Loppukiertolaisten oirepino

erka antaa näköjään oman panoksensa raskaustestitetollisuudelle :D Usko vaan jo, että raskaana oot :heart:

Täällä aamu erikoisissa tunnelmissa. Heräsin kamalaan, migreenin tyyliseen päänsärkyyn ja menin vessaan, koska maha oli aivan sekasin. Täti pysyy poissa, aina alkaa menkat aamulla, eikä nyt ainakaan vielä mitään. Kp29/27 ja dbo14 siis. Alkaa olla aika hämmentynyt meininki, ku testit näyttää miinusta ja menkat ei voi olla myöhässä oviksen myöhästymisen seurauksena, koska ovis oli tasan tarkkaan sillon kaks viikkoo sitten, eikä sen jälkeen.

-Nännit ja vatsa kipeä koko ajan melkein
-Mieliala ihan mitä sattuu-Kaikki haisee pahalle/ottaa hermoille
-Tosi valikoitu ruoka
-Niis niis ja niis
-Tosin saattavat varmaan johtua ihan siitäkin että tuli otettua pikkujoulujuomaa :x tai kenties ei B)
-ps.ukonkin sanojen mukaan kaks aika "säälittävän"kokosta veritippaa tänään paperiin mutta siihen tyssäs-mahtoko olla kiinnittymisvuotoa :heart: =)

..alkaa olla jo melkein varma-kahden enkelin (vm.00,08)"merkkien" perusteella alkaisi jo varmistua B) Nyt näin aamusta ei mahdu farkut kiinni,ukkelin kanssa väsätyn salaatin näkeminenkin oksettaa, jatkuva nälkä muttei mitään kuitenkaan "tee mieli", kaikki haisee pahalle ja kauas,kokoajan niistetään(nenä vuotaa siis jatkuvalla syötöllä) ja mikä alkaa varmimmalta tuntumaan-kun laittaa silmät kiinni niin kuumentaa/kirvelee/sattuu-samanlaillaa kun jos on kuumetta. Tää oli mulla aikoinaankin eka varma merkki-toka tomaatinhimo =) + se että yhden kaljan juominen jo viikko ennen plussaa laittoi oksentamaan ja nopeasti :x :LOL: Nyt vaan kovasti lauantain testipäivää odottelemaan ja toivomaan että pikkunen haluaa pysyä kyydissä ja samoja rakkaita toivotuksia teille kaikille muillekin :heart: :heart: :hug:

mä täällä käyn kurkkimassa taas....viimeks täti tuli extra-aikasin, jo kp27 alko vuoto...ei oikeesti kovin usein ole noin lyhyttä kiertoa. Nyt on sit jo kp14 uutta kiertoa ja ovista bongailen, mut ei nyt vielä ainakaan ilmottele itsestään. Mut joo, mä tuun sit taas loppukierrosta tänne jännäilemään teidän kanssa, mut nyt toivottelen vaan hirmu paljon onnea kaikille plussanneille!!! Ihanaa ku teitä on niin paljon..antaa toivoa itsellenikin. :)

Kp 29/28-31, ja oireet sen kun lisääntyy. Edellisten lisäksi siis ainakin ajoittainen huono olo, turvotus, finnit, aamuöinen heräily/unettomuus...

Jos tää olisi ensimmäisiä yrityskiertoja, olisin takuuvarma että nyt on tärpännyt. Mutta koska tiedän nyt varsin hyvin, ettei kaiken maailman oireet tarkoita välttämättä yhtään mitään, niin uskon edelleen ettei ole.

Ei sitten millään malttais oottaa et pääsee testailemaan....
Ollaan heiluteltu peittoja vielä tosi ahkerasti, vaikka niin ollaan tehty
viimeset 9kk. Nyt vaan tuntuu jotenki erilaiselta ja oon toiveikas! :)
Päivässä 18/30-35 mennään, mut mikä poikkeavaa niin mun rinnat
tuli ihan älyttömän kipeiks jo kierron 12.päivä, yleensä kipeytyy vasta
viikkoo ennen menkkoja(ei ikinä näin aikasin) ja ei tod.näin pahasti.
On kyllä sitten ollu ovis tosi aikasin, koskakohan uskaltais testata,
vai pitäiskö oottaa et sais varman tuloksen, vois tosin melkein sanoo
et mun harrastuksiin kuuluu toi tikkuihin pissailu...joten, ehkä huomenna
pakko testata ja antaa rauha itelleen. :)
Nyt on ollu hirveitä ilmiksiä ja muutenki turvonnu ja menkkanen olo,
rinnat on vaan tosi kipeet ja arat.
Helkkari sentään mun menkkoihin on vielä ikuisuus!!! :D

Onneks meitä löytyy paljon...
Mielettömän isot onnet teille plussanneille!!! :flower:

Tuonne toiseen ketjuun jo kirjoitinkin mutta ajattelin tännekin tulla mieltäni purkamaan :xmas: Eli siis minulla menossa kp27/?.. Pillereiden jäleen kierto sekaisin :/ Ollu välillä etovaa ja heikkoa oloa, nippaillut mahasta, ikenet vuotanut verta, väsy ja välillä palelua, välillä taas kuuma. Pari testiä olen jo mennyt tekemään kun en ole niistä malttanut pitää näppejäni erossa, mutta negaa on näyttänyt. Eilen tein toisen ja olin jo katsovinani että siihen pieni haamu tulisi mutta ehkä näin väärin kun jälkeenpäinkatsottuna ei näkyvissä ollut kuin kontrolliviiva.. Mielten temppuja ilmeisesti :LOL:

