Loppukiertolaisten oirepino

Sartsa83 MAHTAVAA, ONNEE HIRMUSESTI!!! Hassua, kävin jo aiemmin tuolla plussanneiden raskausoirepinossa luulemassa, että oot plussannu ja nyt se sitten on totta! Jee! Tuo CB:n testi on tosi koominen silleen, että oon itekkin saanu ensin negan tavallisella tikulla ja sitten ostin tuon (viime keväänä siis) ja luulin, et siihen tulee vaan plus tai miinus. Niin oli naurussa pitelemistä, ku tuli vastaus raskaana ja vielä molemmilla kotimaisilla :LOL:

Onnee vielä, sulla on ollu aikamoiset koettelemukset takana joten hienoa hienoa kertakaikkiaan :flower: :hug: :heart:
 
Nyt on sitte vaihteeksi taas olo, että ei taida tässä kierrossa tärpätä. Nyt on ihan normiolo eli kaikki kummalliset oireet hävinneet ja nythän niitten vasta pitäis alkaa. Plääh.
Mites muut? BlondeMonsoon, edelliseltä sivulta huomasin, että meillä taitaa olla aika lähellä nuo kiertopäivät - millainen on olo? Toivottavasti sulla oireet viittaa positiivisempaan suuntaan. Entä erka, sulla taitaa olla sopiva aika kiinnittymiselle. Peukut pystyssä, että siellä se pikkuviipeltäjä etsii ja löytää paikkansa.
 
Sartsa83
BlondeMoonsoon Voi kiitos. Tuli ihan tippa linssiin. :heart: Juu, mä oon saanu cb:n testillä negoja niinkun kaikilla muillakin testeillä.... siks olinkin aivan puulla päähän lyöty kun sain tuon positiivisen testin. Ei ole todellista!!!!! :LOL:

Hei tsemppiä nyt kaikille joilla alkaa olee loppu aivan käsillä ja ois niinku testipäivät tiedossa... ja/tai jo menkatkin myöhässä. :heart:
 
Uusi oireilija ilmottautuu :) ... Tosin tänään alkoi menkat, ja ottaa päähän niin suunnattomasti :( Oireita oli väsymyksestä lämpöilyyn. Luulin, että jos sitä nyt olis pieni nyytti tulollaan, mut ei. Ihanaa, että löysin tllaisen pinon. Olen lukenut tämän ihan alusta loppuun. Mukavia tekstejä ja kaikenlaisia pähkäilyjä =) Itsekkin oireiden kanssa itekseen pähkäilly. Ei viiti kavereille olla koko ajan olla höpöttämässä, mut onneksi täältä löytyy varmasti vertaistukea. Ja kaveripiirissä ei edes oo tällaiset asiat ajankohtasia, niin ei niitä ees kiinnostais... Eli siis viides haaveissa.. syyskuussa mirena poistettu, ja heti alkoi suht normaali kierto. Mut ei kait se auta, ku uutta kiertoa aloitella tässä. Jospas sitten kk päästä??!! Onnea plussanneille! Ja toivotaan niitä lisää :)
 
Tällä ehkä kp1/30-39 ihan en nyt varmaksi sano, testit edeen negaa.. ja huomenna soitan ajan gynelle, kun tänään ei taas sitten ole tullut kun paperiin vähän jotain rusehtavaa.. tiedä nyt sitä sitten.. :/ mutta saanpahan varmuuden asioista, kun vaan ajan saan :)

Ja Sartsa Aivan mielettömän paljon onnea!!! :heart: :heart: :hug: :flower: Ja tarrat matkaan vielä! :flower:
 
Fiialiia: kyllä tässä alkaa olla semmoset tunnelmat, että jollei tärppi oo käyny ni on kumma. Kp22 ja dbo7 ja koko viikon ollu tasaisesti jos jonkinmoista fiilistä ja ihan sitä ehtaa valkovuotookin. Nyt uutena (mulle, en oo ennen tehnyt)oon mittaillu lämpöjä ja mulla yleensä normilämpö 36.4 mutta koko viikonlopun ollu välillä 36.7-37.0. Ja kipee en siis ole muuten.
Tänään on tuntunu tasainen pistävä paino keskellä alavatsaa, voisin haaveilla sen olevan kiinnittymisestä johtuvaa?

Juujuu, pessimisti ei pety jne jne mutta kyllä se ovis viikko sitten niin tarkkaan hyödynnettiin, ettei paremmasta väliä :LOL: Joten nyt kärvistelen sit perjantaihin saakka, jolloin kp27/27 ja iltamenoa, joten testattava on!

