Loppukiertolaisten oirepino

mur-mur: Kiitos tsemppauksesta. Ethän tuota vanha itsekään vielä ole :) hyvin on aikaa vielä ja kaksi lastakin sulla jo, onnellinen!

Mulla ei oikeestaan ole normaalikiertoa kun on todettu PCO ja kierrot heitteli ennen raskautta 28-yli 60 välillä ja ovulaatiokin oli vain 1 kerran luonnostaan yritysvuoden aikana. Clomeilla kierrot on olleet noin 29-32 päivää. Nyt tän kierron pituutta en tiedä kun tosiaan kuukautisia ei ole ollut synnytyksen jälkeen vaan kierto alkoi ovulaatiolla eli ensimmäisiä kuukautisia odottelen (tai tietty plussaa mieluummin :) )

Yritän vielä uskoa positiiviseen yllätykseen ja valmistaudun tekemään testin huomenna heti herättyä. Kyllä varmaan dpo 10 jo pitäisi näkyä kun viimeksikin näkyi. Tuun sit kertomaan kuinka kävi.

Plussaonnea!
 
Heips vielä Miuku79..muistappa, että jokainen raskaus on erillainen ja hcg:kin saattaa nousta eri tahtiin-näin siulla varmaan ja plussaat kyllä!!:heart: PLUSSA ONNEA SINULLEHI!!!!! :wave:

Ps. Mie voin TOSI pahoin esikolta, aina meinasi(ja lensikin melkeinpä))okse..toinen raskaus ei ollenkaan niin paha, alkuraskauden pahoinvointi vain hieman pidempänä..Lääkäri mainitsi, että ekassa raskaudessani on tuota hcg:tä ollut tupla määrä ja silloin tietää, että vaavi voi hyvin!! :)
 
Apua, kp 41/30, toissapäivänä testi näytti negaa. Vatsassa outo olo, lämpö koholla, tupakkaa ei tee mieli, väsyttää ja masentaa niin perkeleesti, nenä aivan tukossa, tissit oudon tuntuset. Mutta mulla sellanen juttu, että syön pillereitä. Viime listassa 2-3 otin vahingossa myöhässä. Aina ollu kellon tarkat menkat, ei ole ollut epäselvää onko ne vai eikö ja nyt kp 31 tuli pari tippaa vuotoa ja loppu siihen, siksi en niitä menkoiksi laskekaan. Ja testit kumminkin negaa... Eli mitä ihmettä??? Keksiikö mun kroppa näitä juttuja vai mitä, kun noi testit kumminkin on tota mieltä. Ei nyt olis suunniteltu raskaus, mutta ei maailmanloppukaan. :/
 
mur-mur: Pahasti näyttää ettei tässä kierrossa tärpännyt, tänäänkin puhdas nega. Ehkä teen testin vielä huomenna tai jos menkat eivät lauantaina ala. Ilmoittelen jos jotain ilmoiteltavaa, muutoin taas ensi kiertoa kohti..Plussaonnea sinulle ja kaikille muillekin!!!
 
Voi harmi Miuku79:hug:..jospa se" täti" eksyisi matkalla ja jättäisi tulonsa kokonaan..toivotaan vielä:heart:..itselläni lämmöt aamulla klo. 6.00 36.7..ja nyt 36.9..vaan ei ole enää sellaista "kummaa" oloa :/ ..se yleensä kyllä vielä iltaa kohden lisii..mutta aamulla oli jo palelutus&hikoilu kohtaus-yleensä merkki vuodon alkamisesta muutaman päivän sisällä..no, "haaveilen "vielä hetken..

:heart: Plussaus Onnea laittelen!!:heart:
 
testasin tänään sillä suurella varauksella... nega. edelleen palelee, etoo iltaisin, hiukset rasvoittuu, finnejä, väsyttää,alamahaa nippailee ja nyt juoksuttaa pissalla... kp 29/30... :xmas: lie omasta päästä noi oireet... loppuviikosta testaan ellei menskut ala.. toisaalta toivon, että alkais vaikka heti.. Mä en "oikeesti" ees kuumeile, mut näin vaan pääsi käymään, eli ei lapsikaan maailmaa kaada, vaikka kaikki asiat pitäis sitten miettiä uudelleen...
 
Täällä on toivo menetetty tämän kierron suhteen. Täti taitaa koputella ovehen. On nimittäin jo toinen päivä kun pissan jälkeen pyyhitessä jää punertavaa jälkeä paperille...

Kaikki raskausoireet taisi olla miun kohdalla ihan omasta päästä, mitä en voi vieläkään käsittää. On jotenkin petetty olo, .. olin niin varma että nyt onnistaa mut ei. Ensi kerralla en aijo edes miettiä oireita tai muita raskausjuttuja, koska tuo pettyminen on niin inhottavaa.

Jään taustalle pitämään peukkuja teille, joilla on mahiksia plussata :)
 
Tähdenlento1 älä vielä menetä toivoa, jos ei menkat kuitenkaan ole kunnolla vielä alkaneet :)
Ite täällä viel muutaman päivän elän toivossa.. tänään kp20/25.
Onko tääl muita kenellä lyhyt kierto? Vähän pelottaa ettei olis liian lyhyt tuo aika ovulaatiosta menkkojen alkuun, ehtiiköhän siinä edes kiinnittyä :/
 
Sartsa83
erka sori kun jäi vastaamatta.. oon vaan heilunu tuolla muualla ku kierto ollu taas alkulähteissä. Nyt mennää kp 21/31, joten... jännäilyt alkakoon. :D .. niin ja tuohon kun ihmettelit että mikä meni pieleen kun et raskautunut. Tuskin mikään meni pieleen. Kaikki on vain niin tuurista kiinni. Aina se ei natsaa. :( tsemppiä sinne tähän kiertoon!!! Toivokaamme parasta! :heart:

Muille nyt loppukiertolaisille tsemppiä! Eiköhä meistä joku plussaa????

ON: Tosiaan.. 2. inssi takana. Kaikki oli täydellistä, mutta jos tuuri on yhtään huono niinkuin tähänki asti.... niiin....... saa sitten nähdä. Toivotaan parasta.
 
eilen alkoi vuoto joka muistutti kaakaota, no tänään se on jo punaista. Pyyhkiessä sitä aina tulee ja mut ei mitenkään lurahtelemalla. Kipuilua ei vielä toistaiseksi ole. Aloin vaan netistä sitten tutkimaan asioita ja tietenkin alko mietityttää ku tuli haalea plussa (vaikka viikon menkat myöhässä ) ja sit tuo vuoto. Mahtaskohan olla kohdun ulkopuolinen :( Huomenna testaan uudelleen ja jos se ei ole vahvistunut, niin kai se on sit km tai kohdun ulkopuolinen raskaus.
 
Heissan naiset!

Mulla oireita vaikka muille jakaa, mutta pelottaa vaan, että joutuuko taas pettymään...

Rinnat arat ja turpeat, pissattaa, janottaa, nippailee alavatsaa, nälkä koko ajan... Tietysti voi liittyy noikin oireet ihan mihin vaan. Nyt dpo 12 meneillään... jännittää!

Plussatuulia =)
 
Minä oon taas täällä, vaikka kovasti uhosin että nyt tässä kierrossa ei kyllä yritetä. Ollaan miehen kanssa saatu puhdistettua ilmaa tosi hyvin ja kaikki on taas kohdillaan! =) Meillä on hääpäiväkin nyt lauantaina, ihan eka sellanen!! :heart: Se tarkoittaa myös sitä että nyt ollaankin sit vuosi oltu ilman ehkäisyä... :/

Mulla on kp:t nyt 22/28-33 eli viikon verran pitää ainakin vielä jännätä. Tissit on olleet jo pari päivää kipeet, pakko oli huomata se, vaikka muuten oonkin päättänyt yrittää ollaa metsästämättä oireita.

Onnea kovasti plussanneille :flower: Ja tsemppiä miljoonasti kaikille haaveilijoille! :hug:
 
Heipsis kaikille! =)

Ajattelin pitkän taustaseurailun jälkeen uskaltautua avaamaan suuni; olen ikuinen loppukierron oireilija; rinnat kipeytyvät ja tuplaavat kokonsa, vatsaa juilii, ällöttää ja oksettaa, mutta täti tulee kylään kuin kello kp28-29 välisenä yönä.. =/ Samaa menoa jatkunut jo kohta vuoden. Ja vauvakuume on KOVA, joten olen varmasti myös hyvä "kuvittelemaan" oireeni! :LOL:

Tämä kierto poikennut muista sen verran, että oviksen tunsin ihan selvästi kp14 mitä ei ole ennen tapahtunut. Siitä seurasi vihlomista ja alavatsakipua. Eilen aloitin vessassa juoksemisen (tätä oiretta ei aikaisemmin ole ollut koskaan), yöt nukun kuin tukki normaalisti nyt kahdesti yöllä vessaan. Tänään tuo ravaaminen on jo MAHDOTONTA, taitaa vaan olla liian aikaista tuntea mitään kun kp 18 vasta menossa.. kummallista silti :whistle:

Noh, toivossa on hyvä elää, ei vaan jaksa odottaa :LOL:

Plussatuulia kaikille! :heart: :heart:
 
Huomenna tulee viikko siitä kun nännit alkoivat kipuilemaan, sen pitäsi tarkoittaa tädin tuloa vihdoinkin.. Toisaalta joissain kierroissa tuota kipuilua on ollut peräti 2,5 viikkoa.. Jos nyt kuitenkin oikeasti olisin loppukierrossa sentään.. Tänään kp 53, viimeisin negatesti tehty kp 51.
 
