Loppukiertolaisten oirepino

runttipulla Hienoa, että edelleen plussaa! :flower:
yrittäjä Voi, kun se roskishaamu ottaisi ja vahvistuisi vaan... :heart:
milean ja tähtynen Toivotaan, toivotaan. Lupaavalta vaikuttais.

Kuten muutama muukin, olen tässä testaillut (eilen eli tod.näk. dpo10) ja negaa saanut. Ne niiiiin lupaavat oireet katosivat saman tein. Kylläpä muuten sitä voi pelkällä kuvittelulla ja tahdonvoimalla saada aikaan vaikka mitä. En olis aikaisemmin uskonut. Eli tämä kierto on ollut toooosi kummallinen. Noista lämmöistä en tiedä, digimittari antaa kovin alhaisia lukemia, kun taas elohopemittari on näyttänyt sellaista 36,8 - 37.2 koko ajan. Just äsken mittasin ja tuloksena 37,1. No, nyt ei juuri palele, illalla taas paleli (kyllä se sitä flunssaa varmasti on ). Eipä mitään, tämä on negakierto, mikä ei suuri yllätys ole, koska meillä ei suuria toiveita luomulapseen (yritystä noin3 v, hoitoja on käyty). Nyt vain tuntui jotenkin niin uskomattomalta, että vois onnistua, kun aivan uusia, kummallisia oireita oli.

Kaikille muille parempaa onnea ja suurimmalle osalle varmasti se plussa pamahtaa jossain vaiheessa, kun jaksaa yrittää ja uskoa! Ja vaikka meillä ei hoidot tepsineetkään, niin useimmilla onnistuu.

Pluussssia, pluuuusssia lisää toivon!!!!
:flower: :heart:
 
Fiialiia :hug:

Täällä ei ainakaan tänään oo haamu vahvistunu kun ei tullu sitten varjon varjoa tuohon cittarin testiin ja ovistestikin oli nyt haaleampi kuin edellisinä päivinä :( Et se tais mennä se juna sit kuitenkin. Tänään aamulla toisaalta heräsin huonoon oloon, vaan ravasinpa eilen kolmesti vessassa joten voi olla jotain mahatautiakin.

Mielenkiinnolla jäämme odottamaan alkaako ne mensut viikonloppuna vai ei. Pistin vielä eilen yhden lugesteronin menemään ja viimeksi meni kolme päivää siitä menkkojen alkuun.

No nyt on ainakin saatu taas aivot perustasolle ja realiteetit kohdalleen joten eiköhän tää tästä lähde taas etenemään tää elämä :D Jännää on se että kun on edes lupaus plussasta niin koko maailma seisahtuu päiväksi tai pariksi.

PLUSSIA nyt kaikille ihan julmetun monta ja paljon ja heti :D
 
Dpo9 negaaaaaa! viljasensitivellä. Plääh.
Fiialiia onko sulla nyt dpo11? Hyvinhän sieltä vielä voi plussa tulla! :hug:
Yrittäjä 83 :hug: :hug: Jos 83 viittaa sun syntymävuoteen niin oot vielä niin nuori että ei mitään hätää =) . Toista se on mulla kun syntymävuoden saat kun vähennät kymmenen luvustasi ;)
 
BlondeMonsoon sama kp meillä menossa mul dpo 12,mul myös lämmöt viel koholla mut alavatsan kipuilu alkanut niin eiköhän tämä kierto ollut tässä,pidetään lippu kuitenkin niin pitkään korkealla kun ei tätia näy,eiks vaan? :)
 
tänään olis kp 28.. jännittää vaikka olen tainnu menettääkin toivoni tän kierron suhteen.. eilen tuli paperiin jotakin verensekaista, muutenkin ehkä menkkoja edeltävä olo tila.. luulin muidenkin oireiden hävinneen, mutta vielä on:
-lämpöä
- tänä aamuna vähän huono olo
-ehkö hieman arastavat rinnat
-väsy,väsy,väsy jatkuu..
en tiedö mitä tästä ajattelis, parempi taitaa olla odotella tätiä saapuvaksi minä hetkenä hyvänsä ja keskittyä seuraavaan kiertoon sitten..
Plussatuulia kaikille! :hug:
 
