Oiresaldo tänään 4.12.2009:
- Ääretöntä väsymystä (meinannu nukahtaa tehdessäni töitäkin
)
- Pahoinvointia nälän yllättäessä (ei oo aiemmin tullu oksettava olo kun on nälkä.. päätä vaan alkaa särkee, jota ei oo myöskään nyt ollu???)
- Kramppailua muniksissa. Nauroin töissä kahvipöydässä niin sattu vasemmalle puolella yhtäkkiä niin paljon et menin pariks sekuntia kippuraan. Työhönopastaja pikkasen katto et mikä mun tuli mut sit vaan hymähdin niin ei se sit enää välittänyt.
- Aikalailla kuiva valkovuoden/vuotojen osalta. Korkeintaan tänään tullu muutaman kerran paperiin täysin valkoista valkovuotoa.
- Pissa haisee pahalta, mutta ei ole virtsatien infektiota
- Alaselkään vihlas kun asensin kädet ylhäällä pistorasioita seinään
- Tissit kipeet... no sitten iha kauttaaltaan ja kosketus/puristus sattuu vähäsen. Lähinnä nännejä jos painaa niin sattuu ihan saakelisti ja rintojen sivulta on kipeet sekä myös ovat turvonneet (kummipoikani äiti sanoi näin nähdessään nämä mohkulat)
- Alavatsa turvoksissa koko ajan kun ois syöny ittensä täyteen
- Lämmöt 37 tai yli (ylimmillään 37,2) jo 9. päivää
- Jano iiihan koko ajan. Ihan kuin mikään ei riittäis.
- Närästystä aika ajoin ja kuumotusta naaman alueella ja alavartalossa
Siinä siis oiresaldo. Eikä näy tätiä ei, mutta muniksia vihloo niin maan perkuleesti. Tänään siis kp 31/31. Hmmm.. eikä ees tädin oireita. Tai no välillä tuntuu että nyt ois lurahtanu jotain pöksyyn mut vessaan mentäessä ei oo yhtikäs mitää. Normisti padot ois jo auenneet tai ainakin alkanu tuhruttelulla. Tää on joko lupaavaa tai sitten vaan täti taas huijaa Sartsa-raukkaa ja tulee yllättäen puskista kun teen maanantaina negatiivisen r-testin. Niinhän se aina menee. Ja pessimistit ei pety.
Huomasin
onlydream että meillä on joitain samoja oireita. Ei tästä kyllä ota selkoo millää... en tiiä. Ei jaksais miettiä enkä haluais varsinkaan testata! Mulla tänään kp 31/31 ja testipäivä on merkattu maanantaiksi jolloin sitten menkat ois 3pv myöhässä. Olen siis saanut hoitoja. 2. inseminaatio oli tässä kierrossa.
Piupula Tsemppiä!!! :hug: :heart:
Fiialiia Kiitos. :hug:
Eihän tässä koskaan tiiä mitä tuleman pitää kun lasta yrittää niin kovasti. Tsemppejä sinnekin. :heart: