Loppukiertolaisten oirepino

Eli kp 26/35 tuun tänne ajoissa mut ihan sama B)

Mulla on lämmöt edelleen alhaalla 36.3 ollut nyt 24.12 saakka jollon oli ovis et tosi outoo :x
Pää kipee tisseihin sattuu ja kylmä..

Tiedän ettei tärpännyt mut tuun silti jännäilee :saint:

plussa tullia meille :whistle: :wave:
 
Moikka vaan :)

Nyt on lueskeltu niin paljon että on aika päästä jakamaan :)

Itselläni kp11/28. Kuitenkin, testasin viime kierrossa viivanpaikan. KK:t tuli päivän myöhässä kunnon vatsakivun kanssa ja ajattelin, että se siitä sit. Tänään tein testin varmuuden vuoksi, ja plussa pompsahti silmille. Huomenna lääkäri aika ja nyt toivon parasta mutta pelkään pahinta.

Olisin voinut laittaa kunnon pinon oireita jo ennen ovulaatiotakin, tunsin mukamas niin vahvasti. Sitten tunsin kiinnittymiskipuja, ja kaikki oireet hävisi. Olin ja olen 100% varma ettei mammaksi olla tulossa.

Mutta niin se kroppakin voi pettää :ashamed:
 
lara täällä sama epätietoisuus, pregent stick x 2 antoi haaleaakin haaleamman, mutta vaaleanpunaisen haamun, mieskin näki. mutta uskon että se on vaan se haamu jonka tuo testi kuulema joka kerta antaa :( ei ois pitänyt ostaa tuota testiä. :headwall:

CB:stä on huono kokemus, sain sillä kaksi haamujen haamua, ihan selvää viivaa kumminkin,ja menkat tuli. muilla testeillä puhas nega oli.

häpyliitos särkee ja mahakin, muuten ei ole htään raskautunut olo, joten kyllä se täti huomenna tulee kylään :( ei pitäis ostaa tollasia pskoja testejä
 
mulla tuli viivanpaikkana näkyviin äärirajat viivasta.. kun pitäis näkyy yks viiva, ni mul näky tosi selkeenä kaks ohkasta. Sit ku kk:t tuli ni päättelin et se ois ollu viivan paikka. nyt tosin näkyy vaan yks viiva... En kyl nyt voi tietää ku ajatukset pomppii :)
 
mulla on nyt kp 17/28 ja lauantaista lähtien on tuntunut menkkamaista kipua alavatsassa. Jos esim. naurahdan yllättäen niin tuntuu pieni vihlaisu alavatsassa tai jos yskäisen niin sama homma. Eilen sitten rupes nännit tuntumaan aroilta, tätä ei ole tapahtunut kuin kerran aikaisemmin koko elämäni aikana. Sitten myös eilen päivällä oli koko ajan sellainen olo että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, vaikka niiden pitäisi tulla vasta n.10päivän päästä.. Tänään sitten olin sohvalla rauhassa ja tuntui jotain valuvan niin se olikin sitten valkovuotoa.. Voiko nämä olla "oireita"? =)

Voi olla tietty niinkin että mieli tekee tepposet :p


muoks. tuntemuksia alavatsassa tuntuu siis muulloinkin kuin vaan tuolloin nauraessa tai yskiessä :)
 
lara :heart: voi kun oiskin! En oo koskaan saanut mitään viivanpaikkoja jos en oo ollut raskaana, mutta luin vaan että tätä testiä haukuttiin siitä. Aamulla ajttelin aamupissassta tehdä toisen jos ei menkat ala. Jännää
 
typytzy > Ovis voi oireilla noin, joten veikkaan sitä. Plussatuulia!

Mun kiinnittymisvuotomietinnät sai uutta tuulta, kun kp 24/32-34 alkoi tuhruttaa ihan oikeasti. Nyt on kp28 eikä sitä edelleenkään voi menkkavuodoksi sanoa, kun pikkuhousunsuoja riittää eikä koko aikaa tihkuta. Alavatsalla tuntuu menkkamaisia nippailuja, mutta mittakaava on huomattavasti pienempi. Menkkakivut on mulla nimittäin sietämättömät ilman särkylääkettä ja nämä nippailut ei edes täytä kivun kriteerejä. Oireita oon huomaavinani joitakin. Pari päivää on tietyt asiat aiheuttaneet etovaa oloa ja tänään alkoi närästää. Rinnat kihelmöi välillä ja pissalla täytyy käydä usein. Vessassa ramppaaminen johtuu tosin siitäkin, että päivän aikana tuntuu monta kertaa siltä kuin menkat alkaisivat kunnolla. Mieliala on pääasiassa tyynen rauhallinen, mutta saatan ärsyyntyä salamannopeasti. Viimeisin on outoa myös sikäli, kun olen tässä joulun aikaan syönyt ja nukkunut huomattavasti normaalia paremmin, joten väsymyksestä ja verensokerin heittelyistä ei voi olla kyse.

Tekisi mieli testata aamulla, mutta en tiedä uskallanko vielä, kun kiertopäiviä on näin vähän. Testejä on valmiinä muutama, joten ehkä testaan huomenna ja sitten tarvittaessa muutaman päivän päästä uudestaan. Plussaonnea kaikille sitä toivoville!
 