onlydream juu, ei parane alkaa murehtimaan ennenku paukahtaa täti ovesta. Tosin vaikeeta se on :headwall: Tää kierto vaan oli niin hyvä silleen, et ovis bongattiin ja hyödynnettiin niin tehokkaasti, samoin oireet lämpöjä myöten (aiemmin ei oo lämmöt mulla noussu). Mut aina on toivoa, ei vähiten tän palstan vertaistuen takia, kiitos siis siitä!

tähtysenkin oireet on kuitenki ihan lupaavat, kattellaan ja toivotaan!

erka: mä en enää luota testata ennen oletettua kuukautisten alkamispäivää. Aiemminkin on tärpänny, mut ei oo näkyny testissä (herkässäkään) ku vasta menkkojen ollessa myöhässä. Joten älähän vielä heitä kirvestä kaivoon =)
 
Paljon plussia täältä toivotellaan myös kaikille!! :)
Tuossa laskeskelin, ja jos kierto pitää paikkaansa, niin tädin pitäis tulla kuun viimeinen päivä...MUTTA toivotaan nyt kovasti, että se älyis pysyä poissa, ja voisin uuden vuoden aloitella ihan masun kasvattamisen merkeissä :)
Täytyy kyllä sanoa, että oli mieli aika maassa, kun ne menkat sitten alkoikin, mutta jos sitä tässä kierrossa. Ainoa "pieni" murhe tässä on se, että näemme miehen kanssa toistaiseksi vain vkonloppuisin ja ovis taitaa sattua nyt keskelle viikkoa :/ joten jotenkin tuntuu, ettei tämän kierron varaan voi paljon laskea.
Mut katsotaan ja ihmetellään :)
 
Moro! Tärisevin käsin tässä kirjoittelen....sain haamun )punaisen) aconin herkkään testiin testiajan SISÄLLÄ ja myös vähemmän herkällä (pregent stick) testillä . Mutta siis ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa. Jos tää olis totta niin se vauva sijoittuis just isännän karhujahtiin eli just silloin kun isäntä sano ettei ainaskaan . Oon kyl hälle sanonu et senkus painut sitte...mää aion saada vauvoja ja ambulanssit ym on keksitty.
 
erka varovaiset onnittelut täältä jo :flower:
nelli5 toivottavasti tästä kierrosta sitten tärppäis :)
runttipulla onneksi olkoon, ihanaa kuulla että ihmiset plussailee :heart:

Hmm, itsellä jännät päivät.. tänään olis sitten kp29.. luulen kyllä että kohta se täti taas kutsumatta päräyttää kylään :S
 
Erka :flower: toivottavasti pian saa myös nuolaista (ettei tipaha) :)
Mulla kp 29, huomenaamulla testaan jos ei menkat ala ennen sitä... Tosin tänä aamuna oli näin ( :$ ) lähellä etten oksentanu.... Saapa nähä miten käy...
 
erka :heart: onnittelen varovasti, tuo että se oli punertava niin tietää hyvää.. Itse olen tuskaillut kun sain eilen hyyyyvin haalean haamun josta ei voi sanoa varmasti että onko se punertava vai pelkkä viivanpaikka.. No nyt on tarkempi testi ostettuna, testauspäivää en ole vielä päättänyt.
 
Erkalle tämänkin pinon kautta :flower: :heart:

kp 27 ja aamulla rupesi tuhrua tulemaan :ashamed: sinänsä kierto on jo pitempi mitä aikaisemmin, kesästä asti alkaneet kp:llä 25-27 ,testiä en sit tänä aamuna viitsinyt tehdä tuon tuhrun takia,katsotaan viikonloppu ja jos ei hanat kunnolla aukea seuraava testi aikaisintaan ma.
Harmittaa vaan niin p....ti kun piti rueta tastailemaan liian aikaisin ja kun se väri haamukin tuli :headwall:
 
erka onnea myös täältä, alkaa olla lupaava rivi haamuja täällä ja toki plussiakin varmasti alkaa tippumaan :flower: :heart:

Mulla tänään siis kp27/27 ja ällö-öllö olo. Lämmöt edelleen koko ajan korkeella, parhaimmillaan 37.1. Eipä oikee muuta. Sain taas aamulla pidellä itteeni, etten alkanu testaamaan..
 