Nyt olen netistä tilannut 2 kpl liuskatestejä ja ne varmaankin maanantaina tulevat joten silloin pääseekin jännäilemään.. :D

Imoen : Älä vielä luovu toivosta.. kokeile testailla vaikka parin päivän päästä uudestaan jos menkat ei ala ennen sitä :)

Paljon plussatuulia kaikille ja onnittelut plussanneille :heart:

Millaista on kiinnittymisvuoto? Kuinka pian ovulaation jälkeen kiinnittymisvuotoa tulee, jos on tullakseen? Kp21 on nyt ja ovis ollut oletettavasti viikonloppuna. Vuotoa tulee siis kohtalaisen runsaasti, mutta ei ole venyvää kuten ovislimat. Hieman on väriäkin, sellaista hailakan punertavaa. Kierto vaikuttaisi nyt olevan vakiintumassa pituuteen 32-34 päivää, mutta ovista en ole varmaksi bongannut. Kovasti toivoisin plussaa tästä kierrosta vaikka onkin vasta yk2.

Oikein ihanaa joulun aikaa kaikille ja kovasti niitä plussia.
Tuota kiinnittymisvuotoa olen mietinyt itsekkin. Meillä siis viides haaveissa ja en ole aikaisemman neljän aikana huomannut mitään mahdollista kiinnittymisvuotoa. Tässä ruvetaan kohta taas jännäilemään. tosin nyt vasta kp 17/25-28. Kävin lääkärissä viimevkon torstaina. Lääkäri ultrasi munasarjat, ja tuumas että ovulaatio ei vielä tässä kierrossa ole tapahtunut. Että vkonloppuun osuu. Saas nyt sitten nähdä onko tärppiä tullut. Itse kyllä muka laskin että ovis olis sattunu keskelle viikkoa, (miehen kanssa nähdään vain vkonloppuisin). Ajattelin itse, että tämä kierto meni sivu suun. Jos lääkärin puheisiin on luottaminen, niin toivoa ei sittenkään ole menetetty :)

Tulen taas tänne jännäileen :) Onnea kaikille plussanneille :flower: Nyt on kiertopäiviä 22 menossa, vielä en kyllä osaa sanoa tuota kierron pituutta, kun vasta kahdet menkat ollut synnytyksen jälkee (synnytys reilu vuos sitte)tuo edellinen kierto oli muistaakseni 33pv... Vielä ei ole oikeen minkäänlaisia oireita ollu tai en sen kummemmin ole miettinyt.. Vauvakuume on kyl kasvanu taas valtavaksi, yritän ajatella etta se tulee kun tulee, mutta ei sitä vaan pysty olemaan toivomatta... Noh päiväkerrallaan mennään ja toivotaan kaikkea hyvää :D

Hei taas ja tänne palailen pikkuhiljaa, kp15/27-29 menossa. Oireita en ehkä ihan niin tiiviisti aio tutkiskella, kuin viimeksi, koska tuntuu ettei ne paljoakaan eroa oli sitten raskaana tai ei. Omalla kohdallani kyse saattaa olla vieläkin keskenmenon aihuettamista muutoksista kropassa, toivon muille vähän selkeämpää oiretulkintaa ja tärppejä tietenkin!

Kuusi viikkoa meni, että tuli tyhjennysvuoto ehkäsyn käytön lopettamisesta... Nyt kp 28/??. Enpäs tiedä sitten kuinka pitkäksi kierrot menee! Alavatsa tuntuis olevan turvonnu ja pissalla saa juosta. En kyllä viellä viittis testata, mutten malttaisi olla, kun on testi odottamassa tuolla kaapissa!!

Tunnen tissieni olemassaolon?? :O Siis töissäkin sellanen olo, että mulla on tissit :'D
Onko kukaan törmänny samaan?? :D

:LOL:

En tiedä kannattaako vielä kuvitella olevansa loppukierrossa (viime kierto oli 61 päivää..) mutta oireiden perusteella ovis olisi ollut kp 20 tietämillä. Sen jälkeen nännit on taas alkaneet hiljakseen aristella. Tämä tarkoittaa yleensä sitä, että kahden viikon kuluessa alkaa menkat.

Ekaa kertaa täällä pinossa =)

Menossa on kp 25/26-29 ja tarviin jännäysseuraa :D Viimeksi kierto lyheni 26 päivään normaalista 28, ja siksi ovishetket meni ohi kun luulin niitten tulevan vasta parin päivän päästä silloin olleesta. Ei päästy siis petipuuhiin kun oltiin eri kaupungeissa silloin.

Nyt oireina on kovat mahakivut, ja itkuherkkyys. Ei oikeastaan muuta. Eiollenkaan niitä aiemmissa kierroissa olleita kuviteltuja oireita :LOL: Testasin tänään negan joka muuttui haaleaksi roskishaamuksi. Tiedän ettei roskista pitäisi penkoa, mutta kukapa meistä ei :ashamed:

Tuota noin... :D
Aina, kun joku on puhunut jostain viivanpaikasta, oon ollu sillee et ei hemmetti siihen tuu mitään viivanpaikkaa, neg tai positiivinen, helppohan noita on lukea....

Mutta tänä aamuna: RFSU:n testissä testiajan siään haalea viiva siinä mihin vastaus tulisi. Olen aina testaillu näillä ja ikinä en ole moiseen törmännyt.
Kokemuksia??

Alavatsaa ja kylkiä jomottelee, aamulla valkkaria tuli taas runsaammin. Päätä särkee ja on masis olo. PMS-juttuja nämä. kp 25/24-61 ja uskoisin että tämä kierto menisi siihen 30-35 päivän tuntumille.

Yhteistyössä