Loppukiertolaisten oirepino

Joo ei heitetä kirvestä kaivoon, kaikki on tosiaan mahdollista niin kauan ku täti pysyy poissa! Mulla uutena päivän erikoisena tullu tänään pari erittäin mojovaa finniä, kaks leukaan ja yks otsaan. Ja jälleen voimme toki muistaa, että niitä tulee menkkojenkin alla että silleen :LOL:

Joku kyseli kuplinnasta, kyllä semmostakin on joskus ollu, alkaa vaan olee sen verran yliherkkä KAIKELLE, mitä kroppa tekkee, että vaikeeta varmaks sanoo, mikä liittyy mihin :headwall:

Mutta esim. elohiiri millon missäkin on ollu monella plussanneella oireena, ja mulla se vieraili nimenomaan masussa eilen.

Kellarit on näköjään märkänä koko porukalla täällä, kohta pitää tilata kosteusmittaajat kaikille :LOL:

Mulla se on siis kp23 ja dbo8 ja tosissaan saan pidellä itteeni, etten testaa jo! Perjantain hippamenotkin peruuntui, joten täytyy vaan ostaa se pullo punkkua kotiin, ni varmaan tulee plussa ruutuun!

Plussapuhuri puhaltaa täältäkin, kaikille :heart:
 
Tulin vain kertomaan että oireet bongattu oikein, haalea plussa eilen illalla ja tänä aamuna jo selkeä. Jänskää, vielä testailen parina päivänä josko uskon että oikeasti tämä tapahtuu - ja on muutakin kuin kemiallista :)
 
Sartsa83
tähtynen Luepa muutama sivua taaksepäin mun oireilujani? ;) Siitä tiedät mitkä oireet on ainaki johtaneet plussaan. :p

runttipulla OIJEEEEE!!! Wautsi... apuva!! Onnea onnea onnea!!!!!!!!!!!!!!! :heart:
 
Täällä dpo7. Tarttihan mun tehdä vilja sensitivetesti kun eilen postisetä toi. Negaa tuo näytti :| . Olis mielenkiintoista tietää onko joku saanut kaksi viivaa tuohon testiin jo dpo 6-7. Siis viime kierrossakin pähkäilin samaa. Tuo testi lupaa että jo dpo6-7 vois näkyä :whistle: . Onkohan ne jotain harvinaislaatuisia tapauksia kun noilla kiertopäivillä on näkynyt??. Se hyvä puoli tässä aikaisessa testaamisessa mun kohdallani on että pettymys iskee jo näin varhain niin ei odottele jatkosta liikoja. Niin kovasti toivoin edes jotain haamun haamua. Ei mulla mitään raskausoireitakaan ole :| . Viikon päästä pitäis menkkojen alkaa.
 
Mäkin alan liittyä hiljalleen tähän pinoon, kp 24/27-30 (dpo jotain 10-12 tienoilla) meneillään, ja oireina on lisääntynyttä valkovuotoa, aamuisin hieman ällöttävää oloa, eilen illalla alavatsassa oli tosi outo tunne ja pissalla ravasin eilen aika tiuhaan tahtiin.. Saas nähdä miten käy. :D

Niin ja paljon onnea runttipullalle ja muille plussanneille!
 
Heips, dpo oli luultavimmin 13/14 ja mammiksen herkällä liuskatestillä testasin. Huomenna testaan vielä kans ja sit loppuviikosta laitan digitestin kehiin, katotaan mitä se sitten sanoo. Kun EN vielä uskalla uskoa että tämä on totta :heart: :heart:
 
Onnea runttipulla :flower:

Piti käydä s-marketista pregnestick testi kun jäi tuo eilinen ovis testi mieltä kummittelemaan ja siihen sai haamun :/ onko kellä muilla sen herkkyydestä tietoa? nyt kp 24 ja dpo10

Erka harmi negasta mut sulla kuitenkin tuo dpo aika pieni jospa se sieltä vahvistuisi :heart:
 
JIIIIHUUU runttipulla ja onlydream, hienooo, hienooo, hienooooo!!! :flower: :flower: :heart:

Erka lohtuhalit :hug: Testasit kyllä aika pienillä päivillä, ei tiedä, vaikka pikkuinen vielä etsisi majaa.