Minäkin poikkean tänne tuolta KM:n jälkeen kuumeilevista, kun loppukierto on meneillään. :) Tänään on siis kp 25/28-31, ja meneillään on 2. kierto lokakuisen keskenmenon jälkeen.

Viimeksi kun syyskuun alussa plussasin, ei ollut oikeastaan siinä vaiheessa mitään selviä oireita. Testasin vähän kuin huvikseen, kun olin tilannut jättierän testejä, ja yllätys oli suuri kun plussa tuli. Yritystä on viime syyskuusta (08) lähtien. No, kuten sanottu, se raskaus päättyi jo rv 10+3.

Nyt on jotenkin hankala noita oireita kuulostella, kun ei tiedä, mikä on vielä KM:n jälkioireilua. Alavatsaa on nipistellyt jostain kierron puolivälistä lähtien välillä enemmän, välillä vähemmän. Nyt on parina päivänä sattunut alaselästä. Vessassa ravaan jatkuvasti, myös yöllä. Ja paleltaa, sormet ja varpaat on jäässä koko ajan. Väsyttää myös, keskiviikkona vapaapäivänä nukuin yli 12 h yöunet, joka on mulle tosi epätyypillistä. Ja tuntuu että rinnat turvottaa, mutta eivät ole kipeät. Viimeksikin kipeytyivät vasta muutama päivä plussan jälkeen. Ja silloin plussasin kp 34.

No, oikeastaan en usko plussaan tästä kierrosta, koska oletettu ovulaatio ei osunut yrityksiin... Mutta kivempi jännäillä porukassa, eihän sitä koskaan tiedä. :)

Onnittelut plussanneille! :flower: Ja toivottavasti muutkin saisivat maailman parhaan joululahjan! :heart:
 
Kp28/27 ja dbo13, aamupissasta testasin cb:llä ja TAAS NEGA :headwall: :headwall: :headwall: Lämmöt koholla edelleen, tätiä ei näy ei kuulu. EN VOI KÄSITTÄÄ. Tää kierto oli kaikki niin kohillaan, ku olla voi ja nyt tää on tämmöstä. Argh!!!
 
kp28/23-29, testi eilen nega.Tyhrua tuli eilen normaalisti ja ajattelinkin että hanat aukeaa tänä aamuna mutta ei ainakaan vielä ja tuhrut loppuuneet melkein kokonaan,alavatsaa nipaailee mutta eritavalla kuin menkkojen edellä kipuilu on huomattavasti alempana ja se tulee ja menee.
Ehkä ehkä testiä iltä päivällä jos ei hanat aukea ennen sitä.....

BlondeMonson molemmilla jännät paikat,toivotaan vaan ja ainoastaan sitä ainutta mahdollisuutta eli++++++++ :heart:
 
Tänä aamuna tein taas pregent stickin ja sitten rfsun r.testin ja molemmissa testiajan sisällä oikein selvä haamu! Ihan selkeästi näkyi valaistuksessa kuin valaistuksessa yhdellä silmäyksellä. Viluttaa ja hajut tulee vahvasti nenään...

onlydrem oon 90% varma että sinä olet raskaana! :hug: Kannattaa testata tänään! Pidän peukkuja!

Blonde monsoon ja hyväsetti myös teille toivon kovasti plussaa. Ehkä jo huominen testi rupee näyttämään vähintäänkiin haamuja!!! Kuinka pitkä kierto sulla hyväsetti yleensä on?
 
