdottomaksi menee väsymyksen kanssa. Toivottavasti päiväunensa lopettanut taaperoni sallii sen mulle.