Mulla oli toooosi levoton yö. En pysty edes nukkuun. Olisko tämä merkki siitä, että raskaana ei olla, silloin kun kuuluisi olla kovin rauhallinen ja nukkua paljon (ne hormoonit) . Edelleen on kuitenkin kylmä (se flunssa, se flunssa ), munisten kohdalla arkuutta, samoin nivuksissa (ihan kuin jokin olisi vähän tiukalla), kyllä se ällö olokin aina väliin vaivaa ja vielä silloin tällöin erilaisia hajuja tulee nenään. Oikeesti pelottaa, nyt voi tippua niin korkealta.
 
Hurjasti onnea kaikille plussalaisille! :heart:
Ja tsemppiä vielä yrittäville :hug:

Itsellä oireet tai "oireet" vaan jatkuu, uutena..
-tänään ollu niin väsy/voimaton olo että nukkunu yhteensä 5 tunnin päikkärit + itkeskelly (ei mistään syystä..)
- myös rintoihin vähän sattuu koskettaessa..

en vaan tiedä, en haluais saada turhaan toiveita koholle, viikon kuluttua ajattelin testailla, jos ei siihen mennessä täti tullu kylään...
 
Täällä piinailen kp24/27 ja dbo9. Nyt on sitten muuten oikeestaan kaik oireet kadoksissa paitsi lämmöt on koholla. Ota tästä tolkkua sitten! Tosin yltiöoptimisti ajattelee, että oireethan hiukan himmaa kiinnittymisen jälkeen ja nousee taas, ku menkat on oikeesti myöhässä.. Joopa joo, hullukshan tässä tullee, mut onko se nyt mikään suuri muutos :LOL:
 
hmm, tänään olisi sitten 27/26-35..
oireita lisää..
- lisää mähdotonta väsymysta (nukuin eilen ~5tunnin päikkärit)
-Ummetus?(siitä johtuva mahakipu?) sitä ei yleensä mulla ole..
-käsittämätön itkupuuska eilen :whistle: oli vaan niin voimaton/väsyny olo..
- lämmöt pysyy ylhäällä...

kun ei nyt ihan sais odotuksia ylös.. en haluais jälleen pettyä..
 
kp 25/27-30, eilen vieressä istuvan siiderin haju ällötti, ja tänään aamulla ei pystynyt makaamaan mahallaan kun tuli huono olo.. Muutenkin hieman ällöttää edelleen. Ja naamaan on ilmestynyt normaalia enemmän finnejä.
 
Heips, kiitos onnitteluista =) Olen itsekin hämmästynyt vielä, ei oikein uskalla uskoa kun viimeksi näytti plussaa kans ja sitten se olikin vain kemiallista. Tänään aamulla testasin taas :p Ja nyt tuli heti vaalea viiva joka vahvistui kunnon viivaksi parissa minuutissa. Laitoin kaikki kolme liuskaa rinnakkain ja vahvin tuli tänä aamuna, eli kyllä suunta näyttäs olevan oikea.

Oikein paljon tsemppiä vielä oireileville ja onnittelut muille plussanneille :)
Mä siirryn tästä pikkuhiljaa odottajien puolelle, kai sitä jo uskaltaa :)
 
Tää täällä kärvistelee... Erilainen kierto tää on ollu kun muut tähän astiset. Ne mahdottomat kivut oli nyt poissa, eli ennen ovulaatiosta eteenpäin on ollu ihan järkyt kivut jotka laantui vasta hetki ennen menkkoja...