Tsemppilöitä myös muille, jännääjiä täällä riittää :heart:
 
Oireeksi sanottakoot oireettomuus... Yritystä siis keväästä asti ja nyt EKA kierto kun ei oikeesti oo käytännössä mitään oiretta... Viimekierroissa sadistisia menkkamaisia kipuja ovulaatiosta lähtien yms yms. Pahoinvointia viimeisinä päivinä ja tissien turboilua ja värien muutoksia ja akikkea....

Nyt siis ihan tasasta... ihan pientä painon tunnetta ehkä tuolla alamaastossa ja nälkää ja väsymystä mutta ei mitään ihmeempää... Eipä siis kovin korkeet toivot joten ei tuossa ensiviikolla varmaan sitten kovin korkeelta pudota...
 
Onnee kovasti kaikille jotka ootte plussannu :flower: Mulla ei tainnu tärpätä, sieltähän ne menkat alko tänää ja mieli nyt niin maassa :'( Mutta nooh se ei sit vielä ollu sen aika, kyllä se tulee sit ajallaan..toivottavasti pian :/
 
Sartsa83
Piupula Kiitän kovasti niin itseni kuin pikku turskaseni puolesta. :heart:

Tervetuloa nelli! Tsemppiä siis uuteen kiertoon! :)

BlondeMoonsoon Nyt kun sun pitäs lähtee iltamenoilles, nii taatusti plussaat!!!! :LOL: Niin mäkin olin et "nonii, tehääs nyt se nega niin meen sit ostaa parit sidukat kaupasta saunaa varten.. ei siellä kuitenkaa ketää ole vaikka päivän menkat onkin myöhässä" ...Niimpä niin. Tässä se nähtiin taas. :LOL: Ei vois kyllä parempaa toivoakaa!!!

yrittäjä Hihi.. sulla on ihan samanlaisen kuulonen kierto kun mulla oli tää ja mä plussasin! Nyt siis täältä päästä hirmuiset peukuttelut ja puhinat... pluuuuuuusssssss +++++++++ :whistle: :heart: :hug:

Ninnu Voi ei. :( ... hirmuisesti voimahaleja ja tsempitystä uuteen kiertoon. Vielä se sinnekin napsahtaa. :hug:
 
Ninnu -87 :hug: :hug:

Tervetuloa nelli5 :heart: !

Täällä dpo5 . Mulla on vähän niinkuin menkkaoiretta oikeallapuolella munasarjan kohdalla...eilenkin tunsin hetken siellä sellaista. Mulla kyllä menkat ilmoittelee juuri näin varhain yleensäkin jo tulostaan :| . Voisko olla niin ettei taaskaan tärpännyt?
 
Huomenia!

Mulla oli la ja su ihan törkee pahoinvointi illalla, ei auttanu edes vaikka söin.. onneks on illalla eikä aamulla, ei tulis töistä mitään.

Sarts83 onnea kovasti! Taidetaan tulla perästä täältä, ellei mene kemialliseen taas..

Nyt ei kyllä rasvoitu hiukset eikä muuten tunnu "että olis tärpänny", mutta olotila on niin kummallinen, siis se huono olo ja sit kummalliset kolotukset siellä sun täällä. Ja valkkaria on alkanu tulemaan vaikka normisti sitä ei todellakaan tule paria päivää ennen menkkoja.
Hmm... millonkahan uskaltais testata, meinasin että vasta vkl testaan mutta mutta.. taas on niin malttamaton mieli :D Nyt on kp 27/30.. hmm.. No, maltetaanpas nyt vielä :)
 
Onnea sartsa :flower: :heart:

Ninnu87pahoittelut tädistä.

Nelli tervetuloa mukaan ja parempaa onnea uuteenkiertoon!!

ON:Lämmöt edellen koholla 37.1-37.5,öllöä oloa la saakka,ei loppu kierron turvotusta,yleensä kp 23-24 tulee tuhrut niin sen puolesta jännittää tämän ja huomisen pv:n tänään kp:t 23,
tissit ei toisn ole enää kipeät millän lailla mutta kun muistelen aikaisempia raskauksia ne on kipeytyneet selvästi myöhemmin.Myös kellari on suhteellisen märkänä :D
Jännityksellä jään odottamaan mitä tuleman pitää ;)
 
Sartsa83
runttipulla kuulostaapa lupaavalta. :) Tsemppiä kovasti sinne ja kiitos onnitteluista. :) ++++++++++++ :whistle:

onlydream Kiitos. :) Hih ja aika lupaavalta kuulostais sielläkin. :D ... kellari märkänä. :LOL: jestas et mä repesin! :LOL: ++++++++++++ :whistle:
 
Sartsa hyvä jos päivääsi piristin :D ja tämä tyhmä meni ja teki viimeisin o.testin ihan huvikseen :headwall: testiin piirtyi kontrolliviivaa hieman vaaleampi viiva,no siitäpä sai blondi sitten päänvaivaa,jotain tuntuisi olevan tekeillä koska noita o.testejä olen aikasemminkin tehnyt kierron loppu puolella ja ei ne silloin ole noin vahvana näkyneet.No jäitä pitää laittaa hattuun ja malttaa odottaa pari pv JOS ei se runtti laahusta sitä ennen kylään.
 
