Nelli ja ninnu,voi pahus :hug: Kyllä on pahuksenmoista, ettei noi menkat voi pysyä poissa. Vaan sisulla katse eteenpäin ja seuraavaan yritykseen!
Piupula Olen pahoillani myös sinun puolestasi :hug: . Olisiko kuitenkin jotain kiinnittymisyritystä ollut, kun ne testitkin olivat niin ristiriitaisia ja kummallisesti alkoivat nuo menkat. Toivottavasti, niin jos vaikka seuraavalla kerralla jaksaisi pikkuinen pysyä mukana.
yrittäjä, sullahan on ihan klassiset oireet eli oireettomuus paitsi tuo painon tunne ja väsymys. Elähän vielä luovuta!
Runttipulla, siellähän ne tuntuvat olevan pullat hyvin uunissa, toivotaan, toivotaan!
BlondeMonsoon, samoin sinulla tuntuvat olevan toooosi lupaavat oireet. Ja kun samoilla päivillä suunnilleen ollaan, niin täytyy sanoa, että jonkin verran on samoja fiiliksiä eli eilen tuli sellainen nippaileva kipu tuonne alavatsaan, kun olin saunassa. Siinä sitten makoilin lauteilla ihan rauhassa ja kuulostelin. Se meni ohi varmaan noin 5 minsassa. Totta kai sitä alkoi toivoa, joo. Nyt taas tuntuu pikkuisen menkkaoireita. Tosin olen tänäpänä pari kertaa haistanu aika voimakkaasti esim. kahvin hajun, olo on ollut vähän ällö ja lämpökin huiteli tuolla 37,2 (sen otin ihan elohopeamittarilla, kun ainaski musta vaikuttaa, että digimittarit näyttää väliin sitä, väliin tätä ).
Mukava muuten, että edelleen käyt katsastamassa tilanteen täällä ja samalla kuulemme sinusta
Sartsa.
Olikos vielä muita, joo voin kompata
onlydreamia ja todeta, että kellarissä on jotain märkää.
Näyttää siltä, että meillä monella on mitä selvimpiä r-oireita. Vielä sekin, että moni ei usko tärppiin (en oikein itekään uskalla edes kuvitella ).
Meille kaikille pluuuuussapuuuuuuuuuhureita!