äitijapojat voi pahus, sinnekö se täti-immeinen nyt:eek: ..lämmin:hug: ..vaan, jospa se ei olekkaan normi vuoto..seuraileppa vähän, kun tuo olokin ällö öllötyinen :x ja jos ei norm. sitä ole.. :)


Miulla eilen kp24/27-29 ja papruun tuli haalean vaal. pun. limaista vuotoa pikkasen..olin varma, että tänään vuoto alkaa..mutta ei..siteeseen ei vuoda mitään, vain papruun välillä jää haalea punerva jälki..miun normi kierto 28 ja sunnuntaille vuotoa odottelin..nyt taitaa tulla aiemmin.

Pläräsin almanakkaa ja huomasin miulla tuon luteaalivaiheen olevan 15vrk, joten huomenna pitäis "patojen" aueta..tai sitten meneekin tuonne sunnuntaille tällä kertaa.. *huoh*.. :( ..alkais vaan jo, koska kaikki muut oireet hävisi(turvotukset&kipuilut) ja pms-oireet tuli tilalle-v*tu**s..:kieh:..
 
Sartsa83
mur-mur :hug:

äitijapojat pahoittelut tädistä :hug:

Ella Tsemppiä :hug:

Windy Ihan samoja oireita ollu täällä aiemmissa kierroissa. Voi olla että kehosi entisestään haluaa erilaisia oireita taikka sitten nyt olet todellakin raskaana! Ja oireet siis alkavat usein 5-7vrk hedelmöittymsien jälkeen kun alkio kiinnittyy kohdunseinämään ja hcg:tä alkaa kehittymään. Joten.. jos on tärpänny niin.... huomenna periaatteessa vasta oireet alkais aikasintaan. Ei muuta ku toivotaan silti että nuo olisivat jo raskausoireita. Oikeita sellaisia. ;) :hug:

moumou Onnea etukäteen 1v hääpäivän kunniaks! :heart: Ja ... voiha se olla et nyt on sopivasti tärpänny kun vuoden olette naimisissakin olleet. ;)

Tähdenlento1 Pahoittelut tädistä. :hug:

wannabemama Just sen takia mä en uskalla ees miettiä sattuisko sitä tulee tai olee mitää oireita, koska en halua pettyä. Siispä oon nyt tässä kierrossa ollu miettimättä ja koko ajan semmonen pelko ettei siltikään oo taaskaan tärpänny. Toivon kuitenki kovasti ettei siellä tarvitsis turhaa tuntee tuommosia oireita. :heart:

An79 :hug:

ON: Tänään 3. päivä inssistä. Outoa närästystä ollu tässä päivittäin. Ja siis se on todella kipeää!! :( ... sit tossa yks päivä huimas ihan tajuttomasti ja päätä on särkeny joka päivä. En osaa yhdistää niitä mihinkään.. mutta sen osaan yhdistää johonki kun on vasemmalta puolelta nivusista repiny aika paljon toissapäivänä ja eilen ja tänään nyt on kipuillu oikealla puolella. Ja siis inssi tehtiin kp 20 jolloin oli samaan aikaan juuri ovulaatio meneillään ja tänään siis kp 23/31. Tiiä nyt sitte näistä. En halua siis ajatella yhtään et mikään viittais mihinkään.
 
juu... kesken meni :( Ei epäilystäkään asiasta, kun on sen verran isoja hyytymiä tullut ja vuoto on niin runsasta ettei side riitä. Kipuja ei ole ollut yhtään ei edes pienen pientä jomotusta. Huomenna lääkäriin tarkistukselle. Toki ne sieltä sano, että jos vuoto on runsaampaa kuin menkat, niin sit pitäs mennä ensiapuun. en nyt kuitenkaan pääse lähtemään, kun olen lasten kanssa yksin ja ei ole lapsenvahtia.
 
mitä lie ollu ja on edelleen... reilusti vuotaa, isoja klötsejä.. :eek: ja koskee niin maan vietävästi.. Mutta ei minun maailma tähän kaadu.. :) kaksi poikaa minulla on jo :heart: ja ilmeiseti olisin yksin tämän odottanut ja hoitanut jos niin olisi käynyt, kuten molemmat poikanikin ;)
Kuitenkin olo on edelleen outo.. mutta jospa tää tästä korjautuis..
 

Yhteistyössä