Mulla on 5 vuotta ollu kierukka eikä menkkoja sinä aikana.. Eka vuoto tuli 4 viikkoa kierukan poisottamisen jälkeen vaikka gyne sano et se tulis 5-12 viikon päästä... Jos oikein muistelen niin ennen kierukkaa kierto oli n. 28-30... Mut onhan se voinu muuttua.. Pitää nyt parin päivän päästä taas kokeilla jos ei tätiä näy... Olin vain jo niiin varma.. :(
 
Hyväsetti uskon että se sama kirron pituus vakiintuu kyllä varsinkin kun menkatkin tuli noin nopeasti kierukan jälkeen. Oliko ne menkat ihan normaalit kierukan poiston jälkeen eli suht samanpituiset ja määrällisesti samanmoiset kuin ennen kierukkaa?
 
Imoen Tervetuloa vaan jännäilemään =)
hyväsetti ja Blonde Monsoon kovasti nyt vaan plussatuulia sinne :heart:
OnlyDream mulla vähän sama homma kuin sinulla, tuhrua tullu nyt melki 2 ja ½ päivää (yleensä päivän ja sit aukee hanat) kp nyt 30..

ON: tosiaan niinkuin sanoin on nyt tuhrutellu paperiin (ei alushousuihin/pikkuhousunsuojaan :eek: ) jo muutaman päivän, kummallista toimintaa kyllä mun tädille, yleensä korkeintaan päivän kolkuttelee ovelle ja sitten avaa kunnolla.. kp olis 30, tiistaina ajattelin mennä ostamaan testiä jos ei siihen mennessä oo täti astunu kunnolla sisään.. kunpa nyt älyäis pysyä poissa..
 
Huomenia tuhrut tiesi tätiä nyt kp 2,mieli maassa mutta toiveekkana kuitenkin uutta kiertoa kohti,sinänsä hyvä kierto oli että toi lutelaali vaihe oli noinkin pitkä 14 vrk,monessa kierrossa jäänyt 10 pintaan.

Tsemppiä kovasti muille piinailijoille ja+++++++ :whistle: :whistle: :heart:
 
Kp 27/28-31. Edelleen väsyttää. Eilen aamulla itkin kun luin lehdestä vanhojen kissojen lopettamisesta ja tuhkaamisesta. Ja pinna on kireällä, tuntuu että mies ja poika on äärimmäisen ärsyttäviä, vaikka oikeasti ne on olleet ihan tavallisia. :D Se tosin voi sitten enteillä menkkojakin.

Testipäivän olen valinnut, torstaina jolloin kp 31, jos sinne saakka pääsen. Silloin mennään laivalle ja varmistan, voiko ruuan kanssa juoda viiniä.

Mutta en mä edelleenkään oikein usko että tästä kierrosta tulosta tulisi. Toivon ennemminkin että kierto säilyisi suht normaalina, niin osuisi seuraavan kierron tärppipäivät loma-aikaan.

erkalle Onnittelut! :flower:
 
No niin nyt tein sen CB:n digin ja siinä lukee että raskaana 1-2. Tein myös pregent stickin taas mutta se selvä haamu tai heikohko punainen viivanen ei ole vahvistunut...samanmoinen haalea viiva. Täytyy testailla taas huomenna kun mulla vielä yksi pregent stick tuolla on. Voi olla et huomenna ostan vielä apteekista jonkun testin. Tänään siis laskujeni mukaan dpo12.

Muoks. Kahdessa aikaisemmassa raskaudessa testailin ainoastaan vanhanaikaisella predictorilla silloin kun kuukautiset oli reilun viikon myöhässä ja molemmilla kerroilla sain vain hailukat pallot enkä ees ihan kokonaisia palloja vaan sellaisia puolikkaita ja silti olin vahvasti raskaana. jospa ostais nyt vielä vaikka sen apteekin oman testin vaikken sitä olekaan ikinä kokeillut tai predictorin...muita lähimmässä apteekissa ei olekaan tarjolla. Niiin ja s-kaupasta saa noita pregentstickejä.

Eli siis tästä voimme päätellä etten usko tulosta vieläkään vaikka vannoinkin CB:n digin nimeen ;)
 

Yhteistyössä