Tää kierto meni helposti ja ovis bongattiin ja hyödynnettiin. Lugesteronit apuna ja piinana... Viimekierrossa ne veti kropan IHAN SOLMUUN oli nännit tummunu ja tissit kauheen kokoset. Maha turvoksissa ja kipuili joka kohdasta. Viimekierrossa oli oireita niin paljon että pelkäsin jos se on raskautta niin en ehkä haluakkaan sitä :D

Nyt taasen ei mitään oireita alkuun kuin vaan lämmöt korkeella (luget) ja siinä se oikeestaan. Nyt muutama päivä sitten alko outo tunne mahassa. Vähän niinku olis jonkunlainen käsi tuossa häpyluun yläpuolella puristettuna nyrkkiin (sisäpuolella siis) niin että on kudokset ryntättynä. Kiristää/painaa/tuntuu, mutta ei satu. Ehkä jos ottais pissataudista kaikki muut kivut ja kirvelyt pois niin toi vois olla aika sen tuntunen...

Tänään sitten dpo 11 tein ekan r-testin ja siinä roskishaamujen kuningas eli niin haalee viivanpaikka että oksat pois. Joskin näytin sen miehelle ja se näki viivanpaikan (vartti testistä) Ovistestejä olen tehnyt nyt kolmisen päivää ja ne näyttäisivät tummuvan päivä päivältä. Jännitystä siis todella on tässä kierrossa... Tää on ensimmäinen roskishaamu mulla koskaan ja myönnän yrittäneeni bongailla niitä luvattoman usein. JÄRKKYÄ!!!
 
Taas negaaaaa tänään vilja sensitivellä,pöh! Tänään dpo8. Itse asiassa meen tänään lääkäriin ihan toisissa asioissa kun ilmeisesti taas iskenyt poskiontelotulehdus ja se jomottelee jäsenissä vaikka kuumetta ei ole mutta ikävä vaiva kuitenkin että antibiootteja kehiin. Mitään raskaustuntemuksia ei ole ja huimaukset laitan tuon poskiontelotulehduksen syyksi.
 
erka> Elä piinaa noin aikasilla dpo päivillä :) Muistaa pitää että jos haluaa tulla raskaaksi pitää ovulaatiosta mensujen alkupäivään olla vähintään se 10 päivää... Joitakin testejä mainostetaan että SAATTAVAT näyttää positiivisen tuloksen jo 4 päivää ennen odotettuja kuukautisia, mutta yleensä käyttöohjeissa lukee jostain syystä että testi tehdään vasta sinä päivänä kun kuukautisten pitäisi alkaa...

Mä en oo ennen testaillu kun vasta dpo 13 mutta nyt kun on noi luget niin niistä lääkäri sanoi että voi testailla kun kymmenes luge on mennyt että jatkaako vaiko eikö...

Toivottavasti tulis blussia teille!! (ja mulle sitte kans jos muillekin ;) )
 
Tännekkin pikaiset päivitykset! Eli raskaana ei olla täällä :) Just gyneltä tuli kotio, ja kaikki oli kunnossa, hormonit nyt vaan heittelehtivät jostain syystäja se vuoto kuulemma sopis ovikseen :) Että menkkoja tässä nyt sitten odotellaan tuleviksi ainakin viikonpäivät, vaikka olisin sillon ovuloinut, niin ei kait tullut hyödynnettyä sitä :) Että tammiplussia sitten vaan odottelemaan :) Mutta vaikka ei nyt raskaana oltukkaan, niin mukava oli kuulla että kaikki kellarissa kunnossa ja että aivan varmasti tulen jossain vaiheessa raskaaksi :) huh! mutta nyt täytyy kouluun rientää ->
 
Menin sit testaamaan, CB oli testin merkki ja nega sieltä tuli. Ei ois pitäny, aina tekee tän saman virheen. Tosin edellisissä kierroissa en oo testannu, nyt on vaan oireet ollu niin selkeet, että kuvittelin dbo10 olevan riittävästi. Pöh :headwall:
 

Yhteistyössä