Hailakkaa oireilua, ehkä liikaa toiveilua? :headwall:
Mulla on kaikki menkka oireet/raskausoireet kun ihmisellä voi olla.. vatuttaa kun on kaikki merkit mut nekin on niin mietoja ettei oo varma huijaanko itseäni vai olisko tärpänny ja tää raskaus olis näin mieto?

Yleinsä mun täti oireet alkaa vahvemmin ja edellinen raskaus siis ne alku oireet oli niin rajuja et tiesin heti!!

Nyt et tiedä kumpi kyseessä ja testailu ei kannata kun mennään kierrossa 28/35-38.... :headwall:
 
Tuntuu kyllä hassulta elätellä toiveita raskaudesta, kun monta päivää on tihkunnut. Nippailut jatkuu ja rinnat vähän aristaa, vaikka jälkimmäinen ei olekaan kuulunut menkkoja edeltäviin oireisiin synnytyksen jälkeen. Testasin negan, joten odottelen rauhassa muutaman päivän kiertopäivien lisääntymistä ja toivon tätin pois pysymistä. Jospa nuo oireilut vahvistuisi ja testiin ilmestyisi selkeä viiva loppuviikosta. Sen verran pessimistiä löydän normaalisti positiivisesta itsestäni, että veikkaan tihkuttelun johtuvan muusta kuin raskaudesta vaikka toivonkin edelleen plussaavani tästä kierrosta. Onko jollain rohkaisevia kokemuksia?

Miimi10> Raskaudet on erilaisia, joten oireilukin voi olla ihan toista. Tuossa vaiheessa kiertoa ei kannata luopua toivosta vaan pysyä kärsivällisenä. :) Itselläni alkoi ekassa raskaudessa oireet pari päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, mutta testi näytti haamua vielä pari päivää menkkojen oletettua alkamispäivää myöhemmin. Itselläni siis hormonitaso nousee hitaasti, joten elättelen toiveita niin kauan kuin on oireita ja/tai täti pysyy pois.

typytzy> Sun oireilu täsmäisi oletettuun oviksen ajankohtaan, joten senkin vuoksi veikkaan sitä. Nippailut ja runsas valkovuoto on ihan tyypillisiä ovisoireita. Raskausoireita tuskin olisi tuntunut vielä lauantaina, vaikka olisitkin ovuloinut jo aikaisemmin ja hedelmöittyminen tapahtunut. Positiivistahan tuossa on se, että ovis on erittäin todennäköisesti tapahtunut tai tapahtumassa ihan juuri eli mahdollisuudet raskautumiseen on. Odotellaan kärsivällisesti vielä tovi ja toivotaan, että pääset testailemaan. Plussatuulia! =)

Millaisia kokemuksia teillä on ovulaatiotestien käytöstä? Tuleeko siitä kuumeiluun tekemisen maku? Haluaisin tietää ovuloinko, mutta olla tekemättä petipuuhista samalla pakkopullaa.
 
niin se oli, että ilmotusta se vaan oli siitä, eetä siellä on tarrattu kiinni mut ei pysyvästi :'( ens kiertoon sit, tässä kierrossa ilmeisesti turha edes odottaa mitään, kun tuota raskaus hormoonia vielä näyttää olevan..

Kaiken kaikkiaan onni että näin.

Toivottavasti pääsette kohta epäilyistä ja plussaatte niin että pääsette nauttimaan ihanista raskausoireista täyspainoisesti :) :heart: onneva ja plussia :)
 
monennellako viikolla ootte ollu ku on testi näyttäny plussaa? :snotty: viime raskaudessa mulla näytti vasta ku oli raskautta takana 2kk :( pitääkö tässä vielä jaksaa ootella... pitäisiköhän vaan varata aika terveyskeskukseen veritestiin?
 
Nyt oon jo havainnu pieniä oireita.. =) Nopeista liikkeistä aiheutuvaa kramppausta ja vihlontaa sekä tietyt hajut ällöttää mitkä ei siis aijemmin oo mitenkään häirinny... En kyl uskaltasvielä elätellä toiveita, ettei sit pety pahasti... Hyvät uudet vuodet ja toivotaan kaikille uusia plussia :D
 
Oi kai sitä pitää tänne kirjotella....eli siis kp 26/28 menossa tai siis nyt 27/28, kun näin myöhään kirjoittelen....pikkukakkosta kuumeillaan kovasti ja aamulla ajattelin testin tehdä... takana spontaani keskenmeno, tuulimuna, kohdunulkoinen raskaus ja viimeisimpänä vaan ei vähäisimpänä esikoinen 3.v 8kk ... :) Nyt siis jännäilyä.... Huoh....
 
Lara, pitäisko sun ostaa vaan se clearblue vai mikä sen oikeoppinen nimi oli? maksaa 15e mutta ainakin tulee sit selvästi ootko raskaana vai et?

itse täällä menossa kp29/35 eli jännittää!! eilen tuntu et mikään ei maistu ja oli muutenki hönttö olo ja pinna super kireellä :headwall:

Saa nähdä :x
 

Yhteistyössä