Nelli ja ninnu,voi pahus :hug: Kyllä on pahuksenmoista, ettei noi menkat voi pysyä poissa. Vaan sisulla katse eteenpäin ja seuraavaan yritykseen!
Piupula Olen pahoillani myös sinun puolestasi :hug: . Olisiko kuitenkin jotain kiinnittymisyritystä ollut, kun ne testitkin olivat niin ristiriitaisia ja kummallisesti alkoivat nuo menkat. Toivottavasti, niin jos vaikka seuraavalla kerralla jaksaisi pikkuinen pysyä mukana.

yrittäjä, sullahan on ihan klassiset oireet eli oireettomuus paitsi tuo painon tunne ja väsymys. Elähän vielä luovuta! Runttipulla, siellähän ne tuntuvat olevan pullat hyvin uunissa, toivotaan, toivotaan!

BlondeMonsoon, samoin sinulla tuntuvat olevan toooosi lupaavat oireet. Ja kun samoilla päivillä suunnilleen ollaan, niin täytyy sanoa, että jonkin verran on samoja fiiliksiä eli eilen tuli sellainen nippaileva kipu tuonne alavatsaan, kun olin saunassa. Siinä sitten makoilin lauteilla ihan rauhassa ja kuulostelin. Se meni ohi varmaan noin 5 minsassa. Totta kai sitä alkoi toivoa, joo. Nyt taas tuntuu pikkuisen menkkaoireita. Tosin olen tänäpänä pari kertaa haistanu aika voimakkaasti esim. kahvin hajun, olo on ollut vähän ällö ja lämpökin huiteli tuolla 37,2 (sen otin ihan elohopeamittarilla, kun ainaski musta vaikuttaa, että digimittarit näyttää väliin sitä, väliin tätä ).

Mukava muuten, että edelleen käyt katsastamassa tilanteen täällä ja samalla kuulemme sinusta Sartsa. ;)


Olikos vielä muita, joo voin kompata onlydreamia ja todeta, että kellarissä on jotain märkää.

Näyttää siltä, että meillä monella on mitä selvimpiä r-oireita. Vielä sekin, että moni ei usko tärppiin (en oikein itekään uskalla edes kuvitella ).

Meille kaikille pluuuuussapuuuuuuuuuhureita!
:whistle:

 
Sartsa83
puhpuhpuhpuuuuuuuuuuuuuhhhh meitsi puhaltelee että plussasitte.

No voi nyt sun peekule onlydream!! ELÄ KOSKE niihin ovistesteihin! Ne on ihan hanurista! Oota ny vaan kiltisti ja malta! :p ... mä en ees uskaltanu tehä ennenku sitte viimein pissin tikkuun kun aattelin että käyn saunasiiderit hakemassa. :LOL: empäs sitte käynykään. ;)
 
Heip täältä taas.. en nyt kyllä osaa yhtään sanoa, että täällä menossa (2) tai 32/30-39. Tosiaan tuli sitä rusehtavaa vuotoa sen 2h ja sen jälkeen vähän paperiin, että tiedä nyt sitä sitten. Noh, gynelle on aika keskiviikko aamuna, että saanpahan selvyyttä asiaan, niin ei tarvitse arpoa enää. Tänään r-testi nega, mutta ovistesti plussa.. ??!! ja kohdun nipukka on ylhäällä taas... :headwall: :headwall: :headwall: :LOL:
 
Tiättekös sen fiiliksen kun koulussa joutu pitämään esitelmän ja odottamaan sitä vuoroaan... ne "perhoset vatsassa" kun jännitti tosi kovin koska oma nimi sanotaan....

Sain niin elävästi sen fiiliksen tänään päähäni kun ihan tavanomaiseen tapaan olin autolla töihin ajamassa. Alko vaan mahassa tuntumaan siltä... siis ylämahassa.... outoa... Moinen fiilis on ollut poissa niin monta vuotta mutta nyt se vaan ilmaantu ja kesti pari minuuttia :D

Tässä olen kärvistellyt taas pian ihan kokonaisen päivän ja pari olis vielä edessä.... Toooosi raivostuttavan hitaasti menee aika odottaessa tietoa odottaisko lisää... :D
 

Yhteistyössä